Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
David
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Alene, hvad ellers? -Matthew

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:57 pm

"Ja, min mor døde for nogle år siden," sade Matthew, trist i humøret, "min far var ikke særlig sød overfor min søster, så hun fik nok. Og da jeg så ville tage ud og lede efter min søster, sagde min far, at hvis jeg gik ud ad hoveddøren, skulle jeg aldrig komme tilbage. Og det gjorde jeg så - og nu har jeg endelig findet min søster, efter et langt stykke tid."
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:11 pm

Hun bed sig i læben og rakte forsigtugt ud efter ham hånd for at klappe den medlidende.
MEn trak den hurtigt til sig. "Det var godt at hører. det med din søster. Altså du hat fundte hende." Sagde hun og smilede stadig forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:18 pm

"Ja, heldigvis." sagde Matthew og smilte. Han kiggede på Heartie, da hun rakte en hånd ud efter ham, og så trak den tilbage igen. Matthew grinte kort.
"Jeg bider ikke," grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:28 pm

Hun smilte. "Er du sikker?" Smilede hun en anelse, drillende men stadig forsigtigt.
Hun tog ingen chancer når det handlede om andre mennesker, hun var simpelthen for velvidende til at begå fejltagelser som det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:33 pm

"Helt sikker - medmindre du har noget chocolade." Matthew lo og kiggede lidt rundt. Tordenen var altså ved at blive rimelig væmmelig og han sukkede træt.
Matthew havde sin guitar på ryggen og satte sig ned, overfor Heartie. matthew stemmede sin guitar og spillede lavt/stille, et par strofer.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:54 pm

Heartie så på hans guitar og grinte lidt af ham. "Noget der plager dig?" Spurgte hun og smilede til ham. Hun spillede selv på de div. instumenter og sang også. Men det undlod hun at sige. "Spil for mig." Smilede hun og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:02 pm

"Nej, der er ikke noget," sagde han med et lille smil. Han rynkede dog brynene, da Heartie ville ham til at spille.
"Det ved jeg ikke rigtig, det virker sådan lidt ..."
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 10:36 pm

Hun lagde hovedet på skrå. "Hvad virker det? Spil nu. Jeg elsker guitarens lyd." Hun smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 12:48 pm

Matthew kiggede på Heartie, men smilte.
"Okay ..." Matthew spillede en lille kort intro. "Det her er min ynglings ..."
(sang = Snow Patrol - Just Say Yes)
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 5:49 pm

Heartie satte sig bedre til rette, hun hadede sangen. Mn hun kunne den.
Så mens hun hørte hvordan tonerne fyldte rummet, nynnede hun uhørligt til.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 6:13 pm

Matthew fik spillet sangen færdig med et smil.
"Hvad synes du?" Matthew var altid nysgerrig efter, hvad andre syntes om hans sange. Han ventede spændt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, hvad ellers? -Matthew
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alene? -Sol
» alene et nyt sted
» Matthew
» Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!
» Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: