Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
jahilla
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Jam
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Matthew
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Lilly
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
David
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Samuel
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Jayden
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Romeo
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Alex-
Første indblik. Vote_lcapFørste indblik. Voting_barFørste indblik. Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Første indblik. Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Første indblik. Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Første indblik. Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Første indblik. Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Første indblik. Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Første indblik. Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Første indblik. Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Første indblik. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Første indblik. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Første indblik. Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Første indblik.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Maj 27, 2010 7:31 pm

Dato:: 27/5-2010
Tid:: 09:00
Omgivelser:: ret meget snak - det er jo frikvarter.

Matthew kom gående med en rygsæk over skulderen og sit kamera om halsen. Han ikke taget ret meget med hjemmefra, men havde det nødvendige. Han kiggede på døren, hvor han var blevet fortalt, at han skulle bo. Han bankede på, men da ingen svarede, lukkede han døren op.
Man kunne godt se at der boede nogle på værelset. Gad vide om der var nogen der vidste, at han skulle flytte ind her.
Matthew lod sin taske falde til gulvet og kiggede rundt. Værelset var større end hans eget og han var alligevel ret imponeret over, at det var sådan her indrettet. Gad vide om der overhovedet var nogen der kom herop i pausen?
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 5:59 pm

Jahilla gik roligt rundt ude på gangene. Hun havde sat sit lange mørke hår op i en høj hestehale, og hun rettede på sin lilla top, og så ned over sig selv. Hendes sorte sko var blevet lidt beskidte, hun smilte let og hev lidt op i de stramme bukser, da de var ved a falde ned. Hun så sig om, og gumlede på sin slikkeping. Hun så en dreng gå ind på et a værelserne, og overvejede a følge efter ham, bare for a sige om det ikke var dumt a gå der op når de nu ikke havde så lang pause, men hun blev stående udenfor døren og ventede på han kom ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:22 pm

Matthew hørte stemmer udenfor. Han strakte ryggen og rettede hurtigt på den sorte skjorte, vis ærmer var foldet lidt op til albuerne pga. varmen.
Matthew vendte sig rundt og gik ud ad værelset. Men så fik han øje på en pige og stoppede op. Han kiggede på hende og smilte et venligt smil til hende. Hans hår var pjusket som det plegede at være og hans øjne viste en seriøs interesse.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:25 pm

hun åbnede munden for s sige noget men lukkede den ligeså hurtigt igen *wow, han er jo ligefrem pæn!* tænkte hun og så lidt ned over sig selv, ''ehmm Hej...'' sagde hun blidt og sendte ham et smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 11:45 am

Matthew kiggede på pigen og smilte stadig.
"Hej," sagde han, lidt undrende over hvad pigen lavede på drengegangen. Men hun var vel også elev her.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 2:39 pm

Zitta smilte blidt og så sig lidt omkring, ''Er du også ny her?'' spurgte hun blidt og tænkte på agå til time, eftersom gangene begyndte a blive lidt tomme nu
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 6:34 pm

"Ja, det er jeg," sagde han og kiggede hurtigt ind på værelset, "jeg er lige ankommet hertil." Matthew lagde godt mærke til, at gangene var tomme nu. Han puttede hænderne i hans lommer og kiggede tilbage på pigen foran ham.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 7:11 pm

Hun nikkede med et blidt smil til ham, ''Jeg er også ny.. Jeg hedder Jahilla'' sagde hun kærligt og regte sin hånd frem. hun rettede ryggen lidt og kastede håret om på ryggen igen. Hun smilte let og kærligt til ham, *han virker da okay* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 8:22 pm

Matthew kiggede på Jahilla.
"Matthew," sagde han, og tog hendes hånd, "hyggeligt at møde dig." Matthew var lettet over, at han ikke var den eneste nye her på skolen.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 8:28 pm

''i lige måde'' sagde hun blidt og tog forsigtigt hånden til sig, hun sendte ham et smil og bed sig let i læben ''så hvad årgang går du på?'' spurgte hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 10:22 pm

Matthew sendte Jahilla et smil tilbage.
"Jeg går på 7. årgang," han kiggede iagtagende på Jahilla, "og du?"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 10:27 pm

''6 årgang'' sagde hun blidt og betragtede ham i smug ud a øjenkrogen, hun holdt nogle få bøger i sine hænder og gumlede lidt på en slikkepind, hun trak lidt ned i sine shorts, men tog ikke sine øjne fra ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 12:59 pm

"Okay," sagde han og smilte. Han kiggede ind på sit værelse, smuttede ind og tog en slidt læder taske og svang den over skulderen.
"Jeg tænkte på, om du har lyst til at gøre mig en tjeneste," sagde han og smilte, "klasseværelserne - hvor er de?" Matthew havde aldrig været på Abingdon før. Nej, han var her kun, fordi hans forældre ikke ville have ham hjemme.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 1:46 pm

Hun så sig lidt om og trak så på skulderene ''jeg leder selv efter dem, men har ingen anelse om hvor de er'' sagde hun lettere flov og sur på sig selv over hun ikkekunne hjælpe. hun tog forsigtigt et lille kort frem, mellem alle sine bøger, hun vendte og drejede det, men gav så op og gav Matthew det ''se om du kan finde det, jeg kan ikke'' mumlede hun med et kærligt smil, og tog sin mobil og sendte en hurtig besked til Lilly
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 2:04 pm

Matthew tog kortet og kom til at ramme Jahilla's hånd, men smilte blot. Han vendte og drejede kortet, men gav op.
"Lad os da bare prøve ad, alligevel," sagde han, lidt irriteret over at han ikke kunne læse kortet. Han rettede på sit pandehår og kiggede på Jahilla. Han rakte hende kortet med et smil.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 3:02 pm

Hun smilte kærligt til ham og nikkede lidt ''Ja så stor kan skolen alligevel ikke være'' sagde hun blidt og tog imod kortet, hun pakkede det sammen og lagde det ind mellem alle bøgerne igen. hun humlede lidt på sin slikkepind og rettede på sine shorts. hun stoppede sin mobil i lommen og sendte ham et kært smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:19 am

"Nej, den kan ikke være så stor igen," grinte Matthew og et smil tilbage.
Matthew begyndte at gå ned ad gangen og regnede med, at Jahilla gik med. Han syntes virkelig at hun var sød, men en pige som hende, havde vel en masse beundrere.
Matthew lagde hånden på tasken og kiggede rundt omkring sig. Skolen var alligevel noget imponerende og var glad for, at han ikke havde havnet et eller andet random sted.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:22 am

Zitta fulgte med ham da han begyndte a gå, hun smilte blidt op til ham før hun kiggede ned i jorden, mens hun gik.. Hun bed sig let i læben og så lidt rundt om sig.. Hun tænkte igen og igen på hvordan hun dog var endt her, hun havde været ved klasserne, men set Matthew, og nu kunne hun self ikke finde tilbage igen, hun sukkede og fulgte bare efter ham med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:27 am

"Hvad laver du ellers i din fritid?" spurgte Matthew og kiggede på Jahilla/Zitta, mens de gik. De gik ned ad en trappen og hen ad en lang gang. Væggene var beklædt med en masse billeder og gammel tapet.
*Det var pokkers* tænkte Matthew overrasket. Det hele mindede om en gammel eventyr skole og virkede ... helt uvirkeligt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:29 am

Hun trak lidt på skulderne ''well som alle andre piger... shopper... elsker a løbe i skoven om sommeren'' sagde hun blidt med et smil, mens hun drejede en gang rundt om sig selv. hun så op på væggene ''Hvad med dig?'' spurgte hun blidt og så öp på ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:33 am

"Lyder da ikke så slemt," sagde Matthew og grinte. Han kiggede ned på Jahilla og smilte et sødt smil. Han mærkede hvordan hans kinder blev mere ... røde i det. Han vendte hovedet mod væggen, så Jahilla ikke skulle lægge så meget mærke til det.
"Jeg spiller musik - for det meste. Og så arbejder jeg i byens lokale musik butik. Min bror ejer den, så jeg står til at skulle overtage den efter ham." Musik havde altid betydet meget for Matthew, ikke fordi hans forældre var musiske - overhovedet ikke - hans mor var advokat og hans far var i bank-branchen, nej, musik havde bare altid betydet utrolig meget for ham.
"Ser du ..." sagde han og kiggede igen på Jahilla, med et smil, "jeg føler mig fri når jeg spiller musik. Jeg behøver ikke gemme mig for noget - eller nogen. Fordi det er det element jeg elsker at være i."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:37 am

hun så op på ham med et blidt smil, ''det lyder logisk nok'' grinte hun og bed sig let i læben.hun kiggede hurtigt over på væggene igen, *ejii hvor erhan altså sød* tænkte hun. Hun rettede lidt på sine shorts der blev ved a kravlede op. hun sig sig om for a finde ud a hvor klasserne var henne a.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:46 am

"Det håber jeg," grinte han og fjernede ikke sit blik fra Jahilla, men blev nødt til det, da han skull kigge rundt efter, hvilket klasseværelse han skulle være i.
"Men hvis det ikke er for meget at forlange ..." sagde Matthew og rettede nu sit blik endnu en gang mod Jahilla, "må jeg så høre lidt mere om dig? Du ved, hvad du kan lide at lave, spisesteder, ynglingsfilm og farver - sådan noget - du ved?"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:49 am

Hun bed sig let i læben inden hun kiggede om på ham igen, med et blidt smil, som altid. Hun trak på skulderen ''hvorfor ikke.. hmm okay..Spisesteder... ehmm, hvor end Lilly slæber mig hen.. Ynglingsfilm? ''the ugly truth'' farver...'' hun grinte blidt og drejede lidt rundt om sig selv igen ''allllle farver, jeg elsker farver..'' sagde hun og så op på ham med et kærligt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:56 am

"The Ugly Truth ... ja, den er morsom." sagde Matthew, helt sand, "men jeg er glad for at du kan lide nogle forskellige farver, end bare ... én. Det bliver jo virkelig kedeligt - i længden." han smilte og fortsatte ned ad gangen.
Matthew anede virkelig ikke hvor de var henne. Men det var jo hans første dag, så det var nok en dårlig idé at pjække.
"Hvor lang tid har du egentlig været på skolen?" spurgte Matthew og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første indblik. Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første indblik.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Første Skoledag ~ Åben!
» Første nat, værelse kammarat? ~Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: