Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
jahilla
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Jam
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Matthew
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Lilly
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
David
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Samuel
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Jayden
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Romeo
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Alex-
Første Skoledag ~ Åben! Vote_lcapFørste Skoledag ~ Åben! Voting_barFørste Skoledag ~ Åben! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Første Skoledag ~ Åben!

Go down 
ForfatterBesked
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 4
Join date : 11/12/10

Første Skoledag ~ Åben! Empty
IndlægEmne: Første Skoledag ~ Åben!   Første Skoledag ~ Åben! Icon_minitimeLør Dec 11, 2010 8:59 pm

Dato : 11 December 2010
Årstid : Vinter
Dag : Lørdag
Vejr : Koldt, Sneen daler ned.
Sted : Trapperne
Tid : 19:52
Omgivelser : En masse elever render rundt

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Aubrey sad på trapperne. Skolens 1. dag var kommet. Hun havde aldrig i sin vildeste fantasi fundet ud af skolen var så smuk. Intet kunne overgå det her. Skolens følese var en følese som Aubrey altid ville huske. Aubrey sad med en grøn spænde i håret og noget lyst hår. De grå/grønne øjne kiggede direkte ned i Engelsk bogen. Folk kig forbi hende. Hun følte sig som den eneste 11 årig på kloden. Det eneste hun kunne se var ældre elever snakke. Aubrey sukkede over hvor lille hun var. 1,45. Ikke mere. En simpel alder for en simpel pige. Aubrey satte bogen i sin taske. Hun savnede sin storesøster Abigail. Abigail var ældre end hende selv, Men lidt barnlig havde hun lov til at være. Aubrey var ikke ligefrem den mest sociale pige. Aubrey rykkede sig lidt længere ude i trappens kant. *Hjemve er jo normal første dag, ik?* Tænkte hun. Aubrey slukkede hjemve tankerne ude og tænkte på noget positivt. Hun havde lige spidst for omkring en time siden. Aubrey lod en knyttede næve holde hendes hoved oppe. Hun betragtede langsomt alle eleverne, og bagefter ned mellem sine ben. Aubrey søgte efter venner.
Tilbage til toppen Go down
 
Første Skoledag ~ Åben!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første indblik.
» Første nat, værelse kammarat? ~Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: