Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Jam
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
David
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_lcapNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Voting_barNyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Nyhed - David er her med min højre hånd

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:25 pm

ooookaay så kan jeg jo læse mig til det når den udkommer xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:27 pm

jaer x'D vi skal lige havde fundet ud af de sidste ting :b
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:30 pm

okaae :3
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:33 pm

nemlig hehe x'D
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:34 pm

eheheh xD.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:39 pm

bliver mega sejt ^^
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:47 pm

I hope so
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:51 pm

hehehe x'D det skal det nok bliver :b
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:54 pm

haha. Når er nok lidt langsom til at svare nu, for skal hjælpe Patty/Lorcan med sin profil herinde xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:57 pm

når okay det er iorden :b
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:16 pm

så nu klarer hun sig lidt endnu xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:18 pm

det lyder jo godt hehe
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:23 pm

hehehe jep ^^
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:25 pm

kommer ikke til at skrive så meget idag Oo
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:34 pm

why not da trold? en fest? kæresten?
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:40 pm

fiske fjæs(bror) har fødselsdag 18 og den skulle jo siges at være vigtig Oo så ja der er fest og jeg skal drikke imens min far er der XD
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:43 pm

nårh ja for fanden! det så jeg godt på facebook xD. jamen god drukfest, imen din far er der, så xD
- ligesom mig til konfirmation, udover at den konfirmation var mega tam og det var ikke det værd at ligge med tømmermæd dagen efter på Rasmus' konfirmation oo'
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:56 pm

nemlig XD tillykke til fiske fjæs x3 ej øhm
det var da dumt lul Oo
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 5:58 pm

jamen jeg var jo ikke fuld overhovedet :3 eller jo en smule beruset, men det var ikke mig der væltede det glas med cola!. jeg sad heeelt fint med en kop te og et papir og tegnede ^^
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 7:24 pm

iiiih hvor er du dygtig xD ja jakobs fest varede så i to dage og om søndagen havde jeg gyserfilms maraton og idag har jeg stenet med min veninde så nu er jeg bare totalt smadret XD
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 9:30 pm

ja jeg føler mig meget dygtig -.- jeg sad med en kop fucking te og kedede mig xD
- det var meget sjovere dagen efter haha

det lyder til at du har hygget dig ^^
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 9:36 pm

hehe okay XD


det har jeg sku også x3
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 9:52 pm

det var jeg lidt småpyldret, og havde det for en gangs skyld heelt vildt sjovt sammen med Helena... Hun snakker så ikke til mig her for tiden, og derfor snakker jeg så heller ikke til henden -.-


det var da godt ^^ :3
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 9:55 pm

hvorfor snakker i ikke sammen? Oo


jep jeg var fuld i fucking to dage i træk XD
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 9:59 pm

som sagt, hun snakker ikke til mig og derfor snakker jeg ikke til hende... Ved ikke hvorfor hun ikke snakker til mig. Hun vil vist hellere være veninde med Caroline, der på en lille måned gik fra dansetøs, til halvsnobbet, drengeglad tøs, der kun tænker på alkohol og fyre -.- så gider ikke prøve mere.. Han fundet et par andre, der godt nok ikke er lige så tætte som hun var, men jeg kan jo dig også... Jeg har fortalt dig alt, som jeg ikke har fortalt Helna... Det er jo dig jeg har kunnet snakke problemer med, imens Helna var den veninde jeg kunne være sammen med og var meget afslappet med, men altså... jeg gider ikke prøve

hahaha!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - David er her med min højre hånd   Nyhed - David er her med min højre hånd - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyhed - David er her med min højre hånd
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Nyhed - Skolentur
» Nyhed - Konkurrence
» Nyhed - Crazy
» Ny på Skolen - David
» Nyhed - For Trin 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Nyheder-
Gå til: