Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
jahilla
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Jam
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Matthew
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Lilly
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
David
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Samuel
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Jayden
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Romeo
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Alex-
Ny på Skolen - David Vote_lcapNy på Skolen - David Voting_barNy på Skolen - David Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Ny på Skolen - David Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ny på Skolen - David Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Ny på Skolen - David Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ny på Skolen - David Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ny på Skolen - David Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ny på Skolen - David Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Ny på Skolen - David Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Ny på Skolen - David

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 3:52 pm

Dato : Irl
Årstid : Irl
Dag : Søndag
Vejr : koldt og overskyet
Sted : sit nye værelse
Tid : 20:00
Omgivelser : en masse elever på gangen
Tøj : http://3.bp.blogspot.com/_p39Trjz5E-o/SbXnOrlBwzI/AAAAAAAAAt8/GvDUBGchqmk/s800/mad%2Brad%2Bscene%2Bhairstyle.jpg og et par sorte converse
__________________________
På gangene fra Rektorens kontor og hen til gangen med værelser, kunne man se den gamle rektor gå med et surt smil på sin læbe. efter ham kunne man se en fyr på 16år med knaldrød hår, han havde en kuffert rullende efter sig og en stor taske over sin ene skulder. på ryggen af ham var der en guitartaske, han gik bare efter raktorn for at finde sit værelse. han så sig dog omkring imens og glædet sig til at møde alle elever der gik på skolen, selv om han viste at det ville være svært når han ikke var den fyr som gik rundt og råbte hej til alle. men sådan var han dog når han havde lært nogle at kende, så var han lidt ligeglad med hvad andre folk tænkte om ham. men når man var helt alene så var det nået helt andet, han legede lidt med sine piercinger. mens han bare smilte og nikkede til de elever som de kom forbi, han så hurtigt frem og stoppede hurtigt op da han var ved at gå ind i rektoren. han så op på den gamle mand som mumlede et eller andet, som man ikke kunne høre for larmen. han åbnede døren som de stor foran "David er du her ?" spurgte rektoren om og så lidt efter ham, inden han lod Andy gik ind inden ham selv
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 4:03 pm

David sad på sin seng med en blok foran sig og skrev en ny sangtekst ned på papiret. han så hurtigt op, da han hørte rektorens gamle stemme og smilte stort, da han så den nye dreng "jep david er her" sagde han fjollet og rejste sig op. han bukkede for sjov "mig en ære at møde dig fremmede" sagde han fjollet og rettede sig op. han så kort på rektor og smilte glad. han så så tilbage på den nye elev og rækte sin hånd frem "David Terrio" præsenterede han sig med et venligt smil. han sorte hår hang pjusket ned over hans hovede og dækkede let hans øre. hans is blå øjne udstrålede en form for lykke og det var tydeligt han stadig havde meget barneglæde i sindet. det var hvertfald det han udstrældede.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 4:09 pm

Rektoren nikkede og så på David som om at han bare var en ting "dette er Andy Musso som er den nye elev og den nye værelsekamerat da den anden jo blev smidt ud" sagde han og så kort på dem inden han gik ud af døren igen, han lukkede døren efter sig og forsvandt ned af gangen. Andy så kort efter ham inden han så på David igen, han så lidt på hans hånd inden han satte sin taske ned og tog den i sin "og jeg er Andy Musso" sagde han selv om rektoren jo havde sagt det, han gav hans hånd et lille klem inden han så over på en seng som lignede ikke en David sov i "min seng ?" spurgte han tøvende om, og man kunne bare se på ham at han var meget genert i det. han tog tasken op i sin hånd igen og gik hen og lag den på sengen, han tog derefter sin guitartaske af inden han smed sig træt i sengen. og han savnede endelig bare at komme hjem igen, selv om han ikke kunne på nogen måde uden at blive smidt ud. da hans forældre ikke tillod at han blev taget ud igen
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 4:32 pm

David så på ham og klemte kort før han slap hans hånd "okay..." sagde han roligt og satte sig hen på sengen han sad på før "jep...din seng til du bliver smidt ud" sagde han og skrev stille videre på sin sang tekst. den sprydlende livsglæde var forsvundet fuldstændigt og han virkede mere som en der bare ville være alene. han så hen på hans guitartaske og lagde hovedet på skrå "du spiller guitar?...må jeg se den?" spurgte han og vendte blikket tilbage på ham. hans selv var meget glad for musik og sang meget. han ville egentlig også spille en masse trommer, men han måtte ikke få sit trommesæt ind på værelset da det ville larme for meget. han kunne dog også en smule guitar, til at hjælpe med sangene, men han var ikke så god til guitar. han så ned på sin bog han skrev i og lukkede den, hvorefter han igen vendte blikket tilbage på den nye elve Andy.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 4:40 pm

Andy så bare op på loftet og kunne mærke at han faktisk havde lyst til at blive smidt ud, men han ville dog lade skolen få en chance. inden han begynde på alt muligt for at blive smidt ud, han havde sine hænder på sin mave og var begynd at komme ind i sin egen lille verden. han så dog over på ham da han hørte hans stemme, og så tilbage på sin guitartaske og nikkede. han satte sig op og lag den i sit skød "ja.. jeg elsker virkelig at spille på guitar" sagde han mens hans hånd søgte efter lynlåsen, han fandt den lidt efter og lod sin hånd føre den rundt i kanten for at åbne tasken. inde i den lå der en sort guitar med røde strenge som lyste op i mørke, og den havde en rem som havde den samme røde farve som hans hår. han tog den op i sin ene hånd og træk tasken til siden, han satte den ned på sit ene lår som om at han skulle til at spille "da dam" sagde han og så ned på den, han elskede virkelig sin guitar så meget. han tænkte lidt over det inden han rejste sig op og gik hen til ham og rakte den ned til ham "spiller du selv guitar eller ?" spurgte han om og satte sig tøvende ned i hans seng, da han havde hørt om folk der ikke kan lide at nogen sidder i ens seng
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 4:56 pm

David så på ham og fulgte ham med blikket. han lyttede til lynlåsen åbnede og et lille smil kom frem på hans læber da han så guitaren "fedt" hviskede han og fulgte ham med blikket. han sad stille og reagerede på ingen måde på at han satte sig på hans seng. det havde han intet imod, det virkede egentlig bare mere selvskabeligt i hans øjne "guitar er også et fedt indstrument" sagde han så og lagde hovedet svagt på skrå. han tog imod guitaren og lod sine fingre glide hen over strengende. han rystede stille på hovedet "ikke ås meget..jeg kan lidt.. men det er kun for at skrive sange..ellers så synger jeg eller spiller på trommer" forklarede han og spillede lidt på hans guitar. meget enkelt, men bestemt ikke dårligt. David fik et lille smil på læberne, da han virkelig godt kunne lide den guitar, da han syntes at længten mellem båndene var gode, da han tit syntes der kunne være for langt og det kunne gøre det svært at spille efter hans mening "hvor kommer du fra?" spurgte han og så på Andy med et venligt smil og et lige så venligt blik, men den barnlige glæde var udskiftet med et mere modent blik.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:04 pm

Andy lod sine fødder sparke sine sko af, når han mærkede på ham at han intet sagde til at han sad i hans seng. han betragtede sin guitar i hans hænder, og havde det som om at være dag han så sin guitar var som om det var første dag. han lod sine fingere glide igennem sit røde hår, og fjernede det fra sine øjne så han bedre kunne havde øjenkontakt med David. han så op på hans ansigt og smilte "det ved jeg godt det er derfor jeg spiller på guitar" sagde han og viste endelig ikke om det var en god nok forklaring, men han lyttede altid efter guitaren i sangene når han hørte på musik. han lyttede mest på hvad han sagde og svare på det, da han endelig havde det bedst sådan. selv om han viste at han ville blive bedre til at snakke når han har lært ham lidt at kende "jeg skriver også selv sange.. trommer er gode, kan godt lide at høre på det" sagde han og smilte venligt til ham, mens han lyttede på det han spillede og elskede det der kom ud af sin guitar. det var som sød musik i hans ører, han så lidt tøvende på ham og prøvede at slappe lidt mere af "Berlin og dig ?" spurgte han om og træk sine fødder op til sig når han havde fået sine sko helt af, han satte sig op på sine knæ mens han lod sin røv glide imellem sine ben. så hans ben lå på hver side af ham
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:44 pm

David spillede stille på guitaren, imesn han lyttede til de ting Andy sagde og nikkede stille "selvfølgelig..." sagde han og så på sine fingre. hans pande hår hang ned over hans øjne, men han så så op og lavede et lille kast med håret, så hans pande hår ham væk fra hans øjne og mødte med det samme Andy's blik. han smilte skævt og betragtede kort hans øjne, hvorefter han så ned på sine fingre igen. han nikkede til hvad han sagde og så lidt op på ham igen "fedt...en der måske kan forstå mig..det skal nok blive hyggeligt" sagde han og fik et lidt lumsk smil, som dog forsvandt kort efter og blev normalt ige. han havde været skyld i at hans gamle værelseskammeret var blevet smidt ud, da han bare virkelig havde været irriterende efter David's mening, så han havde fået ham til at gøre aæt mulig og derfor blev smidt ud. han så på ham og lagde hovedet svagt på skrå så hans hår blev væk far hans øjne "berlin...okay..jeg kommer fra finland" sagde han med et lille nik og smilte. han stoppede stille med at smile og lod sin hånd køre hen over den. han syntes den var virkelig fed den guitar og syntes allerede godt om Andy, da han virkede til at være en person som han kunne blive gode venner med.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:51 pm

Andy så bare på ham med et smil på sin læbe, man kunne godt se at det var et smil af lidt usikkerhed. da han aldrig sådan rigtigt havde haft venner, da ingen rigtigt gad være sammen med ham da han var den der underlige dreng som ikke passede ind. han så kort ned i sit skød inden han så op på ham igen og smilte "det skal det nok, eller det håber jeg det bliver.. har ingen anden mulighed end at gå her" sagde han og sukkede og havde hørt alt for meget om stedet til at vide om det kunne blive hyggeligt, han lod sin ene fod glide ned på gulvet. mens han rejste sig op og tog sine sko og kastede dem hen på sin seng "Finland, der har jeg kun været engang. det var dog når jeg var helt lille så kan intet huske" sagde han og gik hen og tog sin kuffert op på sin seng for at få pakket ud, han så ned i sin kuffert med store øjne "åh nej" mumlede han da hans mor havde pakket hans ynglings bamse ned, hans kinder blev hurtigt røde i det og det var ikke det indtryk han ville havde at nogen skulle få af ham. at han var en fyr der elskede bamser, han ville heller være den seje fyr som alle kunne lide. men han var sikker på at hans mor lige havde ødelagt det hele for ham, han lag hurtigt en trøje over den og sukkede. han viste dog også at det ville være svært for ham at holde fingere fra den
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 7:36 pm

David så på hans smil og kunne godt se det var lidt usikkert, men havde egentlig intet imod det. han syntes at Andy virkede som en rar fyr og han var slet ikke bekymret for om du skulle blive venner eller ej. for det var han ret sikker på de ville "jeg skal nok lade være med at få dig i fedefadet...så skal du nok blive..selvom stedet her ikke nødvendigvis altid er det sjoveste" sagde han og smilte skævt til ham. han fulgte ham med blikket og lagde hovedet svagt på skrå. han kløede sig let i nakken og nikkede stille "okay...jeg har aldrig været i berlin..så..men synd du kun hat været i finland som lille..det er et fedt land" sagde han og smilte lidt. han så på ham da han sagde åh nej og lagde hovedet på skrå og fik et undrende blik "åh nej hvad?" spurgte han og rejste sig op. han gik hen til ham og så ned i hans skuffert. han kunne ikke se bamsen, da den jo var dækket af hans trøje. han så undrende på ham og forstod ikke helt hvad det var han sagde åh nej til "mangler du noget?" spurgte han og lagde sine hænder om i nakken. han havde dog intet imod hvis en havde en bamse, ford et havde han også selv. godt nok ikke med, da han vidste at hvis nogle af de store drenge opdagede det, ville han få så mange tæsk. han havde undgået det ind til videre, ved at få smidt folk ud som de ikke brød sig om. han var blevet brugt som deres lille stikkerent dreng for at slippe for alle mobberigerne.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 7:48 pm

Andy så over på ham da han kom over til ham og rystede på hovedet "nej intet" sagde han og begynde at tage sit tøj i den anden side af bamsen, han lag det let ind i sit skab og så lidt over på David et par gange "det bare min mor" sagde han og gik hen og satte sig på sin seng, han så lidt op ham og viste ikke hvis han kunne stole på David. han træk stille trøjen til siden og der kom en brun bamse frem med en lyseblå sløjfe rundt om halse, han begynde at rødme stort og vende sit blik ned mod den "min mor kan ikke indse at jeg ikke ville havde den med" hviskede han og følte at det var virkelig pinligt
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:06 pm

David hævede øjenbryndet og satte sig ned på hans seng og fulgte ham med blikket med et mærkeligt blik "din mor.." sagde han stille og lagde hovedet svagt på skrå. han så på trøjen og så så bamsen og fik et kæmpe smil. han tog bamsen og betragtede den lidt. han grtinte lidt og så op på Andy "har din mor gevet dig den med?...hvor sødt...men jeg vil lige sige..det store skal ikke se den...nogle af dem er altså ikke ret rare at være i nærheden af når de ved sådanne ting" sagde han og rettede sig lidt op. han smilte skævt til ham og lagde bamsen ned i hans kuffert igen "jeg har også en bamse der hjemme..så du skal ikke skamme dig" sagde han, da han godt kunne ås på hans rødmen at han syntes det var pinligt.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:21 pm

Andy så på ham når han tog bamsen og nikkede "hun forstår ikke et nej" hviskede han og havde endelig regnet med at David ville drille ham, som alle andre nok ville havde gjort. det slog ham lidt at han ikke blev drillet og viste ikke viste hvad han skulle sige, han rystede på hovedet "det er ikke sødt" sagde han og viste jo godt at han ville blive drillet, men han elskede sin bamse og sådan var det bare. han betragtede ham lidt med et smil på sin læbe "har du ? .. men alligevel hvorfor kan hun ikke holde sine fingere væk ?" hviskede han og sukkede og træk sine ben hen til sig, mens en lærer begynde at banke på dørene og sige at eleverne skulle se at gøre sig klar til at komme i seng
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:28 pm

David så på ham og havde på ingen måde tænkt sig at drille ham. han ville helst ikke drille folk,. kun hvis det vidste det bare var kærligt ment "det gør mødre ikke" sagde han med et lille skuldre træk og lænede sig tilbage mod væggen imens han studerede Andy lidt med blikket. han havde egentlig ikke set helt ordenligt på Andy endnu, så det ville han da lige gøre "måske ikke for dig" sagde han og vidtse godt det nok var en ting som man selv ikke syntes var ret sødt, da det kunne ødelægge ens omdømme meget hurtigt. han nikkede stille til det han sagde "jep det har jeg...fordi hun sikkert stadig ser dig som sin lille dreng" sagde han med et lilel skuldertræk. han kendte jo ikke Andy's familie så han vidste ikke hvordan hans mor var. han så hen på døren og rejste sig op "vi går i seng om lidt" sagde han barneglad og grinte lidt efter, men han kom med det samme tilbage til sit mere modne jeg og smilte venligt til Andy.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:43 pm

Andy så lidt på sin bamse og træk på skulderne, han vende sit blik mod ham og smilte "men mødre er jo mødre" sagde han og så lidt overrasket på at David næsten ned stirrede ham, han kunne mærke at sine kinder blev helt røde i det af det. folk havde altid set på ham med et hadefuld blik, og intet andet end det. ville troet at han var en dårlig fyr bare fordi han så sådan ud som han gjorde, men han havde ikke tænkt sig at ændre på sig selv bare fordi andre ville havde det "ja måske gør hun det, men så havde hun ikke sendt mig her til.. havde hun ?" spurgte han om og så over på ham, han så hurtigt hen på døren og sukkede. han tog en børste frem og begynde at børste sit hår, mens han bare ellers sat helt stille
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:55 pm

David nikkede stille til det han sagde og strækte sig lidt "jep..." sagde han roligt og tænkte lidt over hvad han skulle gøre. han var gået lidt i stå i sine handlinger og stod derfor bare og stirrede lidt på ham, med et studerende blik. han så lidt på hans rødmen og smilte skævt over det "det er selvfølgelig rigtig nok...men det kunne jo også bare være for at ødelægge det hele for dig?" spurgte han og hævede det ene øjnbrynd. han var sikker på at det ikke var sådan rigtig. for mødre nedgjorde ikke sine børn med vilje det ville være ondskabsfuldt. han gik hen til sit skab og fandt noget tøj frem til imorgen. derefter træk han sin trøje af "vi skal så tideligt i seng" mumlede han små irritabelt til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 9:04 pm

Andy stoppede lidt efter med at børste sit hår, og havde slet ikke nået imod at han så sådan på ham. han kunne faktisk godt lide det på en måde, han ville dog bare gerne havde farven væk fra sine kinder igen. han gnubede sin ene kind og så på ham mens han fandt tøj frem "nej det er rigtigt nok men alligevel" sagde han og kunne mærke at hans kæbe røg lidt ned når han så hans overkrop, han så hurtigt væk og nikkede "ja det skal vi jo" sagde han lag resten af sit tøj fra kufferten ind i sit skab, han tog derefter kufferten og lag den under sin seng. han skubbede bare sin store taske over i et højre da han ikke gad pakke mere ud, han gik derefter over og tog sin guitar og lag den tilbage i tasken og satte den op af væggen. mens tanken om David uden trøje på blev ved med at poppe op i hans hoved, han fandt et par røde joggingbukser frem og lag dem på sin seng. han træk lidt sine trøjer af og bed sig i læben imens
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 9:27 pm

David så på ham da han prøvede at få den røde farve væk og smilte blot af det. han lagde hovedet på skrå over at se den reagtion han havde, da han så David overkrop. David så lidt ned af sig selv og grinte kort. han så hen på Andy igen og fulgte ham lidt med blikket. han kunne mærke en svag varme i sine kidner, da Andy trøjen af. han rettede sig lidt op og tog sine bukser af. han lukkede sit skab og gik hen og satte sig på sin seng "må jeg spørge sdig om noget...personligt?" spurgte han og så hen på Andy. han var ikke sikker på om Andy allerede turrde svare på sådanne spørgsmpl, men David havde altså lige fået at spørgsmål i hovedet, som bare ville ud. han satte sig i skræderstiling på sangen og tog sin bog til sig. han så stadig på Andy og havde stadig en lyserød farve på kinderne. han var ikke helt sikker på hvad han syntes om at han nu rødmede over at se Andy i bar overkrop, men han kunne ikke rigtig lade være med et kigge.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 9:40 pm

Andy kunne mærke hans blik på sig og rødmede af det, han kunne ikke forstå hvad det var da han aldrig havde rødmet så meget før. han hørte hans stemme og fik taget sig sammen til af se over på ham og nikkede "du spørger bare løst ?" sagde han venligt og kunne se hans blik på sin overkrop og det fik ham til at rødme mere, det var lidt underligt at havde en fyrs blik på sig dog ikke på en dårlig måde. og lag sine trøjer på sin seng, han så kort over på ham og begynde at åbne sine bukser. han rødmede og vende sig derfor den anden vej, han træk dem stille ned og satte sig på sengen for at få dem helt af og tog også sine strømper af. han tog derefter sin jogging bukser og træk dem på, inden han tog sit tøj og kastede det over på sin taske. han rejste sig op og gik med lette skridt og næsten lydløse over og satte sig i hans seng, hans blik gled ned på hans overkrop. men han tvang hurtigt sit blik op mod hans ansigt igen
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 10:10 pm

David bed isg stille i læben og fulgte ham nøje med blikket. han var ikke sikker på om det var forkert han så sådan på ham, men han kunne ikke rigtig lade være. han rødmede en smule mere, da han så Andy rødmede på grund af han kiggede såden. lige det fik ham til at se ned, da det var ved at blive for mærkeligt. han kløede sig stille på maven og tænkte lidt over hans spørgsmpl "øhm..er du...til piger eller drenge?" spurgte han helt stille og sank stille en klump. han rødmede ekstra meget, da det var et ret pinligt spørgsmpl syntes han og det virkede måske ret underligt at spørge om sådan noget. han så lidt på ham da han satte sig på sengen. han så lidt ned af sig selv og satte sig hurtigt normalt da han kunne se han måske sad lidt forkert. han så på ham med et lille smil og prøvede at være helt rolig og virke som om at han var ligeglad med at Andy havde bar overkrop.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 10:16 pm

Andy så på ham og smilte lidt over han spørgsmål som fik ham til at trække på skulderne "jeg har aldrig haft en kæreste aldrig været forelsket, så jeg ved det endelig ikke.. hvorfor ?" spurgte han stille om og havde slet ikke nået imod det spørgsmål, da han havde blevet spurgt om det før og har altid svaret det samme. kærlighed er for ham bare et ord, han har aldrig følt det ikke engang for sine forældre. han satte sine hænder ned i sengen bag sig "hvad er du til ?" spurgte han stille om og lag sit hoved på skrå, og var endelig glad for at han havde kommet på værelse med ham. da han virkede som en meget sød person, dog var han ikke sikker på det endnu da han havde prøvet før. at han troet nogen ville være venner med ham også var det bare en dårlig spøg, og derfor var ret bange for at prøve det igen. men han kunne godt lide den David han havde oplevet, han så ned på hans overkrop og var næsten gået i koma i den
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 10:45 pm

David lyttede til hvad han sagde og nikkede stille "når øhm..det var bare du så sådan på mig..eller nu må du ikke misforstå mig..men du rødmede bare over jeg tog min trøje af...og jeg kom til at tænke på at det kunne være at du..ja var til drenge" forklarede han og var ikke sikker på om det nu var en smart ting at sige, da det kunne støde nogen, men nu når han ikke vidste hvad han var til, så var det jo nok ligemeget. David kørte en hånd igennem håret og tænkte lidt over det. han så på Andy og betragtede ha m i noget tid uden at svare "jeg ved det ikke..jeg har altid været meget i tvivl.." sagde han og tænkte tilbage på de få kærster han havde haft. han havde haft en pige som kæreste engang, men hun havde syntes han var for barnlig. så havde han en dreng som kæreste og det føltes bare forkert, så han var meget i tvivl om hvad han var til.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 10:57 pm

Andy så hurtigt op på hans ansigt igen og lyttede på hvad han sagde, han lag en hånd i sit hår og klødet lidt i det. da han jo godt kunne se det, men det forvirrede ham dog også meget. da han jo godt kunne se det mærkelig i det, men han viste stadig ikke om han var til fyre eller ikke. eller om han bare synes at David så godt eller nået "så du det ?" spurgte han om og vende sit blik ned mod sit skød, han bevægede sin kæbe lidt da han ikke havde lyst til at rødme mere "ved ikke hvad der sker, plejer seriøst ikke at rødme" sagde han og så stille op på ham igen, han nikkede til det han sagde og smilte. han kunne jo godt forstå ham da at bare få det at vide gjorde ham i tvivl om det, han bed sig kort i læben "når okay" sagde han stille og så væk fra ham "så du ved ikke hvordan man ved hvad man er til ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 11:17 pm

David så på ham og grint elidt af det han sagde. han så lidt rundt og nikkede stille til det han sagde "ja jeg så det...det var..lidt sjovt at se" sagde han og smilte skævt til ham. han grinte lidt af ham og syntes blot han var sjov. han lagde sig ned og så op på loftet "det går nok...jeg plejer heller aldrig at rødme..så vi er vidst på samme båd" sagde han med et lille grin og tog sig lidt tilhovedet. han syntes det hele var meget underligt lige nu og derfor kunne han ikke lade være med at grine, da han ikke kunne forstå det hele nu. han lyttede til hvad han sagde "nej ikke helt..men min mor sagde altid at når man var forelsket så få man en ubeskrivelse følelse i maven hver gang men ser personen eller høre personenens stemme og man kan mærke ryste i kroppen hvis personen røre ved en..eller sådan noget" forklarede han og vidste gang det ikke var helt det samme som hvis man var til hvilket køn.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 11:24 pm

Andy blev bare siddende helt stille og rødmede lidt af det "det må du undskylde" sagde han og viste ikke hvis det gjorde ham nået at han havde set sådan på ham, og prøvede at holde sit blik oppe på hans ansigt. men det var svært for ham når han lag sig ned, og derfor fik hans blik en gang imellem ned på hans brystkasse "det er vi vel, selv om det er meget mærkeligt" sagde han og viste jo ikke om det var en god til eller om det var en dårlig, han nikkede til det han sagde og smilte "har jeg aldrig prøvet" sagde han og kunne ikke helt forstå det, da i hans hoved var det meget mærkeligt. han så hurtigt hen mod døren da den blev åbnet og en kvindelig lærer kom ind "i skal sove nu" sagde hun som fik Andy til at gå over til sin seng og lægge sig ned "godnat" sagde hun inden hun slukkede lyset og lukkede døren efter sig og forsatte ned af gangen, Andy træk let dynen over sig og så bare op på loftet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på Skolen - David Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på Skolen - David   Ny på Skolen - David Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på Skolen - David
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Skolen
» Jobs på skolen
» Nyhed - David er her med min højre hånd
» Weee (David, Grisling og Pingvin)
» ölüm çocuklar - Jared og David

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: