Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
David
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Aften.. - Page 2 Vote_lcapAften.. - Page 2 Voting_barAften.. - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Aften..

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 4:18 pm

"Det er lige det, mig og snakke, det går bare ikke sammen" begyndte han med et lille smil mens han fortsatte i en mere nysgerrig tone "tror du bliver glad??"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 4:48 pm

''Dig og Snakke? det skal vi få til a fungere sammen!'' grinte hun blidt og sendte ham et roligt smil ''Jaer, jeg ved hun bliver så glad!''
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 5:00 pm

"great det bliver vi vel nød til" svarede han og fortsatte stadig med den lyserøde farve i kinderne "der må da være mange drenge der er faldegt for Lilly så hun må vel være van til det" fortsatte han med et lidt opgivende udtryk.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 5:04 pm

''Det der vil jeg ikke sige noget om'' sagde hun blidt og undskyldende ''Hun er min bedste veninde, og jeg holder på hendes hemmeligheder'' sagde hun blidt og blinkede blidt til ham og grinte
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 5:48 pm

"Det okay, venner er venner og det skal de blive ved med" svarede han med et anerkendene smil
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 5:54 pm

Jahilla sendte ham et roligt smil ''Men Jeg tror hun kan li dig... Og noget siger mig a du er helt vild med hende?'' sagde hun og grinte sødt
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 6:00 pm

"virkelig?" han kiggede op igen og smilte glad til Lilly "Ja, et crush er vel et crush" svarede han og kløede sig i baghovedet.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:03 pm

Jahilla grinte blidt og sendte ham et sødt smil ''Jamen vel er det da så!" sagde hun og puffede til ham ''Hun kan også li dig...'' sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 8:04 pm

"Det håber jeg" svarede han grinende og puffede hende lidt igen med et smil. "ellers skal jeg sq nok få hende til det" fortsatte han med en lidt drillende undertone.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 8:06 pm

Jahilla grinte og uglede hans hår lidt fjollet ''Det er jeg slet ikke i tvivl om!" griinte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 12:13 am

"Det burde du heller ikke være!" svarede han grinene og tog sig fjollet til hovedet som om hun lige havde ødelagt et mesterværk.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:37 am

Jahilla grinte blidt og roede op i hans hår igen
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 4:01 pm

"nå, det er sent og jeg må hellere komme tilbage på værelset" sagde han så og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 3:25 pm

''Vi ses nok på et tidspunkt!" grinte hun blidt og blinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 7:47 pm

"Ja det gør vi nok" svarede han og begyndte at gå op ad trappen og ind i gangen hvor værelserne lå.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:46 am

Jahilla rejste sig og løb op forbi ham, hun uglede hans hår på vejen og grinte. hun så sig tilbage over skulderen og regte tunge a ham.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 1:59 pm

Romeo stoppede op med en lamslået grimasse som om hun lige havde ødelagt at mester værk da hun rodede i hans hår. han kiggede hen på imod hende og sukkede opgivende mens han løftede en hånd som farvel.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 2:00 pm

Jahilla grinte tilbage over skulderen og vinkede og smuttede ind på værelset,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften..   Aften.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» aften Chill
» Perfekt aften? //Alex-//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: