Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Jam
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
David
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
Matthew - Page 3 Vote_lcapMatthew - Page 3 Voting_barMatthew - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Matthew - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Matthew - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Matthew - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Matthew - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Matthew - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Matthew - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Matthew - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Matthew

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 3:50 pm

hun bed sig i læben og smilte kærligt til ham ''og hvis jeg gør kandu ikke gøre for det.. Matthew... det hjælper ikke a skjule ting for mig.. jeg finder ud a det på et eller andet tidspunkt søde..'''sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 4:49 pm

"Det er ikke alle der er lige behagelige, Jahilla ..." sukkede Matthew og kiggede på hende. "Jeg ønsker ikke at skjule noget som helst for dig, overhovedet - tværtimod. Nej, men jeg ønsker bare, at du holder af mig."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 4:51 pm

hun lagde sine hænder på hans kinder og kiggede ind i hans øjne ''jeg elsker dig jo Matt!" sagde blidt og slap ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:12 pm

Matthew var måløs.
"Jeg elsker dig." sagde han og tog Jahilla's hænder. "Jeg vil ikke have andre end dig, det er du godt klar over, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:14 pm

hun rødmede og smilte blidt op til ham og nikkede '' det ved jeg søde.. og det er jeg glad for..'' sagde hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:15 pm

Matthew smilte kærligt tilbage.
"Men jeg mener det - Jahilla, der er simpelthen nogle ting jeg ikke vil have at du får at vide om mig. Så forlader du mig og så er jeg sønderknust."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:18 pm

Hun rystede på hovede og lagde sig ind til ham, hun lagde sine arme om hans hals ''forlader dig ikke søde... '' hviskede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:27 pm

Matthew lagde armene omkring Jahilla.
"Det er jeg glad for..." sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:29 pm

Hun kyssede ham på kinden ''hvordan kan du dog tro jeg ville gøre det... ? jeg elsker dig, så hvorfor ***** skulle jeg forlade dig?''hviskede hun og strøg ham over håret
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:32 pm

Matthew kiggede Jahilla lige ind i øjnene.
"Fordi folk har svært ved at finde ud af, hvordan de skal være overfor mig - jeg er selv ret pågående og meget .." Matthew sukkede. "Ligeud."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:35 pm

hun smilte blidt til ham ''og hvad så min skat?'' spurtgte hun roligt og kyssede hans kind, hun så på hans øjne og blev igen overrasket over hvor flot han var
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:37 pm

"Og hvad så?" Matthew kiggede overraskende på Jahilla.
"Det er dét, der er grunden til, at jeg ikke er særlig social. Folk syntes simpelthen at jeg er for mærkelig."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:38 pm

hun grinte og kiggede på ham ''du er ikke mærkelig! du er vidunderlig!" sagde hun kærligt og smilte blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:40 pm

"Vidunderlig er ikke ordet," sagde Matthew og kiggede skeptisk op og ned ad sig selv. "Upopulær, dum og dristisk, det er nok mere ordet," grinte han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:43 pm

''for det første... det er 3 ord! for det andet passer det ikke! for det...årrrh hør nu bare hvad jeg siger, jo du er vidunderlig... smuk... dejlig.. sød'' mumlede hun og rødmede
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:45 pm

"Smuk ... Nej. Dejlig ... Nej. Sød ... Nej. Men ved du hvad," grinte Matthew, "du har lige nævnt alle de ting, som du selv er." Han rettede sit pandehår, som var gledet ned over begge hans øjne. Men hans smil fjernede sig ikke hans læber.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:47 pm

''jamen...neji... Okay hvis jeg er alle de ting... er du altså også skath'' sagde hun med et sødt grin
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:49 pm

"Du er ret stædig," mumlede Matthew og grinte., "men så er det lige præcist her, at vi passer godt sammen."
Matthew tog sin guitar på ryggen og sin blok under armen.
"Er du med på at gå tilbage til skolen?"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:50 pm

hun grinte blidt og nikkede ''der er nok også snart aftensmad'' sagde hun blidt og så på ham med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:53 pm

"Så går vi." sagde Matthew og begyndte at gå. "Hvis du altså vil?"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:55 pm

hun rødmede lidt og kyssede hans kind og begyndte så a løbe mod skolen med et stort smil ''kom nu..''grinte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:01 pm

//og afslutte det her?"//

"Du fører an, MISS!" grinte Matthew og tog Jahilla i hånden. Han hev hende ind til sig og lagde så derefter armen omkring hende. Han kyssede hende på kinden og smilte til Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:02 pm

//yup xD//

Hun kyssede igen og tog hans hånd og løb op til skolen

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Matthew - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew   Matthew - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Matthew
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Alene, hvad ellers? -Matthew
» Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!
» Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD
» Hvorfor lige pi?! 3,14 også skal man ikke bruge flere sifre!!- Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: