Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
David
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 - Page 2 Voting_barParty! - Lilly!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Party! - Lilly!<3

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 2:47 pm

//lol gør ikke noget søde! var alligevel ikke hjemme igår! xD//

Zitta så lidt på drengen der gik lige forbi dem og fniste let over hans tøj, men sys alligevel det var nice gjort. Hun smilte blidt til sin veninde ''bliiiiiv Lilly!!" bad hun og tog hendes heænder i sine, og så bedende op på sin veninde
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 4:26 pm

"Okay" smilede hun nuttet.. Hun betragtede kort den dreng som var kommet. Hun rødmede svagt, hvorfor vidste hun ikke, men det var jo endelig meget sødt. Hun smilede kort og nuttet, før hun løs rev hendes blik væk fra ham. Pinligt.. Hunn smilede let til Jahilla, før hendes blik kort gled hen pån ham igen.. *Kig så væk Lilly!* tænkte hun hårdt til sig sekkv, før hun løsrev hendes blik igen. Bare ikke Jahilla kunne se hvad hun kiggede på.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 4:28 pm

Hun grinte blidt og tog Lilly's hånd i sin, før hun løb over mod drengen. hun sendte sin veinde et kærligt blik og prikkede så drengen på skulderen ''Øhhh hej? vil du ikke danse med min veninde?'' spurgte hun kærligt og lagde let sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Party! - Lilly!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:28 am

Jam havde aldrig haft problemer med at have opsigtsvækkende tøj på, eller tilbehør. Han havde dog undladt de farvede kontaktlinser denne aften, og havde endda noret forholdsvis 'normalt' tøj på. udover farven på jeansne - som ikke engang var helt turkise - , så han sættet jo faktisk helt normalt. Jam så hen imod de to piger - som han næsten genkendte som nogle fra sin årgang - der var på vej hen til ham, og kunne ikke holde et lille grin tilbage af det. Der var et eller andet sjovt og sødt over deres tøsethed, som Jam altid havde filosoferet over. "tjo, jeg vil da aldrig afvise en dans" Sagde han så med et lille grin og smilede venligt til begge piger.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:55 am

Zitta sendte drengen et stort kærligt smil ''Vær lidt forsigtig medhende ikke?'' grinte hun blidt og slap sin venindes hånd så hun kunne danse med drengen. hun havde set hvordan hun havde kigget efter ham da han gik ind og morede sig over a hun havde rødmet. Hun lagde sit hovede let på skrå og grinte før hun smuttede over til et bord og satte sig ned, hun så over på sin veninde og drengen med et kærligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Party! - Lilly!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:02 pm

Jam blev mere eller mindre forvirret nu over hele konceptet. Han nikkede så til Pigen der havde trukket sin veninde hen til Jam, og spurgt om han ville danse med hende. Han så lidt efter hende da hun smuttede, og så så på hende han var blevet sat sammen med. Han kløede sig kort i nakken med venstre hånd og rakte højre frem mod hende. "ehm, jeah, hej. Jeg hedder Jam" Oplyste han kort og smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party! - Lilly!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party! - Lilly!<3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD
» Say it ain't so - Lilly
» Don't leave me too- Lilly
» Just helping out - Lilly
» Glæden ved musik - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: