Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
jahilla
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Jam
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Matthew
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Lilly
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
David
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Samuel
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Jayden
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Romeo
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Alex-
Party! - Lilly!<3 Vote_lcapParty! - Lilly!<3 Voting_barParty! - Lilly!<3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Party! - Lilly!<3

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:45 pm

Dato : ?
Årstid : Forår
Vejr : Lunt i vejret og stjerne klart
Sted : Nightclub
Tid : 23:00
Omgivelser : Lilly og Jahilla og nogle få andre ved nogle borde rundt omkring.

Jahilla kom med sin veninde ned mod klubben, hun grinte og dansede allerede rundt, hun snurrede rundt og grinte højt mens hun sang blidt. Hun kom over til døren og holdt den for sin veninde og bukkede som en dreng ''Efter dig smukke!" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:54 pm

"Leger du en dreng, grinede hun drillede og gik ind. jahilla var hendes aller bedste ven i hele verden, de to fjollede bare rundt som tossede ved deres aller første møde.
Det var bare venskab ved første grin, hvis man kan sige det. Lilly kiggede kort rundt. "Hvis min far fandt ud af det her ville han myrde mig" grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:56 pm

''Nææh neji! ingen myrder min bedste veninde!" sagde hun og grinte kærligt, hun tog hendes hånd og smed sin taske på en stol, og løb ud på gulvet med Lilly's hånd i sin, hun hoppede rundt og dansede med hende i takt til musikken
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:03 pm

"Hyperdyr" grinede hun og dansede med hende, med et lille grin. Hun var altid så sjov især når hun dansede. Ligesom der hvor hun dansede på værelset.. "Nu måm vi jo se om han finder ud af det" sagde hun drillede.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:04 pm

hun grinte ''der sker ikke hans lille prinsesse noget!" sagde hun i en drillende tone og regte tunge til hende mens hun dansede rundt og hoppede i takt til musikken
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:19 pm

Hun grinede og dansede let med. Andre folk var langsomt begyndt at danse med dem. Det fik Lilly til at grine kært. Og mega nuttet smilede hun og betargtede menneskerne
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:23 pm

hun så sig om og grinte ''er det os der har fået dem til a danse?'' sagde hun lettere overrasket og sendte blide smil rundt til menneskerne i rummet
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:26 pm

"Det tror jeg" grinede hun nuttet og så sig omkring, men før hun kunne blinke var der en som havde taget om hende, og begyndt at danse med hende. Hendess kinder fik en svag rød farve.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:27 pm

Hun grinte og så på sin veninde danse med en høj mørkhåret dreng, hun klappede sine hænder. hun som var vant til a gå til fester, og som altid måtte alt blinkede til sin veninde og dansede rundt om hende og drengen med en a hans venner.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:31 pm

*Pinligt* tænkte hun før hun fik sneget sig ud af hans greb. hun greb fat om Jahilla og hev hende, med lidt væk.. 2Hvad hvorfor?2 hun var pænt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:33 pm

Hun grinte og smilte let til hende ''hvorfor hvad søde? hvorfor han dansede med dig? han sys vel du var smuk! og der er der vel ikke noget a sige til!" sagde hun kærligt og blinkede til hende, hun hev hende med sig ud på gulvet igen, men holdt hendes ene hånd, så der ikke kom en anden og tog hendes bedste veninde med sig, ikke sikker på Lilly ville kunne li det, men ikke sikker
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:48 pm

2man danser ikke bare med fremmede" grinede hun nuttet, mens de dansede.

/7Soryy mangler krea xD
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:50 pm

hun grinte og slap hendes hånd, hun løb over til en tilfældig dreng og greb hans hænder, hun lagde dem på sine hofter og dansede let med ham og grinte til Lilly, hun blinkede sødt til drengenog smuttede over og dansede med Lilly igen ''det kan du da se man gør søde!" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:51 pm

"ej.. Hvordan er dett ikke flovt" grinede hun nuttet, og smilede til Jahilla igen. Hun havde ikke haft en sådan god ven som hende lige siden hun var 2 xD
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:53 pm

''Overhovedet ikke'' grinte hun og svang sin veninde rundt ''prøv nu søde!" grinte hun og tog en tilfædig drengs hånd og fik ham til a holde lilly i hånden, hun skubbede dem tæt sammen og grinte mens hun dansede over til drengen fra før og dansede tæt ind til ham, med et sødt smil til sin veninde.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 12:01 am

"Hey hey hey nej" nåede hun lige at sige men så var hun blevet skubbet hen til en komplet fremmede. Undskyld mig lige" mumlede hun og listede let væk. Hun grinede kært for sig selv og tog hendes mobil op.. *Shit* tænkte hun kort.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 12:04 am

Hun så efter hende og så hende tage sin mobil op ''hang on a sec'' mumlede hun til fyren og løb over til sin veninde, hun tog sin arm under hendes og trak hende hurtigt med udenfor så man ikke kunne hører musikken.. næsten sikker på hun så nogen kringe til Lilly
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 12:07 am

Lilly klappede telefonen i.. "Den nysgerrige bondeknold" grinede hun kært og hentydede til e´hendes far
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 12:08 am

Hun grinte og gav hende et stort kram ''bliver han ikke urolig for sin lille prinsesse nu?'' spurgte hun drillende og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 12:11 am

"jov men så må han køre hele vejen her hen" grinede hun nuttet og smilede til hendes veninde..

//Logger
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 12:12 am

Hun grinte og trak hende med indenfor igen


//Okay me too eksamen imorgen xD
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 9:30 pm

"Øm.. Jahilla, jeg øm.. Tager hjem til skolen nu" smilede hun nuttet.
Hun smilede nuttet og tog hendes jakke,, og køørte en hånd gennem håret.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 12:54 am

jahdjsokdj mdosjrkhgdslsjf
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 12:55 am

//arrgh fuck, undskyld min lille søster er pisse stiv, Hilla svarer imorgen når hun selv kan tale igen!//
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 2:22 pm

//jeg glemte at komme på, sorry Jahilla xD//

påklædning:
http://www.wovenflesh.com/27_sea-dove.html
+ et par næsten turkise bukser og et par comverse sko i sort

Jam kom gående ned mod natklubben i et roligt tempo. Han havde ikke været der før, men han var jo stadig rimelig ny. Kendte for det meste kun dem fra sin årgang, og værelseskammerater, og et par stykker mere. Han havde ingen problemer med at komme ind, da han jo var fyldt femten og var efterhånden fatisk ret tæt på at være seksten, så problemet var der ikke. Dog faldt han en smule udenfor mængden, med sit tøjvalg denne aften. En WovenFlesh t-shirt med et af deres syge print, og så de næsten turkise jeans. Det vækkede opsigt, men han var selv ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party! - Lilly!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Party! - Lilly!<3   Party! - Lilly!<3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party! - Lilly!<3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD
» Say it ain't so - Lilly
» Don't leave me too- Lilly
» Just helping out - Lilly
» Glæden ved musik - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: