Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
David
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Første indblik. - Page 2 Vote_lcapFørste indblik. - Page 2 Voting_barFørste indblik. - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Første indblik.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:59 am

hun tænkte sig lidt om ''ehm... 3 dage vil jeg tænke'' grinte hun blidt og så op på ham, men måtte kigge væk hurtigt igen da hun blev helt varm i kinderne.. hun rettede lidt på sit hår, kastede det over skulderen og smilte så op til ham igen ''og det er din først dag? ikke?'' sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:02 pm

"Tre dage ... så er du stadig rimelig ny," svarede Matthew og grinte, "jo, jeg ankom med flyet, her til morgen." Man kunne nu sagtens høre Matthew's britiske accent og det fik ham til at blive lidt irriteret. Mange syntes at hans britiske accent var noget han gjorde med vilje, men sandheden var, at han ikke kunne gøre noget ved det. Matthew kom fra London, og sådan var det - så måtte de tage ham som han var, eller lade være.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:06 pm

''hvor er du fra da?'' spurgte hun blidt og sendte ham et blidt smil. Hun lagde sit hovede på skrå og så op på hans øjne. hun rødmede igen og måtte se ned på gulvet igen. Hun glemte næsten a se sig om efter klasserne..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:14 pm

"Jeg er fra London," svarede han og kiggede på Jahilla's kønne ansigt.
*Hun er jo helt perfekt* tænkte han og undgik at rødme.
Det var normalt ikke Matthew at rødme, men Jahilla kunne kun få ham til at smile.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:18 pm

hun så op på ham med et kærligt smil og grinte blidt ''det er jeg også..'' sagde hun og lagde sit hovede på skrå.. hun tog bedre fat i sine bøger, da hun var ved a tabe dem, men kiggede ikke væk fra ham..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:20 pm

"Virkelig?" spurgte Matthew og undrede sig, "det kan man ikke høre på dig." han smilte stadig til hende og lod blikket glide ned til hendes skolebøger.
"Vil du have hjælp med dem?" spurgte han og hentydede til hendes skolebøger. Han ville blot være venlig.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:22 pm

Hun grinte blidt og trak på skulderen ''Er det positivt eller negativt?'' grinte hun kærligt, hun så ned på sine bøger og rystede på hovedet ''nej.. nej det okay, jeg kan godt selv'' sagde hun blidt og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:24 pm

"Det er vel ..." Matthew tænkte sig om, "positivt." Matthew kiggede på Jahilla.
"Nej, virkelig, jeg vil gerne hjælpe med bøgerne. Det er intet problem." han smilte et sødt smil til Jahilla og ville virkelig gerne hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:27 pm

hun rødmede lidtover kinderne og så ned i gulvet, ''Jamen.. jeg lægger dem bare oppe på værelset... det okay'' grinte hun og så op på ham igen, lidt for hurtigt, hun kunne stadig mærke varmen i kinderne.. hun så hurtigt ned igen og lukkede sine øjne lidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:50 pm

"Men vi skal jo til time nu," sagde Matthew og sendte Jahilla et kærligt smil, "men okay, jeg lader være." han blinkede en enkelt gang til hende og kiggede så rundt.
"Ved du hvad," sagde han og kiggede tilbage på Jahilla. Han stoppede op og kiggede hurtigt rundt, "nu går vi op på dit værelse, lægger bøgerne og pjækker. Jeg siger bare at jeg var træt efter flyveturen og at du ... havde det dårligt."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:54 pm

Hun grinte og tog hans hånd, og løb op mod sit værelse ''må vi overhovedet det?'' spurgte hun og grinte blidt. hun stoppede op da de nåede Lilly og hendes værelse, hun gik hurtigt ind. hun gik over til spejlet og rettede lidt på sit hår, og lagde så bøgerne i en kasse under den ene a de 2 senge
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:56 pm

Matthew tog Jahilla's hånd og løb med hende.
"Jeg ved det ikke," sagde han og kiggede på Jahilla, mens hun løb ind på værelset, "men jeg er ret ligeglad. Bare jeg er sammen med dig." han blev overrasket over, at han lige havde indrømmet det. Det fløj bare ud af munden på ham.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:57 pm

Hun skubbede kassen ind under sengen igen og rødmede let over hans ord og skulle lige tage sig sammen inden hun kunne vende sig om og se på ham.. hun bed sig i læben og satte sig ned på sin seng, ''du må altså gerne sætte dig ned'' grinte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:00 pm

"Tak," sagde han og gik ind på værelset. Han lukkede blidt døren bag sig og kiggede lidt rundt.
"Du er heldig, at du ikke bor sammen med så mange," grinte han og iagtog Jahilla, "det kan blive ret så crowded, når man nu er så mange som der er på mit værelse."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:03 pm

Hun grinte blidt ''Jaer jeg er heldig... og tilmed har jeg fået en super sød veninde a bo sammen med'' sagde hun og klappede på sengen foran sig for a få ham til a sætte sig ned.. ''selvom jeg godt kunne finde en jeg hellere ville bo sammen med'' sagde hun stille og rødmede lidt inden hun så op på ham med et blidt smil igen
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:07 pm

Matthew smilte og satte sig ned ved siden af Jahilla.
"Ja, du er altså heldig." han lo en kort latter og kiggede på Jahilla. Hans kinder fik lidt mere farve.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:09 pm

Hun så op på hans øjne og sukkede ''too bad man ikke må bo piger og drenge sammen'' mumlede hun og sendte ham et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:48 pm

"Ja, men det er vel for elevernes egen sikkerhed," sagde Matthew, knapt så muntert, "Men du har jo din veninde, så der er ikke meget tid, der."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:50 pm

Hun sukkede og nikkede blidt ''det er det vel.. men.. satadig lidt trist'' sagde hun med et kærligt smil op til ham, hun rødmede lidt og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:58 pm

"Har du da nogen du godt kan lide?" spurgte han og var ikke helt med.
Matthew var sikker på, at han godt kunne lide Jahilla. Han tvivlede ikke et sekund og ville tydeligvis kun være sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:03 pm

Hun rødmede lidt og nikkede så.. hun så lidt ned på sine knæ ''har du?'' spurgte hun blidt og så op på ham med et sødt smil igen, hun kunne mærke sit hjerte under huden, og var næsten sikker på han kunne se hvor hurtigt hendes hjerte slog..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:16 pm

"Jeg spurgte først," grinte han og kiggede på Jahilla. Han vidste ikke hvad han skulle sige, eller gøre for den sags skyld, nu.
Matthew lagde hovedet på skrå og smilte.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:19 pm

''Jaa... jeg er heelt vildt forelsket i en dreng fra skolen'' svarede hun blidt og rødmede, hun slog blikket ned og bed sig i læben ''Nu... er du forelsket i nogen?..'' spurgte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:21 pm

Matthew mærkede hvordan hans hjerte stoppede. En dreng fra skolen ... det kunne umuligt være ham.
"Ja," sagde han kort, "smaskforelsket." Han vendte blikket mod døren foran dem og stirrede bare. Matthew vidste godt at han aldrig kunne være god nok til Jahilla. Så heldig var han jo ikke.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:23 pm

''må jeg.. ehmm vide hvem?'' spurgte hun forsigtigt og legede forsigtigt med dynen, hun sukkede og viste ikke helt hvad hun skulle sige ellers, hun bed sig i læben og prøvede a få øjenkontakt med ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første indblik. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Første indblik.   Første indblik. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første indblik.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Første Skoledag ~ Åben!
» Første nat, værelse kammarat? ~Zoey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: