Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
jahilla
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Jam
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Matthew
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Lilly
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
David
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Samuel
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Jayden
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Romeo
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Alex-
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_lcapFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Voting_barFørste nat, værelse kammarat? ~Zoey Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Første nat, værelse kammarat? ~Zoey

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 8:26 am

Dato: Hmm...
Årstid: Efterår
Sted: Gangen og værelset
Tid: ca.22.00
Vejr: Ikke for koldt ikke for varmt
Omgivelser: Bree, Zoey... Møbler
Påklædning: ... Hmm... bare hverdagstøj

Bree kom gående ude på gangen, hun prøvede at finde et værelse. Der ikke var optaget.
Hun kiggede stille rundt på alle vægene, det sted her var så stort i forhold til hvor hun ellers havde været. Hun fandt en dør, og bankede stille på. Der var ingen der svarede så hun åbnede bare døren og lukkede sig selv ind. Værelset var tomt, et tilfredst smil viste sig på Bree's læber. Hun lagde sine kuferter på gulvet lige inde for døren, og gik undersøgende rundt og kiggede på alt. Værelset var da ikke værst, det var faktisk meget pent. Der stod to senge på gulvet op mod den bagerste væg. Vægene var malet i en lys farve, nærmest hvid. Sengetøjet var rødt, det fik igen Bree til at afgive et smil...


Sidst rettet af Bree Tirs Dec 07, 2010 7:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Sv: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 7:07 pm

Zoey kiggede rundt. Hun turde ikke gå ind nogen steder. Hun kom til en dør hvor døren var åben. Hun kiggede ind og så Bree. Et stort smil bredte sig på hendes læber.
"Bree," sagde hun, og gik ind. Hun gik med sine to store kufferter. Der havde hun alt sit tøj i dem, samt sko, en vinter jakke, og en masse andet. Hun gik ind.
"Er dette dit værelse? Hvor er det stort," sagde hun, og kiggede rundt.
"Wauw... Hmm... Du er heldig jeg leder stadig efter et værelse..." Hun sukkede dybt. Hun trak sine tasker videre... Der var godt nok mange værelser... Hun sukkede, og bed sig i læben....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Sv: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 7:49 pm

Bree kiggede rundt da hun hørte en stemme bag hende, det var zoey. "Hej" svarede hun bare og smilte da hun fortalte at hun stadig ledte efter et værelse. Hun stirede kort på hendes kuferter de var støre end hendes engene.
Hun vendte sig mod sine kuferter, tog dem op og lagde dem en efter en på den ene seng. Hun gad ikke pakke ud lige nu, hun ville helder vente med det så hun kunne se stedet nu i sted for. Hun satte sig på sengen og kiggede op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Sv: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 8:51 pm

Zoey ledte videre. Hun sukkede til sidst. Hun rullede tilbage til Bree's værelse.
"Bree... Kunne jeg måske..." Hun tøvende lidt. Hun bed sig i læben, og prøvede at formulere sig...
"Kun jeg måske.... Ja..." Hun sukkede dybt.
"Må jeg dele værelse med dig?" sagde hun tilsidst, og smilte lidt genret...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Sv: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 9:06 pm

Bree smilte lidt over zoeys måde at sige det på, den måde hun ikke kunne få det frem. "Det kun du vel godt... så bliver jeg ikke så alene" svarede hun så venligt. Hun smilte kort igen, og lavede en bevægelse med armen som betyd at hun bare skulle komme ind. Hun rejste sig fra sengen og gik hen mod hende, hun fulte hende med blikket. Bree gik så tilbage til hendes egen kuferter og lukkede den ene langsomt op. Hun tog et billede ud og stillede det på den ene hylde der hang på vægen ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Sv: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 9:50 pm

Zoey smilte.
"Tak," sagde hun, og bed sig lidt i læben... Det var en vane... Ligesom når hun lagde hovedet på skrå, og når hun lagde hånden på hjertet... Hun gik hen til den modsatte seng... Hun lagde den første kuffert op på sengen. Hun kiggede rundt, og så det store klædeskab. Hun smilte stort. Hun tog en yndig kjole op... Hun havde fået den af sin plejemor.... Hun havde aldrig kendt sine forældre, så hun kunne ikke sige hun savnede dem... Hun gik hen til skabet, og åbnede det forsigtigt. Det var tomt... og stort. Hun tøvede lidt. Så hang hun den ind. Hun sukkede lidt... Hun smilte til Bree. Så fik hun øje på billedet. Hun gik hurtigt over til det.
"Hvem er det?" spurgte hun nysgerrigt. Det undrede hende ikke hvis sagde: "mig!" Hun kiggede på Bree.
"Jeg er nysgerrig," sagde hun, og trak på skulderne....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Sv: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 10:17 pm

Bree smilte kort over hendes nysgerighed, hun tøvede lidt "øh... nogle venner... eller nogen af mine bedste venner" svarede hun lidt genert. Der var tre personer på billedet en kvinde og to mænd. Hun smilte lidt ved tanken om sidste gang hun var sammen med dem. De var alle gammle nok til at være hendes forældre, så det så nok lidt skørt ud ude fra.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Sponsoreret inhold





Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Empty
IndlægEmne: Sv: Første nat, værelse kammarat? ~Zoey   Første nat, værelse kammarat? ~Zoey Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første nat, værelse kammarat? ~Zoey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første indblik.
» Første Skoledag ~ Åben!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: