Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
jahilla
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Jam
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Matthew
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Lilly
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
David
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Samuel
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Jayden
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Romeo
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Alex-
Weee (David, Grisling og Pingvin) Vote_lcapWeee (David, Grisling og Pingvin) Voting_barWeee (David, Grisling og Pingvin) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Weee (David, Grisling og Pingvin)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:04 pm

her har jeg lige lavet en lille ting.. af nogle af de mest fantastiske piger som jeg kender ^^

Weee (David, Grisling og Pingvin) 2j2tj09
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:05 pm

Aaaaaaw! :'D <3 hvor du sød :3
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:07 pm

hehe.. ^^ tak.. jeg kedet mig og kom til at tænke på jer <33 så kunne jeg ikke stoppe mig selv i at lave det
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:10 pm

haha, ligesom mig der ikke helt kunne lade være med at tilføje et Ogginok så den tegning der igår xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:12 pm

hehehe.. gjorde du det ?? :b søøøøøødt
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:14 pm

haha jada, det var for din skyld den blev tegnet xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:18 pm

hehe :b skal også havde lagt den ned på min mobil :ii
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:21 pm

haha god ide xD :3
- Ej jeg synes det er for dårligt med den kul tegning der jeg har lavet. Alle tror at personen til venstre er en pige xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:22 pm

jepp skal havde den som baggrund over det hele x'D hehe
når okay nedern :b
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:31 pm

haha
- lidt nedern ja xD
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:33 pm

AW:D hvor er du sød^^ Haha det er mig i midten >:)
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:36 pm

hehhe Grisling :b

Taak Pingvin x'D.. er du så totalus selvglad over det ?? :b kan desværre ikke sætte dig over i en af siderne, da jeg loggede Photoshop ned
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:38 pm

Jada I am SO in the spotlight ;)!
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:40 pm

o.O Pingvin du er mærkelig...
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:40 pm

-.- Patty pas på, eller jeg stjæler det hele fra dig xD
hahaha

- omg min mor brændte ris af, og det lugtede af popcorn xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:41 pm

hehehe ^^ tænk at jeg skriver med jer..
nogle af de mest mærkelige personer i verden

okay heheh x'D jeg hader brændt ris.. og popcorn
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:43 pm

hahahahaha xD, jeg er heller ikke glad for popcorn xD
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:44 pm

haha xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:44 pm

popcorn smager ikke godt
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:46 pm

nej, netop xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:51 pm

også kan jeg heller ikke klare lugten af dem.. det er nok derfor jeg næsten aldrig taget i biffen
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:59 pm

hahaha xD


ARH PATTY! HJÆLP :'o
Historie Rapport, you need to help xD

skal fucking skrive om luftkrigen, USA ind i krigen i 1917, Tysk offensiv og modoffensiv, Våbentilstaden og freden, Versailles-trekanten og somme, og det skal jeg sende til Laura imorgen aften :'o You. Need. To. Help xD
- ikke med alt bare lidt, så er du viiildt dejlig, hvis ikke såååå... plager jeg ikke, så får jeg Trold til det(ha! som om det sker xD)
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:01 pm

*falder i søvn*
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:07 pm

Pas? O.o'
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:15 pm

møg xD
du har jo ikke om 1. verdenskrig. MØG! mangler bare noget om luftkrigen og USA i 1917 -.- så kan jeg ellers klare mig :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Weee (David, Grisling og Pingvin) Empty
IndlægEmne: Sv: Weee (David, Grisling og Pingvin)   Weee (David, Grisling og Pingvin) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Weee (David, Grisling og Pingvin)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ny på Skolen - David
» Nyhed - David er her med min højre hånd
» ölüm çocuklar - Jared og David

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Kreativ, Reklamer-
Gå til: