Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
jahilla
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Jam
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Matthew
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Lilly
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
David
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Samuel
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Jayden
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Romeo
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Alex-
My first day..!! //ÅBENT// Vote_lcapMy first day..!! //ÅBENT// Voting_barMy first day..!! //ÅBENT// Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 My first day..!! //ÅBENT//

Go down 
ForfatterBesked
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

My first day..!! //ÅBENT// Empty
IndlægEmne: My first day..!! //ÅBENT//   My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 3:57 pm

S: I think it´s the lake O____o
O: Ingen
V: Tåget
T: 19.55
D...?? *shit!*

_____________________________________________

Det var skumring og tågen havde taget fat i tusmørket og gjort det røget at se på, som på et sømandshjem i hogsmeade. Luften var dog kølig og tung, som askeluft hvori der lige havde faldet nyt sne. Samtidig lå der et kvalmende lagtryk over søens omegn, som fik en til at føle at man ikke kunne trække vejret ordenligt.
Dog var der et hjerte der bankede roligt og ubesværet. Foringelsen af ilt påvirkede hende knap. Ikke meget påvirkede hende lige for tiden. Hun sad for det meste bare og så ud i luften, hvor hendes blik var fanget imens hendes tanker lå et andet sted. Nærmere sagt... Syd for Paris, under jorden, i mørke, som ingen øjne, ligemeget hvems kunne se. Og så var der lyden. Lyden af det knirkende jernskab, som lukkede sig om en. Derefter kom piggene. Smerten og skrigene.
Max tog sig til hovedet, da han fandt sig i at tænke for meget på det. Genopleve det, som i et tankernes teater. Det fysiske var forsvundet, men arrene og skrigene hang ved. Hun løftede sit hvide ansigt og lod de brune/sorte øjne se ud over søen. Det lignede betydeligt et spøgelses slot lige nu. Hun smilede skævt og øsnkede selskab. Typisk..right?


Sidst rettet af Max Tors Jul 15, 2010 4:13 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

My first day..!! //ÅBENT// Empty
IndlægEmne: Sv: My first day..!! //ÅBENT//   My first day..!! //ÅBENT// Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 4:10 pm

//Somone likes me? O.O *Tuuud*, jeg vil altså emne med en! Nu xD//
Tilbage til toppen Go down
 
My first day..!! //ÅBENT//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Somebody save´my dây(Åbent? for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: