Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
jahilla
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Jam
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Matthew
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Lilly
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
David
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Samuel
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Jayden
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Romeo
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Alex-
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_lcapSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Voting_barSomebody save´my dây(Åbent? for alle) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Somebody save´my dây(Åbent? for alle)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Empty
IndlægEmne: Somebody save´my dây(Åbent? for alle)   Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 1:48 pm

Tid : 19:21

Dag ~ Irl

Sted ~ Trapperne og rundt omkring på skolen

Omgivelser ~ Ingen i nærheden de fleste er til timer.

Vejr ~ Solen er ved at være midt på himlen og vejret er vidunderligt varmt , 25 gr ca

Dato ~ Irl



Trapperne var betrukket med smuk rød mønstret tæppe, samt dens smukke polerede mørke brune træ. *Hmm ? gad vide hvor alle egenlig er henne af?, nå det vel os ligemeget så kan jeg ide mindste ikke støde ind i nogen ubehageligheder* den lille generte kun 1,64 cm høje pige gik ned af trapperne med nogen bøger i hånden. Hun havde været inde i byen for at få nyt læse stof efter som hun var ny. Hendes lange blonde hår følgede hende samt hendes brungrå trøje hang ned over hænderne på hende som var det en spænde trøje hun havde på... Hun så rundt med de unaturlige smukke grønblå gulige øjne og sukkede let fra strubens hals.."alligevel kunne det være? rart med lidt selvskab og arh!" i det hun var i gang med at tale snublede hun på de 2 sidste trin og faldt med bøgerne flyvende over hovedet og landende oven på hende da hun lå nede på jorden som et såret dådyr.


Sidst rettet af Scriple Tors Jul 15, 2010 1:49 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Somebody save´my dây(Åbent? for alle)   Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:48 am

//jeg mangler en tid//
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Somebody save´my dây(Åbent? for alle)   Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:50 am

//sådan :D//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Somebody save´my dây(Åbent? for alle)   Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 2:00 am

//takker det var bedre ^^//

Den store dør til skolen gik langsomt op da den jo var ret tung, og det larmede også lidt og lød som nået der havde brug for nået olie. dog var det ikke altid sådan nået skolen gik så meget om i, og det var vel også forstålet et eller andet sted. da de jo gik mere op i at eleverne lærte nået af deres 8år's ophold på skolen, hvis man ikke startede sener på skolen. men ind af døren kom der en sort påklædt ung fyr ind, hans hætte trøje var dog blå og sort og han havde hætten over hovedet. dog strittede hans røde hår ud af den og nået af det hang ned foran hans øjne, han nynnede på en sang mens han holde en sort guitar over den ene skulder. den havde røde strenge som lyste op i mørket og en der sad en rem på den som havde den samme røde farve som hans hår, han stoppede op og lukkede døren efter sig og fik øje på pigen. han var ikke ligefrem en af de fyre som gik hen og sagde `hej baby´ han holde sig mest for sig selv, eller mest sammen med de folk han kende på skolen. da han var en ret så genert dreng, han rettede på guitaren som han havde været ude i musik huset og spillet på. han så over på hende og smilte lidt, og tog sig sammen og gik hen til hende da hun virkede som en lille mus som ikke kunne finde vej eller nået "hej har du brug for hjælp?" spurgte han stille om med en dyb flot stemme
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Somebody save´my dây(Åbent? for alle)   Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 2:00 am

//jeg logger af igen.. kommer på sener idag.. kan ikke holde ud at jeg er ved at falde om af overtræthed//
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Somebody save´my dây(Åbent? for alle)   Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 7:57 pm

Scriple rejste sig hurtigt op og sagde"åreh øhm?? nej jeg okay eller rettere det er helt okay tag dig endelig ikke af mig jeg vil blot hænge lidt ud her og lægge og sove måske" hun tænkte inden vendigt at dette var så pinligt men gav sig dog tid til at ånde lidt ud. hun kiggede på fyren og rettede let på sit tøj i det hun så rundt og sagde"så hvilket trin er du fra??? og uuuh er du musiker" hun smilede kært til ham og betragtede det instrument han havde med sig det var en guitar kunne hun sagtens se, hun havde set sin far havde sådan en dog havde hendes mor klavere og hendes talenter var blevet brugt til at lære klaver og meget mere feminine ting. hun sukkede lidt og sagde"H´øøøh lidt hjælp kan jeg dog godt bruge, vil du hjælpe mig med at finde mit værelse jeg lidt lost fordi jeg er en 5 trins tøs og lige kommet til"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Somebody save´my dây(Åbent? for alle)   Somebody save´my dây(Åbent? for alle) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Somebody save´my dây(Åbent? for alle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» My first day..!! //ÅBENT//
» Hej... ^^ (alle må svarer ^^)
» FODBOLD! (alle velkommen, da jeg keder mig)
» My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: