Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
jahilla
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Jam
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Matthew
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Lilly
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
David
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Samuel
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Jayden
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Romeo
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Alex-
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_lcapSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Voting_barSkaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 9:40 am

Det kunne være awesome, hvis der blev lavet et sted, hvor man både kunne skate og spille basketball,
hvor det sted kun var for skating og basketball. =)

Ved ikke om det var en god idé at få lavet på hjemmesiden? ;D
Jeg ville i al fald blive glad hvis det var. n__n
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Sv: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:54 pm

Genial idé! xD
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Sv: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:03 pm

Hehe, glad for at du syntes om idéen Dream n__n
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Sv: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:05 pm

Hihi! xD Det var godt! :3
Ømm.. Vil du være med til et emne med mig xD *Hundehvalpe øjne*
Tilbage til toppen Go down
Rektor
Admin
Rektor


Antal indlæg : 35
Join date : 15/05/10

Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Sv: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 6:19 pm

altså basketball kan man jo spille i skolegården og i hallen.. men et skatested kan jeg tænkte lidt over ^^
Tilbage til toppen Go down
https://abingdon.danskforum.net
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Sv: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 8:02 pm

Okay nice^^' Ja det er rigtigt nok. :3
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Sv: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 3:55 pm

men vi kan jo starte med at sige at i finder et billede af et skatested som i kunne tænke jer, også sende link til mig så kan jeg tænke videre over det ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Empty
IndlægEmne: Sv: Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)   Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» alene et nyt sted
» Hvorfor lige pi?! 3,14 også skal man ikke bruge flere sifre!!- Matthew
» vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Dine Idéer-
Gå til: