Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
jahilla
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Jam
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Matthew
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Lilly
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
David
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Samuel
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Jayden
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Romeo
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Alex-
alene et nyt sted Vote_lcapalene et nyt sted Voting_baralene et nyt sted Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
alene et nyt sted Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
alene et nyt sted Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
alene et nyt sted Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
alene et nyt sted Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
alene et nyt sted Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
alene et nyt sted Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
alene et nyt sted Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
alene et nyt sted Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
alene et nyt sted Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
alene et nyt sted Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 alene et nyt sted

Go down 
ForfatterBesked
sydney

sydney


Antal indlæg : 2
Join date : 08/07/10

alene et nyt sted Empty
IndlægEmne: alene et nyt sted   alene et nyt sted Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 11:24 am

Tid: 15:30
Dato: 9. juli
Sted: Musik huset
Omgivelser: Kun Sydney
Vejr: gråt det renger en smule
Påklædning: http://www.countrymusicislove.com/wp-content/uploads/2008/10/juliannehough-countrymusicislove.jpg og slidt regn jakke som ligger ved siden af hende


Sydney sad i det tomme musik lokale kiggede ud af vinduet hun var næsten lige kommet hendes forældre havde ment at det var bedst for hende at starte her fordi hun begyndt gå sammen med de forkerte syntes de sukkede kort imens hendes finger stille gled ned over de sorte og hvide tangenter uden der kom en lyd der hjemme havde elsket spille på klaver og guitar men nu lysten forsvundet og desuden havde hun ingen spille med hun rettede sit blik imod vinduet regen var taget en smule til hun sukkede chancerne for at der ville komme nogen var minimale når det regnede sådan smilede svagt og gav sig til spille November sang ham der havde komponeret sangen Wolfgang fuchs normalt var hun ikke selv til sådan noget stille musik men det var den første hun var kommet i tanke om da hendes figner rørte klaveret

Tilbage til toppen Go down
 
alene et nyt sted
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene? -Sol
» Skaterpark? (Eller et sted hvor man også kan spille basketball?)
» Alene, hvad ellers? -Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Musik huset-
Gå til: