Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
jahilla
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Jam
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Matthew
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Lilly
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
David
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Samuel
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Jayden
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Romeo
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Alex-
Water!?.... splash!)Juliet) Vote_lcapWater!?.... splash!)Juliet) Voting_barWater!?.... splash!)Juliet) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Water!?.... splash!)Juliet)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 9:42 pm

Tid : 22:21

Sted : Skolen

Omgivelser : Ingen i nærheden desværre o.o

dato : irl

Vejr : 23 gr udenfor, vejret trækker op til dejlig sommer brise.

Dag : irl


Scriple gik for sig selv langs dørenes lange gange mens hun stille flettede sit hår mellem sine smalle hvide finger, hendes hud var bleg men dog lettere fejfri undtagen det ar hun havde omme på sin ryg fra en katastrofe der var sket på det børnehjem hun boede på en gang, samt den dag hun ikke kom hjem til tiden. Hun var endelig startet på en skole, et helt nyt sted og det behaget hende meget.. Hun åbnede dørene med et lille forsigtigt skub og havde stadig ikke stødt på nogen som helst fornylig. Hun kiggede stille ind"ah?! ingen jeg tænkte det nok" sagde hun til sig selv, mens fødderne førte hende hen til pool kanten hvor hun forsigtigti så ned mod det klare vand. Hun gik i ned på hug og kiggede på det blanke svømme pool vand og kørte fingerne blidt over det og lavede små smukke ringe i vandet, indtil!...... Hun rejste sig op med sådan en hast i det hun hørte nogen, hendes lange gråbrune trøje(som på avataet) Dækkede hendes hænder i det hendes stramme blå sorte skinny jeans lod sig falde på plads, mens hendes fødder gled. Hun nået lige at se mod døren i det der lød et ovenligt splash!.. Scriple prøvede forgæves at svømme op igen som en fortabt lille hunde hvalp men hun kunne ikke svømme.....
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:31 pm

Juliet blev ført ned af gangen af de samme drenge som utallige gange havde båret rundt på hende på denne måde... Hun sprællede skrækslagen med benene "Slip mig!" skreg hun skingert... De åbnede døren og lagde hende på gulvet hvorefter de sparkede hende hen af gulvet hvorefter de lukkede døren og blokerede den med en kost... Hun fik stoppet lidt før vandet og rejste sig op hun fik kigget ned i vandet og blev helt svimmel... Hun gik hen til døren "LUK MIG UD!" råbte hun og hamrede på den... hun havde ikke opdaget pigen...
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:35 pm

Scriple havde glemt alt om sin plads på svømmeholdet på sin gamle skole i det hun hørte en pige, åbnes hendes lukkede øjne og hendes fødder begyndte at bevæge sig smukt af sig selv, hendes lange våde blonde hår følgede hende hele vejen op til overfladen og lagde sig slikkende bagved og lod sig blot fjerne hver en tot fra ansigtet i det hun trak sig hostende op fra svømme poolen og så mod pigen og lå blot på fliserne helt våd og glinsende over ansigtet, mens de pink rosa farvede læber var adskildt*urgh... forfærdeligt !* hendes arme skubbede hendes overkrop væk fra det glatte farlige klinke gulv og hendes blik blev rettet sløvt mod pigen i det hun tog sig til hovedet og sagde"hvem er du??"
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:52 pm

Juliet vendte sig hurtigt om og så vildt forskrækket ud... Hun kiggede på pigen "Øhh... Ej undskyld" sagde hun med et lidt mere roligt ansigtsudtryk "Jeg hedder Juliet... Og du?" spurgte hun med et lille smil over læben... Hun gik hen for at hjælpe hende på benene... Hun rækkede sin hånd ned imod hende og håbede lidt at hun ikke var sådan en totalt afvisende person... Hun blev bare ved med at smile roligt og kiggede på hende med let nysgerrige øjne...


//OOG: Undskyld ukreativiteten... Det er alt sammen blevet suget ud af mig efter en dag på stranden//
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:59 pm

//gør intet :D//

Scriple så mega nuttet ud, med den store trøje, ærmerne hængende ned over hendes hænder(den på avataet) samt hendes ene skuldre side var helt blottet næsten ned til bh´en, i det hun tog i mod Juliets hånd og rejste sig op i det hun gled fordi der var så glat og endte med at nærmest hænge op af Juliet som pigerne altid gjorde ved fyre i film og så mega flovt på Juliet og sagde"årh! nej undskyld, se nu, nu er du helt våd op grund af mig, det må du virkelig undskylde" hendes blik viste angre og hendes pinke underlæbe blev blidt bidt i mens hun stod der helt uskyldig og våd foran juliet og lod sig så komme ovenlig op på bene og stod foran hende nu og rakte den våde hånd og sagde"Øhhh mit navn er Scriple... jeg helt ny så jeg anede ikke der var en pool her inde sååå"
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:07 pm

Hun smilede blidt til pigen da hun tog imod hendes hånd... Hun grinte lidt idet hun gled og betragtede hendes kønne ansigt... Hun smilede bredt og hjalp hende med at komme på benene... "Er det okay hvis... Hvis vi går lidt væk fra vandet..." sagde hun da hendes blik flakkede ned på vandet igen og hun blev vildt svimmel... Hun svajede lidt og kunne mærke at hun var lige ved at miste balancen... Hun stod lidt og svajede vildt... Hun prøvede virkelig at blive stående for ikke at ligne en komplet idiot, men desværre strejfede hendes blik vandet igen og hun faldt mod jorden som en sten...
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:16 pm

Scriple lignede en nørdede dog alligevel skønheds dronning i ansigtet, i det hendes krop var som en models og alligevel ikke for tynd eller særlig høj, hun kiggede på Juliet lettere undrende og sagde"årh ja det er det da selvfølgelig?" hun kiggede undrende rundt og kunne lugte kloren fra poolen og det våde tøj af hendes trøje og bukser der plettere lidt af på det smukke gulv i det hun så Juliet sveje om mod gulvet, gjorde hun som en danser inde, hun drejede om fra siden greb blidt hendes hånd og tog hende ind til sig og holdte hende elegant og graciøst" er du okay??? hallo" hun lod blidgt Juliet sveje let i ryggen som dansede de og så på hende med uskyldige blågrå gulige øjne og sagde"Hallo..." hun gik lidt væk fra poolen og havde hende stadig i armene, alt var gået så stærkt men scriple var elegant og hurtig.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:34 pm

Hun kunne ikke få et ord frem, men hendes øjne åbnede sig som små sprækker... Hun kiggede lidt på Scriple og kunne stadig mærke hvordan alting svimlede for sig... Pludselig mærkede hun hovedpinen dunke i sit hoved... Hun tog sig kort til hovedet og prøvede at sige noget "Vand" sagde hun bare med et svag pibende stemme... Hun følte sig virkelig dum ligenu og vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre... Hun fik lidt tårer i øjnene med et bedrøvet udtryk i øjnene... Hun slog nu øjnene helt op og kiggede og på hende "J-Jeg er OK" sagde hun da det var kortere end at sige end okay... Hun sukkede roligt og prøvede at rejse sig op, men mærkede med det samme svimmelheden igen og lod sig bare ligge i Scriple's arme da hun vidste at hvis hun rejste sig op lå hun på jorden igen før man kunne nå at sige hendes navn...
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:38 pm

Scriple var spinkel men havde dog meget selvstyrke så hun så mod Juliet og sagde"hmm.... tag det helt roligt jeg hjælper dig" hun tog under Juliet og bar hende ud af rummet igennem en anden dør og kom ind i en stue og lagde hende på en sofa og faldt ned på røven bagefter og lagde sig blot på gulvet og sagde"årh! hårdt haha" hun grinte sødt og så mod Juliet og sagde"vi er væk fra vandet nu... så bare rolig og forresten jeg ny her, mit navn er Scriple" hun smilede kært og sad nu med bene flettere over hinanden og så rundt i rummet
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:45 pm

Hun smilede lidt og talte med en lidt stille genert stemme "Tak... Det... Det er jeg altså meget ked af" sagde hun og rødmede ret kraftigt... En lille genert latter flød over hendes læber da hun fandt ud af det... Hun kunne ikke finde ud af andet end at grine af det selv om hun syntes det var vildt flovt at være rød i hele ægget... Hun sukkede stille og lagde sig på siden "Jeg håber ikke jeg var til for meget besvær" sagde hun og nu var der kun en smule rødt i hendes kinder tilbage... Hun smilede stille og lagde hovedet let på skrå mens hun betragtede hende... "Har du nogensinde fået at vide at du er rigtig smuk?" røg det ud af hende da hun stadig ikke tænkte helt klart og når det var sådan tænkte hun for det meste højt... Hun rødmede nu endnu mere og skjulte sit ansigt i sine hænder...
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:49 pm

Scriple så op mod hende og rødmede let uskyldigt over de smukke blege kinder og tog sig let til kinderne og så flovt ned i gulvet så håret lå over hendes skuldre temmelig smukt og sagde"at jeg.... at jeg er smuk.... rigtig?? smuk altså lidt men ikke rigtig smuk" hun snakkede med sin lille generte franske accent der fordi hun var af fransk blod. hun kiggede op mod hende og smilede letterre akvart og lagde hovedet nuttet til siden skrådt og lukkede øjnene og grinte sødt mens hun smilede, lettere anime agtigt. hendes læber var fyldige og smukke lange dog ikke for lange, pinky agtig og hendes hud smuk gyldenbrun med lidt hvid touch."du os smuk altså rigtig smuk" hun roede sig fjoget i håret og grinte i det hun så på hende og sagde"så hvad kan du godt li??"
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:05 am

Hun smilede lidt, men kunne stadig mærke varmen i kinderne så hun fjernede ikke hænderne... Hun lod dem blot falde ned så de kun dækkede kinderne... Hun smilede blidt og sukkede stille... Hun kunne godt mærke hvordan det var lidt akavet... Det var så svært at se på folk om de havde noget imod det... Personligt for hende røg sådan noget bare ud af hende da det virkede helt naturligt fordi hun var bi... Hun grinte lidt "Mig... Er jeg smuk?" spurgte hun lidt forvirret... "Jamen øhhm... Tak da" sagde hun smilende og grinte kort... Hende smuk? Hun havde aldrig fået andet at vide end at hun var en grim lille lorteugne så hun var begyndt selv at tro på det... Desværre.... Hun sukkede stille og gabte kort... Hvorfor var det egentlig så kompliceret at være bi? "Hvad jeg kan lide? Altså på hvilken måde?" spurgte hun smilende og fjernede nu sine hænder fra de nu helt normale kinder...


Sidst rettet af Juliet Tors Jul 15, 2010 12:06 am, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Glemte noget ;D)
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:08 am

Scriple så undrende på Juliet fordi hun var så pinlig berørt og prikkede hende let på panden og sagde"prik lille vinter dug" hun grinte sødt og sagde"ikke mere sur mugleri fortæl mig hva du hedder og ja dig smuk hihi skal jeg tale mere hule pige sprog du smuk og har du egenlig nogen specielle talenter du ligner lidt musik typen eller hmmm måske tegne typen kan du tegne!??" hun smilede kært og nysgerrigt var hendes blik mod Juliet i det hun var begyndte at tale med sin Franske lille pige accent igen og prøvede at fjerne den så godt hun kunne
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:50 am

//Undskyld tiden skulle ud og spise pandekager før de alle sammen var væk... Og bliver desværre nød til at smutte nu... Skal op tidligt imorgen (Hvilket er kl. Men svarer lige så snart jeg kommer på igen ;D//
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 8:51 pm

Hun smilede lidt "Jeg har faktisk sagt hvad jeg hedder... Jeg hedder Juliet" sagde hun smilende og grinte lidt... Hun ignorerede hendes påstand om at hun var smuk... Hun rejste sig op fra sofaen og gik ud hvor der var gulvplads... Hun tog sin mobil og satte noget roligt musik på... Hun begyndte så på de yndefulde bevægelser over gulvet helt oppe på sine tær og smilede svagt imens... Hun lukkede øjnene i så hun kunne blive revet med af musikken... Smilet forsvandt ikke fra hendes ansigt mens hun bevægede sig rundt... Hun dansede indtil sangen sluttede og da det skete gik hun ned i en sammenkrøllet position hvor hun stod i et halv minuts tid... Hun åbnede langsomt øjnene "Nej jeg kan ikke tegne... Men jeg kan det der og så danser jeg... Poledance" sagde hun med et skævt let genert smil på læben... Hun grinte lidt og kiggede på Scriple "Uhh! Må jeg kalde dig Scrippy?" spurgte hun med et bredt smil i fjæset... Hun gik hen til Scrippy og satte sig i hendes skød... Hun kyssede hende kort og venskabeligt på kinden... "Har du så nogle talenter?" spurgte hun også med fransk accent da hun blev revet med af hende... Hun vidste nu at hun ikke ville kunne komme af med den i laaaang tid da hun først lige havde vendt sig af med den... "Og er du forresten fra Frankrig?" spurgte hun smilende...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Water!?.... splash!)Juliet) Empty
IndlægEmne: Sv: Water!?.... splash!)Juliet)   Water!?.... splash!)Juliet) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Water!?.... splash!)Juliet)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It´s my lift -Juliet
» Rain!-Juliet! xD
» Træt men klar på nogle tal! - Juliet.
» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Svømmehal-
Gå til: