Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
jahilla
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Jam
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Matthew
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Lilly
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
David
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Samuel
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Jayden
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Romeo
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Alex-
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_lcapTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Voting_barTræt men klar på nogle tal! - Juliet. Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Træt men klar på nogle tal! - Juliet.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:47 pm

Tid: Formiddag.
Vejr: Skyfrit tror jeg.
Omgivelser: Ingen..
Sted: Pigernes lokum.. ^^'
________________________

Kimberley Joanne stod foran spejlene, og smilede til sit spejlbillede. Hun hældte vand i ansigtet og gabte. Hun havde ikke fået nok søvn i nat, og det kunne man godt se på hendes øjne. Hun havde lidt render derunder, men det tog hun sig ikke af. Det var lidt hårdt at starte på en ny skole, især når det var så langt væk hjemmefra, og et sted man ikke kendte nogle som helst.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 9:08 pm

Juliet kom forvirret gående ud på toilettet... Hun kunne virkelig ikke finde rundt på den her skole!? Den var så forvirrende... Det var hendes første dag og hun havde ikke rigtig snakket med nogle andre end lærerne endnu... Hun drejede rundt om sig selv "Okay det her var vidst toilettet" sagde hun til sig selv... Hun havde en ufattelig dårlig vane med at snakke med sig selv... Hun skubbede døren op igen og skulle til at gå ud da hun hørte vandet blive tændt... Hun vendte sig forskrækket om, men valgte ikke at sige noget til pigen da hun var forfærdeligt genert...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 5:40 pm

K.J. stod og så på hende, og sendte hende så et smil. "Hej." hilste hun. "Undskyld at jeg muligvis forskrækkede dig." Hun betragtede pigens mærkelig hår, men gjorde ikke mere i det. Det lignede lidt Andys hår, bare pink. Det ville nok ikke klæde Andy.. Men det klædte hende her, for hun var faktisk ret lækker. "Og ja, det her er sjovt nok toilettet." Hun fniste lavt og skar ansigt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 6:03 pm

Hun grinte lidt "Hej... Jeg hedder Juliet" sagde hun og gik hen til hende... Hun rækte hånden frem mod hende med et bredt smil på læben "Uhhm... Det går nok så var det heller ikke værere" sagde hun og lagde hovedet på skrå... Hun tippede lidt på fødderne og betragtede pigen... Grim var hun squ ikke... Tværimod... Hun var ret så køn... Hun grinte lidt "Jaah det gik op for mig... Det er min første dag så er lige ved at finde rundt..." sagde hun smilende... Hun krummede tæerne og skubbede lidt op i sit hår...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 6:24 pm

"Jeg har kun været her en dag." sagde hun og trak på skuldren. I samme bevægelse tog hun hendes hånd, og klemte den blidt. "Kimberley Joanne. Bare kald mig hvad du har lyst til." Hun slap hendes hånd og lavede en lille piruette. "Hvad du end finder på, så kan det ikke være lige så specielt som det Andy fandt på. Han kalder mig småkage." hun fniste og kløede sig i nakken. "Hvilket trin går du på?" K.J. fandt det ret sjovt, måske fordi hun ikke havde gået her så længe. "Jeg går på 5."
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 6:34 pm

Hun smilede lidt "Uhhm... Altså mit yndlings slik er skumfiduser sååh du skal hedde skumfidus" sagde hun glad og stillede sig på tær... Hun savnede at danse ballet... Det var bare så svært at få tid til... "Jeg går på 6." sagde hun stolt og kastede med håret... Hun grinte lidt og satte sig elegant på det underligt rene gulv... Toilettet var faktisk ret sejt! Lyserød på lyserød... Hendes elskede yndlingsfarve... Hun bed sig i læben... Hun var glad for endelig at have mødt en "Hvem bor du på værelse med?" spurgte hun og smilede bredt...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 6:54 pm

"Det ved jeg ikke. Der var tomt i går." hun trak på skuldrende. "Men det skulle jeg vist finde ud af i dag?" Pigen fik hende til grine lidt. "Skumfidus! Mange tak!" grinede hun, og bukkede overdrevet. "Men hvad hedder du?" spurgte hun. Det var vel vigtigt at hun viste hvad den her pinky hed, når hun kaldte hende for skumfidus. De havde også et helt kvarter til at snakke i, og så skulle de hver til sit. Et kvarter var faktisk lang tid, især at lave matematik i...
K.J. betragtede pigen da hun stillede sig på tæer. "Går du til ballet eller noget?"
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 7:10 pm

"Uhhm... Okay..." sagde hun glad og lagde hovedet på skrå "Altså... Hører du nu ikke efter hvad jeg siger? Som sagt hedder jeg Juliet" sagde hun glad og svingede lidt fra side til side... "Ja jeg har gået til det siden jeg var... Fem år tror jeg... Og så går jeg til poledance hvilket er ret hårdt... Men man får da muskler af det..." sagde hun og smilede bredt... Hun grinte lidt og rejste sig op igen... Hun var nogenlunde normal højde men dog havde hun liidt lange ben... Ikke overdrevet, men lidt... Ellers havde hun ikke rigtig kunne danse poledance...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 7:17 pm

"Sorry, jeg syntes bare ikk at det passer til dig? Ikke med dit fine hår." hun pillede fraværende ved sine egne mørke, korte spidser. "Seejt! Jeg er også helt vild med ballet. Jeg har gået til det siden jeg var tre, sammen med min mor og min storesøster. Men jeg har bare ikke poledancet. Det er jeg nok for svag til." Hun smilede bredt og lagde hovedet på skrå, imens hun så op på Juliet. Hun var et par centimeter højere end hende, måske endda 10. KJ var meget mindre end de andre på hendes alder. Eller, måske bare en lille smule. Hun var født med lange ben og lange arme. Og for den skyld lange fingre.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 7:32 pm

Hun smilede lidt "Jamen så må du jo kalde mig noget andet..." sagde hun glad og kørte en hånd gennem håret så duften af nyfarvet hår spredte sig i rummet "Fedt... Altså når jeg er hjemme er jeg lærer for et hold på 5-10 år... Altså jeg lærer dem ballet... Det er ret hyggeligt og så overfalder de mig bare når jeg kommer ind i lokalet" sagde hun smilende og tippede lidt på sine fødder af ren vane... Hun bed sig lidt i læben pga. nervøsitet... Hun var altid nervøs når hun mødte nye mennesker og hun bed sig altid i læben når hun var nervøs...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:00 pm

"Okay, så vil jeg kalde dig Candy." smilede hun drillende, og rodede op i sit hår. "Hvis det da er okay." Hun så overasket på hende, og viste sin ægte iver. "Ej da! Er du virkelig en ballet træner?" Hun kunne godt forestille sig at hendes elever kom ind og krammede hende. Det skulle hun ikke sige to gange, før KJ også krammede hende. Hun trak sig væk igen med et fjoget grin. "Jeg skulle lige se hvordan det var." sagde hun og trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:13 pm

Hun smilede bredt "I love it... Meget opfindsomt!" sagde hun og smilede bredt... Hun rødmede meget svagt da Skumfidus pludselig krammede hende "Uhhm... Det er okay..." sagde hun og smilede bredt... Hun lagde hovedet lidt på skrå "Fortæl lidt om dig selv... Det hele er lidt lettere hvis man ved noget om den anden person" sagde hun smilende...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:16 pm

KJ smilede til hende, og lagde igen hovedet på skrå. "Der er ikke så meget at sige. Jeg danser, tager billeder og.. tja, noget i den stil. Jeg hedder Kimberley Joanne Sinclair, og jeg er 15 år gammel. Jeg er rebelsk og barnlig. That's me!" grinede hun og rettede igen på sit mørke hår. Hendes chokoladefarvede øjne blinkede lidt, og passede godt i det blege ansigt, sjovt nok.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:26 pm

Hun smilede lidt "Uhhm okay... Er der nogle heldige i dit liv?" spurgte hun... Hun var altid så nysgerrig på det område... Især overfor piger... Pigesnak yay! Hun hev en elastik af hånledet og satte det lange hår op i en pjusket hestehale... Hun elskede en godt tuperet hestehale...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:30 pm

"No, ingen heldige." sagde hun og trak på skuldrene. "Hvad med dig Candy? Du må da have nogle på tråden, miindst en." fniste hun. Tøsesnak... yay... Før i tiden var hun ikke så tøset, mere barnlig sammen med dem fra de mindre klasser, eller også drengene.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:59 pm

Hun grinte lidt "Nope... Og det er faktisk ret underligt eftersom jeg er til alle typer" sagde hun og grinte lidt "Uhhm... Jeg er lidt for 'speciel' mener de fleste" sagde hun og sukkede lidt... Hun kiggede lidt rundt og tænkte tilbage på barndommen... Ingen kunne lide hende fordi hun havde et anderledes udseende...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 6:24 pm

"Jeg kan ellers godt lide dit udseende. Det er dejlig anderledes." sagde hun bare direkte, og trak på skuldrende. Hun sagde altid hendes mening. "Jeg har ikke noget imod bier." sagde hun og fniste lidt. Hun syntes det var sjovt at kalde biseksuelle for bier. Hun bed sig i tommelfingerneglen, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:46 pm

Hun smilede blidt "Tak... Uhhm... Det er der ikke mange der siger, men jeg er begyndt at være ret ligeglad med hvad andre synes" sagde hun smilende... Hun bed sig lidt i læben af rent nervøsitet... Hun var faktisk ret sød... "Uhhm... Er du brumbi, hetro eller hvordan?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå... Hun hoppede lidt op i luften og smilede bredt...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 3:57 pm

KJ havde aldrig rigtig tænk sådan over det, at kysse en pige. Men det virkede ret frækt. "Brumbi tror jeg." fniste hun. Det lød så sjovt, især når man tænke over hvad det betød. Juliet var faktisk ret sjov. Men det var vel hvad man kunne regne med af en med pink hår. Men det var jo derfor hun kaldte hende for Candy. Pink og sukkersød. Sådan så hun hende i hvert fald, men det var der jo nok delte meninger om.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:07 pm

Hun smilede lidt... Hun lagde hovedet på skrå og kiggede i tasken som hun havde over skulderen "Uhhm... Skumfidus eller slikkepind?" spurgte hun og stillede sig med den ene fod ovenpå den anden... Hun havde ret svært ved at holde ballancen når hun stod sådan og stod og svagede lidt...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:30 pm

"Skumfidus!" Hun hoppede op og ned af iver. Hun elskede skumfiduser, og det havde hun ikke tænkt sig at lægge skjul på. Hvorfor også det? Hun satte den ene hånd på Juliets skulder for at holde hende så hun ikke faldt, men også for at se ned i tasken.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:48 pm

Hun hev en pakke skumfiduser op af tasken og åbnede den... hun rækkede den hen til Skumfidus og smilede bredt... "Yay! Skumfiduser er sarje!" sagde hun glad og svejede lidt fra side til side... Da hun havde taget tog hun selv en og tog grådigt en bid... Hun proppede resten i munden og gumlede glad på den...
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:52 pm

KJ tog to i munden, så hendes kinder blev store. "Mmm! Skumfiduser er sarje!" Det lød sjovt da hun havde mad i munden, og så kunne hun ikke lade være med at grine. Hun sank skumfiduserne og hostede, fordi hun ikke kunne lade være med at grine. "Se nu hvad du gjorde! Jeg kan ikke lade være med at grine igen!"
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:56 pm

Hun grinte med hende "Muhaha! Jeg er grinebideren... Men jeg bider kun en lille smule!" sagde hun og krammede Skumfidus "Sorry fik lyst til at kramme dig!" sagde han og smilede bredt... Hun tog fire skumfiduser og proppede dem hurtigt i munden "Uhhm... Du er jo sarj for du hedder skumfidus!" sagde hun glad og smilede bredt...




//Uhhm... to ting... Måske skulle vi lave et emne på værelset sammen med Mikako? Og så svarer jeg heller ikke så hurtigt da jeg spiller spil... + du må ikke logge af!//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Empty
IndlægEmne: Sv: Træt men klar på nogle tal! - Juliet.   Træt men klar på nogle tal! - Juliet. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Træt men klar på nogle tal! - Juliet.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nogle relationer :D
» Efter nogle dage- Lilly xD
» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
» It´s my lift -Juliet
» Rain!-Juliet! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Pigernes badeværelse-
Gå til: