Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
David
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Igen- Alex - Page 2 Vote_lcapIgen- Alex - Page 2 Voting_barIgen- Alex - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Igen- Alex

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Igen- Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Igen- Alex   Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 10:41 pm

"Lilly! Du å ikke bare gide op! For..." Sagde han hårdt og surt. Hvorofr skulle hun ogsp li8ge ud at køre, nå hun nu ikke kunne finde ud af det? Det var jo så dumt? Hvorofr havde han ladet hende gøre det? Han var vel så den dumme af dem? Eller var det stadig Lilly. "Lilly!"
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Igen- Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Igen- Alex   Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 10:43 pm

Hun åbnede hendes øjne så meget hun nu kunne, men hun havde ikke nok krafter til at de var normalt åbne, så de var kun småt åbne.
Hun kiggede op på ham, men opgav til sidst at holde øjnenne, åbne. Så hun lukkede dem let i.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Igen- Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Igen- Alex   Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 10:51 pm

"Lilly! Holde dem åben." Sagde han og rystede hende let, uden at gøre det for meget. HUn skulle jo ikke kaste op eller lignede. Han sukkede, han var vise ikke så god til det med førstehjælp, han sukkede over sig selv. Han kunne da hellere ikke gøre noget rigtig idag..
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Igen- Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Igen- Alex   Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 10:55 pm

Hun fik let hendes øjne op igen, da han ruskede i hende. Der var nogle mennekser som kørte forbi, de gad hvist ikke de hjælpe ham.
"jeg vil sove hviskede hun næsten lydløst, og kiggede bede op på ham men stadig var hendes blik svagt.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Igen- Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Igen- Alex   Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 10:58 pm

Han nussede hende stille på panden, da hun åbnede dem igen. "Så så, holde dem åben til jeg finde noget at få os væk med," mumlede han stille ned i hendes hår. Han kigede tilbage fra hvor han kom, før hun kørte galt. "Ikke her eller nu," mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Igen- Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Igen- Alex   Igen- Alex - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:09 pm

Hun trykkede let hendes hoved ind til ham. "Hvorfor ikk??" spurgte hun still eog nussede sig let ind til ham.
Hun kiggede kort rundt men vrednen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Igen- Alex - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Igen- Alex   Igen- Alex - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Igen- Alex
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Forsent.... IGEN! (Harley)
» Perfekt aften? //Alex-//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Kørebanen-
Gå til: