Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Jam
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
David
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Efter nogle dage- Lilly xD

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:43 pm

Han grinede lidt i hendes øre. "Er du så færdig med ast drille med vand?" spurgte han grinende og kiggede på hende. Han klukkkede stille over hendes lukket øjne
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:50 pm

"JA!" sagde hun desperat...
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 12:56 pm

"Okay," sagde ha drillende. Han skulle lige til at slipppe hende, men gjorde det ikke. Istedet for svømmede han ind mod land med hende. Da de kom ind til land, lagde han armene bedre om hende og satte sig vandkantet med hende
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 1:00 pm

Hendes hoved var gemt ind mod ham. "Tak" hvisked ehun og nussede sig let ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 1:06 pm

Han smilte stille og aede hende blidt på ryggen. "Tag det roligt ikke? Du vinker som om du var på vej i døden," sukkede han opgivende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 1:30 pm

"Jeg kan jo heller ikke svømme, mere" mumlede hun irettret. Hun havde engang været den perfeckte svømmer men ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efter nogle dage- Lilly xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Nogle relationer :D
» Træt men klar på nogle tal! - Juliet.
» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
» Say it ain't so - Lilly
» Party! - Lilly!<3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: