Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
jahilla
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Jam
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Matthew
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Lilly
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
David
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Samuel
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Jayden
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Romeo
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Alex-
Day 1 Vote_lcapDay 1 Voting_barDay 1 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Day 1 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Day 1 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Day 1 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Day 1 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Day 1 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Day 1 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Day 1 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Day 1 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Day 1 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Day 1 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Day 1

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Day 1   Day 1 Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 11:23 pm

Dato: 31 maj
Dag: Mandag
Vejr: Sol, skyfri himmel og en smule køligt
Tid: 9:23
Omgivelser: Mennesketomt bortset fra nogle få elever og lærere som gå forbi i ny og næ
påklædning: https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/161cgf7.jpg

Solen var på overarbejde og ingen skyer dækkede himlen som lyste med en klar, blå farve og oplyste den store bygning. *Abingdon* tænkte Jared og smagte lidt på navnet. Hvilket underligt navn, men han måtte vel bare få det bedste ud af semesteret her indtil han kunne rejse hjem til Canada igen og videre væk fra det hele med sin familie. Hvorfor var han er overhovedet? Var dette nødvendigt? Hvorfor kunne han ikke gennemføre sin uddanelse i hjemlandet istedet for at skulle rejse til dette sted, og så endda kun for et år. Den unge fyr lukkede kort øjnene og tog det første skridt ned af trappen til værelserne hvor han kunne stille sin bagage fra sig og indfinde sig i de nye omgivelser til der kom nogen og viste ham rundt som rektoren havde informeret ham om. Jared begav sig ned af trappen som var tom for mennesker og hans varme, brune øjne gled fra dør til dør. Fra søjle til søjle. Hvad var det dog for et sted han var havnet?
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 11:38 pm

Påklædning: https://2img.net/h/i238.photobucket.com/albums/ff304/SD_salemon/l_f70104b643e74d9886da919a583be2f0.png
_________________________________
Andy kom gående mod værelserne, da deres lærer var syg og derfor havde han fået fri fra timen. han gik med sine bøger i armene, hans røde hår strittede ud under huen. han havde ikke fået det glatter og det behøvede man jo heller ikke altid gøre, han stoppede op da han fik øje på en fyr *ny?* tænkte han og så lidt på alle hans ting inden han gik langsomt over til ham "hej er du ny ?" spurgte han stille og genert om, selv om han havde det virkelig svært med at snakkede med nogen. så var det altid nået at han var alene, det fik ham til at få det lidt bedre ved at snakke med ham. han trykkede sine bøger ind mod sig og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 11:49 pm

Jareds blik faldt på en ung fyr som var stoppet op ved bare synet af Jared. Han betragtede ham mens han begav sig ned af trappen og besluttede sig så for at se om han kunne få nogle venner her ved bare for en gangs skyld at være en smule venlig mod en fremmede "ja" svarede han og studerede den anden med blikket "Jared" sagde han venligt og rakte hånden frem til den anden. Det røde hår var iøjenfaldende og Jared var glad for at han ikke var den eneste med den stil eftersom han hele tiden havde gået og frygtet hvordan eleverne på skolen måtte være, efter at have set selve bygningen som så meget fornem ud.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 11:54 pm

Andy så på ham og smilte venligt "jamen så velkommen" sagde han og så lidt på hans hånd, inden han tog den i sin og gav den et lille klem. mens han holde sine bøger i den anden hånd "jeg er Andy" sagde han stille og lidt usikkert i sin stemme, han slap derefter hans hånd og lag sin arm om sine bøger igen "hvor skal du bo henne ?" spurgte han om og så sig lidt omkring, da der jo var så mange værelser. dog var han sikker på at han ikke skulle bo på værelse med ham, da han jo selv kun boet på et 2 mandsværelse med David. og han viste at David stadig boet der inde, han bed sig kort i læben og viste ikke helt hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 1:20 am

Jared smilte svagt og nikkede "Tak" sagde han og var egentlig glad for at have fået bekendtskab på skolen her. Så virkede det hele ikke så fremmede mere, selvom han nok inderst inde mest ønskede at være alene. Han slap Andys hånd igen og lod sin egen glide ned i lommen igen mens den anden holdt papiret lidt ud foran Jared så han kunne læse sit værelsesnummer og værelseskammerater "nummer 13" begyndte han "sammen med Ethan og Jayden" han tænkte lidt over det og gav det en chance. Det blev han jo nød til.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 1:27 am

Andy så på ham og nikkede og begynde at gå ned af trapperne "Ethan og Jayden, de er virkelig søde og skøre.. kom lad mig vise hvor du skal bo" sagde han venligt og gik videre igennem gangen, han så sig lidt omkring og stoppede op foran en dør og nikkede hen til den "der skal du bo" sagde han venligt og trykkede sine bøger nervøs tætter på sig, inden han pegede over på en dør med et smil "der bor jeg med min værelseskammerat David" sagde han og rødmede kort når han sagde hans navn
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 1:47 am

Jared hørte hvad Andy sagde om Jayden og Ethan og efter den måde han beskrev dem på lød de ikke som nogen Jared normalt ville omgåes med. "Okay tak da" sagde han med et lille smil og fulgte med ham hen til værelserne, så hen på døren som Andy havde udpejet til at være Jareds fremtidige rum til deling med de to andre. Han smilte kort til Andy som tak for at have fulgt ham hen til værelset og lod så sit blik føres hen til den anden dør Andy pejede på "fedt. lyder hyggeligt" sagde han og vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han havde aldrig været den sociale person som blandede sig med andre da han altid var ret stille
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 1:52 am

Andy så på ham og nikkede og smilte lidt, inden han gik et par skridt tilbage "men de burde være der inde.. hvis de ikke er nået andet sted.. da vores lærer er syg" sagde han med et smil og gik hen til sin dør, han åbnede den stille og viste ikke hvad han ellers skulle gøre eller sige "men jeg vil ikke forstyr dig længere" sagde han med et smil på læben og vende sig om og gik ind af sin dør, det var altid dejligt med at han ikke var den nye længere. da han jo havde mødt nogle som var startet efter ham
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 2:15 am

Jared så på ham og nikkede kort "jeg tror jeg vil prøve mig lidt ad" sagde han og kastede et tøvende blik på døren hvorefter han så over på Andy igen. "Så ses vi vel..." han tænkte sig kort om og hankede lidt op i sin skuldertaske med computeren i "og tak" tilføjede han hvilket ikke var helt vanligt for Jared men han sagde det nu alligevel. Andy virkede fin nok, bare for genert. Med en elegant bevægelse vendte han ryggen til andy, og fronten til døren som han lidt tøvende åbnede op
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 7:36 pm

Ethan sad oven på sin bror's mave og trommede ham på brystkassen. han havde et kæmpe smil på læben og grinte højt af glæde. han elskede at drille og slås med sin bror, da det altid gik ud over andre eller bare utrolig galt. men de hyggede sig og havde dets jovt, sp var det nok. han grinte glad og havde det utrolig sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 8:47 pm

Jayden lå på ryggen mit på værelses gulvet med sin brors vægt på hans mave han grinede højt af glæde og tåmlede rundt sammen med sin bror så han nu selv var øverst. Han smilede overlegent og begyndte at kilde sin bror på maven som han nogengange gjorde for det var jo altid et godt træk til at vinde en af deres små slåskampe.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 9:13 pm

Jared hørte de høje grin derindefra og bed sig kort i læben før han åbnede døren helt og gik ind. Det første syn som mødte ham var de to drenge som vel måtte være Ethan og Jayden som Andy havde sagt. Han så lidt på dem og vidste ikke hvad han skulle sige - om de overhovedet lagde mærke til ham? "Hey" hilste han og lukkede stille døren efter sig hvorefter han så lidt rundt efter et sted at sætte sine ting.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 9:31 pm

Ethan stoppede med det samme med et tumle rundt, da han hørte en hilse og med det samme så han op og fik øje på en fremmed dreng. et stort smil bredte sig på hans læber og et lidt psyko blik kom frem i hans øjne, hvorefter han skubbede Jayden af sig og rejste sig hurtigt op "nyyyy værelses kammerat!!" sang han glad og hev sin bror, som han lignede på en prik, op og stå og smilte kæmpe stort til den fremmede dreng
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 9:38 pm

Jayden stivnede på samme tid som Ethan da han hørte hilsnen han vendte langsomt hovedet mod drengen i døren og havde det præcis samme psyko smil på som sin bror og han lod sig hive med op og gik helt tæt på drengen så deres ansigter ikke var mere end et par centimeter fra hinanden "Heeeeeeeej ny værelses kamerat!" råbte han ind i hovedet på ham på en ekstrem hyper og skræmmende måde
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 9:52 pm

Jared stod bare og så på dem med et ulæseligt ansigtsudtryk. Hvad var dette dog for et sted han var blevet sendt hen? Specielt den anden dreng skræmte ham en smule idet han kom helt tæt på og nærmest råbte en hilsen i hans hoved. "ehm...yeah, er også glad for at se jer" sagde han lidt tøvende, vidste ikke helt hvad han skulle sige, og tænkte på om der var mulighed for at skifte værelse? Eller måske skulle han give de to en chance? Først nu bemærkede han hvor meget de egentlig lignede hinanden og han gættede på at de nok var tvillinger eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 9:58 pm

Ethan grinte af sin bror og syntes blot det var sjovt som alt andet "uuuh han er glad for at se os?!...en ny veeeeeeen!!!!!!!!!!" råbte han af glæde og hoppede op på ryggen af Jayden, hvorefter han lånede sit hovede mod sin bror's skulder og stirrede muntert på den nye dreng "hvad hedder duu?" spurgte han ivrigt og smilte større og stører. han knugede sig fast til sin bror og lignede mest af alt en der bare ville kvæle sin bror af ren kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 10:41 pm

Jayden blev stående og smilede stift mens hans brors 'kvælertag' blev strammere og strammere men han prøvede ikke at ta sig af det "han er en stoooor dreng" fortsatte Jayden og smilede lidt mere, det var sjællent at de fik mulighed for at hilse på sådan en og nu skulle de pludselig dele værelse med en.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 8:09 pm

Jared bed tænderne sammen men så de ikke kunne se det, og var faktisk ved at blive en smule irreteret over de to hyperaktive tvillinger. Han løftede øjenbrynet af den ene dreng og hans kommentar som han åbenbart havde taget for bogstaveligt, men han nprøvede nu at holde sig tilbage for at gå helt død i dem "Jared" svarede han kort og bar som sædvanligt - når der ikke kom små drenge og råbte ham i hovedet--' - sit pokerface som de færreste ville kunne se igennem. "Og i må være Ethan og Jayden?" spurgte han for at finde ud af lidt mere om sine værrelseskammerater.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 11:41 am

Ethan var slet ikke opmærksom på han var ved at kvæle sin bror, da han bare var så begejstret for at de nu havde en værelseskammerat. nikkede stille " meget stor dreng..vi har en stor dreng som ven" sagde han med et lille grin og smilte stort. han holdte sig foresat fast til Jayden og stirrede på den store dreng "jared...sjovt navn" sagde han barnligt og lagde hovedet let på skrå "jep jeg er Ethan og han er Jayden min dejlige bror" sagde han stolt da han var meget stolt af at Jayden var hans bror.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:41 pm

Jayden smilede stadig stift mens han fortsatte uden at tage sig af at hans bror også invente en kommentar "Jared er en stor dreng er du ikke Jared?" fortsatte han og svarede derefter sin bror "Ethan bliver snart endebarn vis han ikke løsner sit greb" det var til hans bror, men han kiggede stadig op på Jared munter som altid, som om han var fuldstændig llgeglad med at hans bror var ved at kvæle ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Day 1 Empty
IndlægEmne: Sv: Day 1   Day 1 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Day 1
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: