Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
jahilla
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Jam
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Matthew
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Lilly
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
David
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Samuel
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Jayden
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Romeo
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Alex-
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_lcapHjælp jeres admin'er - Page 12 Voting_barHjælp jeres admin'er - Page 12 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Hjælp jeres admin'er

Go down 
+2
Marcus
Andy
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 11:51 pm

O.o... foruroligende er nu opgraderet til 'Urovækkende'
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 11:53 pm

okay.... o.O
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:02 am

Ej jeg laver grin med dig (; Det er godt at du drikker meget (Jeg gør i hvert fald ikke :/)

Du må i så fald være meget længe på toilettet O.o xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:14 am

hehe så siger vi at det er godt at jeg aldrig går på toilettet.. udover at det ikke er godt
nop!! jeg er den hurtigste i huset.. er der inde i få sekunder
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:21 am

Haha okay xD (syntes stadig det er sjovt at vi snakker om toiletvaner)
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:22 am

jeg synes det er meget sjovt ^^ det er jo altid få sine problemer ud
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:29 am

Sandt nok :O Jeg har også noget jeg er nød til at komme ud med: Jeg er afhængig af vandmelon!
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:45 am

uuh vandmeloner lyder godt *savler*
okay så er der en ting jeg også er nød til at komme ud med.. jeg er afhængig af bøsser
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:46 am

Hehe hvem er ikke? x') (elsker din underskrift btw :p)
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:56 am

alle dem som er imod bøsser ^^ ... jeg elsker den også!! er ved at savle over den når jeg ser den.. og har bare lyst til at sidde og se på den
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:03 am

Haha ja den er vildt nuttet!! og nårhja :/ fordømmende mennesker -.-'
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:10 am

jaer.. hader sådan nogle o.O hader mine egne brødre...
jaer... kunne blive ved med at se på det
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:11 am

haha xD er dine egne brødre en smule homophobe?
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:12 am

neej det er de ikke.. altså når jeg ser nået med bøsser så går de bare...
et er alt for uvirkeligt i deres hoveder
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:15 am

Hehe Nåh okay =)

Min mor har en ven der er bøsse. Hendes 'Veninde Allan' kalder hun ham O.o

Min tvilling kender vidst også et bøsse-par (Nårrrh;P)
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:19 am

jeg skal totalt hjem til dig x'D hehehe

okay okay.. nu kommer jeg ud med nået jeg aldrig har sagt til nogen...
jeg havde en ven engang som var bøsse.. jeg blev totalt `forelsket´ i ham, og han ville gerne havde haft mig hvis ikke det var fordi han ikke ville være sammen med en pige mere....
tror så også jeg ville havde stoppet med at være `forelsket´ i ham hvis han gik tilbage til piger

når jeg siger forelsket så er det nået som ikke betyder nået....
da jeg aldrig har haft sådan nogle følelser for nogen, som man har når man er forelsket
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:29 am

Er det rigtigt? hvorfor tror du at du ville have stoppet med at være forelsket i ham hvis han gik tilbage til piger? Ps. jeg syntes det er fedt du fortæller det (yay jeg er den første til at vide det!) Tak for tilliden

Jeg ved ikke om det var 'forelskelse' men der var den her dreng i Sverige som jeg var sammen med i vildt lang tid - vi snakker år her - han var min bedste ven + kæreste, men jeg var ikke særlig gammel der så jeg ved ikke om det bare var et tæt knyttet venskab?
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:33 am

jeg er meget meget mærkelig.. men jeg er ikke så meget for at se to piger der kysser på gaderne og heller ikke hetro folk.. men når jeg ser to fyre kysse, tænker jeg bare wow!!
ja du er den første o.O mærkelige nok... ^^ hehe

at være forelsket ligget for langt fra mig.. så jeg har til sidst stoppet med at søge efter en kæreste, når de alligevel kun holder mindre end en måned også kan jeg ikke klare det mere
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:38 am

Jeg har det samme problem som dig faktisk. For ser du efter den ene dreng så har jeg ikke 'forelsket' mig siden. I bogstaveligt talt 4-5 år har jeg ikke haft nogle 'helt specielle følelser' for nogen. Der har været de der enkelte crush men ellers ikke. Der har vel så heller ikke været nogle der er interesseret i mig så det er vel også en af de store grunde. i dunno :/ Ej det er ikke helt rigtigt. Jeg har mødt et par og 3 drenge der godt kunne lide mig men de har alle bare været de forkerte :/ (den ene udviklede sig faktisk til en slags stalker O.o) Det er lidt wierd.

Igen: jeg takker for tilliden
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:44 am

når okay så er det ikke bare mig der er vildt mærkelig....
min drømmefyr er en der bor på den anden side af jorden
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:45 am

arh! fandt en mega nice dreng på facebook xD. spørg ikke hvordan jeg lige gjorde, jeg gjorte det bare xD

Han hedder Morten Vega, i skal så meget stalke ham xD

¨på visse billeder ser han skæv ud, på andre billeder er han mega lækker xD
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:47 am

OKay, hvem er den person så? (spørgsmålet gælder for begge) hehe to i ét
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:49 am

Jeg aner ikke hvem Morten Vega er, men han er mega lækker xD
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:51 am

ja han er ret lækker på nogle billeder...
^^ ville være mega sjovt hvis det var en man kende ^^
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:52 am

haha som sagt. På visse billeder ser han baree skæv ud xD

han bor kun i københavn xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp jeres admin'er - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp jeres admin'er   Hjælp jeres admin'er - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp jeres admin'er
Tilbage til toppen 
Side 12 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Profil Hjælp

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Dine Idéer-
Gå til: