Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
jahilla
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Jam
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Matthew
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Lilly
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
David
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Samuel
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Jayden
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Romeo
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Alex-
Et lille måltid Vote_lcapEt lille måltid Voting_barEt lille måltid Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Et lille måltid Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Et lille måltid Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Et lille måltid Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Et lille måltid Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Et lille måltid Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Et lille måltid Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Et lille måltid Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Et lille måltid Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Et lille måltid Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Et lille måltid Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Et lille måltid

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:11 pm

Sted: køkkenet
tid: hen af aften
Omgivelser: køkkenet, andre elever som lærer, samt køkken personalet.
vejr: natten er ved at sænke sig efter en solrig dag.

Rosemane kom gående i sit sædvanlige tøj, sort træje med mærket af en ørn med en rose mellem kløerne, sorte bukser og hvide kondisko.
Hendes brune har var i en hestehale og hun havde en glad smil på.
Hun gik hen til køkkenet og fik dagens aftensmad, frikadeller med kartofler og spinatsovs.
Da hun stod med sin mad så hun sig omkring og fandt et tomt bord nær nogle vinduer så hun kunne kigge udenfor.
Hun gik hen og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:19 pm

Mikako satte sig ved siden af Rosemane, helt ligeglad med at hun var en lærer. Eller også lod hun bare som om der ikke sad andre ved bordet, da hun begyndte at spise risene i hendes skål. Hun havde fingereret lidt ved sin uniform, klippet den midt over og samlet den på midten igen med en lilla-agtig knap. Den samme farve om rosen i ørnens kløer. Indenunder havde hun en mørkeblå læder top, som man lige kunne skimte derinde.
Hun så på hende, igennem de store, sorte briller hun havde på når hun var for træt til at tage kontaktlinser i.
"Hyggeligt at se dig igen Rosemane." hilste hun kort, og rettede igen opmærksomheden mod risene. Det var typiske spisevaner fra hendes side, sådan havde hun altid spist i Taiwan.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:31 pm

"hej med dig, Mikako" smilte hun og virkede fuldstændigt ligeglad med hendes påklædning, selv om hun havde bemærket det.
Hun vidste godt at eleverne gjorde lidt oprør, endten lidt eller meget, og hun gjorde intet ved det selv om hun burde.
Men hun var en ny lærer og hun ville ikke blive hadet fra første dag af eleverne.
Hun spiste en bid frikadelle.
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:38 pm

Mikako havde haft Rosemane til Historie, men var aldrig rigtig blevet klog på den her kvinde. Hun var ikke på lærernes hold, de skrappe og stramme mennesker som virkede til at hade alle eleverne, men alligevel var hun ikke helt... elevernes. I hvert fald ikke endnu. Hun var lidt svær at blive klog på, men det tiltalte Mikako. Intet skulle være for let, ellers blev man bare svag.
"Hvornår får vi næste stil for?" spurgte hun fraværende, og proppede noget frityre fisk i munden. Det var hendes livret. Kinesisk. Frityrestegte fisk og blæksprutter af alle slags.
Hun kløede sig igen på næsen med sin tommelfingernegl og så på Rosemane imens hun bevægede de to pinde i hendes hænder. Hun havde dem altid på sig. Morgenmad, middagsmad og aftensmad. Hun hadede at spise med kniv og gaffel, derfor gjorde hun det. Selvfølgelig var det også en hel kunst at spise med pinde.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:43 pm

Hun havde haft mikako i historie og hun kunne heller ikke helt blive klog på eleverne.
Men hun skulle jo også først lære dem at kende.
Hun skyllede lidt frikadelle ned med vand og så smilene på hende.
"Nå alle har afleveret den ihar fået for" sagde hun
"så det bestemmer i selv...Dog vil jeg sige at en måned er lige langt nok" sagde hun
"Og med de elever der arbejder mod lærene regner jeg ikke med at modtage mange stile" hun så ud af vinduet da hun sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:16 pm

"Nej, der er nok noget om det." sagde Mikako og trak på skuldrende, hvorefter hun krydsede benene under bordet. Enlig var hun ligeglad. Snart var hun ude af den her skole, men.. det ville enlig blive kedeligt at komme hjem igen. Selvom hun kunne bo sammen med sin søster igen. "Men jeg har altså lavet min færdig. Bare så du ved det." Hun proppede noget mere i munden og tyggede på det imens hun tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:46 pm

"Det lyder godt" smilte hun og spiste selv lidt af sin mad mens hun så ud af vinduet.
"Det var vel ikke får svært?" hun så på hende, det var ikke ment på nogen måde, hun prøvede bare at få en samtale igang, selv om det måske var lidt svært nå det var lærer - elev.
Eller...Det var det hos nogen.
Faktisk regnede hun med at få et blik der sagde hun var åndssvag eller noget og tog derfor bare et tår vand.
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:27 pm

"Nej, ikke særligt." Hun spiste videre, selvfølgelig efter hun havde talt færdigt. Hun rettede sine mørke øjne imod Rosemane. "Hvorfor ville du enlig være historielærer?" Hun så på hende, med et måske lidt koldt blik, men hun prøvede bare at komme længere ind på livet af denne nye lærer. Hun var meget mere interessant end alle de gamle og kedelige lærer hun havde kendt lige siden hun startede på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:30 pm

"Tja, det ved jeg ikke helt" svarede hun og så på hende
"Jeg har altid interesseret mig for historie, jeg har rejst meget rundt og på et tidspunkt fik jeg lyst til at fortælle andre om det jeg vidste og så foreslog min mor at jeg kunne blive lærer og uden den ellers nødvendige uddannelse tog jeg chancen...Og jackpot!" hun smilte og tog endnu en bid kartoffel med spinatsovs.
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:34 pm

"Du virker meget interessant. Så verdensklog. Sådan vil jeg også være engang. Jeg vil så bare ikke være lærer, men det er jo ikke det der er pointen." Hun stillede den næsten tomme skål fra sig på bordet, og lænede sig ind over bordet og så på hende. "Hvor har du så været? I Taiwan?"
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:40 pm

Hun var lidt overrasket over det hun sagde og smilte glad.
"Taiwan? nææ, men jeg har været dernede omkring...." sagde hun og så lidt på hende
Hun kom altås fra Taiwan, det måtte hun næsten nå hun spurgte på den måde.
Hun spiste den sidste bid frikadelle mens hun så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 2:16 pm

"Jeg er født i Taiwan. Men jeg har været her siden 1. trin, så det er.. længe siden." Hun så ud af vinduet, som om Taiwan lå lige uden for vinduet, selvom det jo var umuligt. Hun savnede Chinatsu helt vildt. Sin elskede søster.. Hun kløede sig på næsen igen og klemte øjnene lidt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 2:19 pm

"hvorfor er du ikke i Taiwan?" spurgte hun
"Hvorfor kom du her til?" det var ikke for at snage eller noget, hun var bare nysgerrig, men vis hun ikke ønskede at tale om det var det okay.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et lille måltid Empty
IndlægEmne: Sv: Et lille måltid   Et lille måltid Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et lille måltid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille ting...
» Forlængelse på den lille ting

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Køkkenet-
Gå til: