Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Jam
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
David
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
skolegården - Page 2 Vote_lcapskolegården - Page 2 Voting_barskolegården - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
skolegården - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
skolegården - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
skolegården - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
skolegården - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
skolegården - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
skolegården - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 skolegården

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:23 pm

Hun nikkede ivrigt og tog sit kamera. Strakte sine arme hen mod Miss Harphin, så hun ville kunne se på skærmen. Begyndte at bladre igennem billeder. Der var mange billeder fra skove, floder eller haver.. Der var dog også en del af mennesker og et par stykker af hendes hund.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:30 pm

hun rykkede lidt tættere på for at kunne se bedre.
Hun nikkede til de fleste af dem.
"Nåe en sød hund" smilte hun og så op på Harley
"Hvilken race er det? Og hvad hedder den?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:36 pm

Hun smilede stolt. "Det er min Grand Danois, King" svarede hun og mærkede et stik af længsel efter den søde, rolig hund. Han ville være rar at have med på skolen. Så ville hun aldrig føle sig alene.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:38 pm

"dejlig hund...Og så en Grand Danois" sagde hun
"Vis man skulle have hund skal det være en ordentlig en" sagde hun, hun syntes ikke så godt om de små hunde, alid så arrige, men de store kunne være så dejlige!
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:39 pm

Hun nikkede. "Der er en del som er bange for ham, fordi han er så stor som han er" sagde hun og smilede skævt. Han var dog blid som en lam og gjorde stortset ingen fortræd.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:42 pm

"Man skal også passe på vis hunden er fremmed" sagde hun
"De kan endten være opdraget til at være vagthunde eller også har de bare en beskytter tvang over for sin flok" sagde hun
"Og så det at de er fremmede" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:45 pm

Hun nikkede. "Men jeg ved at King aldrig ville gøre en flue fortræd" halvt sagde, halvt forsvarrede hun den enorme hund. Han havde det dog med at være ret beskyttende.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:46 pm

"Jeg ved det, men sådan tænker folk gerne...Eller faktisk er de bare forsigtige" sagde hun
"Da jeg var lille havde jeg en Golden Retriver, pragtfuld hund!" smilte hun og så ud på eleverne i gården
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:45 am

"Golden Retriver? De er bare så søde!" sagde hun med et stort smil. Hvis hun ikke havde haft King, ville hun helt sikkert have haft en Golden Retriver. Deres pels var utrolig flot og så skulle de være gode familie hunde.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 12:07 pm

"ja og Mike var virkelig en engel" smilte hun mens hun så drømmende frem for sig som om hun tænkte tilbage
"Jeg fik ham som hvalp i dåbsgave da jeg var lille og lige siden har vi været sammen, virkelig et nært forhold....Men han døde for 6 år siden, 14 år gammel" sagde hun og kom tilbage til virekligheden og så på Harley.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 2:19 pm

Harley smilede af hendes drømmende udtryk. "Jeg er ked af at Mike døde, men han må have haft et dejligt og godt liv" sagde hun med et forsigtigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:47 pm

"Helt sikkert" smilte hun til hende.
"Jeg skal også have hund igen, nå jeg engang får tid til det...Du ved får en kæreste og falder lidt til ro, lige for tiden rejser jeg hele tiden" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:56 pm

Hun nikkede. "Når man først har haft en hånd, kan man nærmest ikke leve uden en" sådan havde hun det i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:32 pm

Hun så lidt på hende
"Undskyld, jeg forstår ikke helt, en hånd?" sagde hun, måske var et slags ordsprog eller noget men hun kendte det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:56 pm

Harley kunne ikke lade være med at grine. Det var typisk hende at kludre i ordene. "Nej, undskyld" grinede hun. "Jeg mente hund"
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:03 pm

Hun grinte lidt med
"Nåee" smilte hun
"Jah, det kan være rigtig nok...." hun så tænkende ud over gårdspladsen
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:07 pm

Hun holdt langsomt op med at grine. "Jeg kludre lidt i mine ord, så det må du meget undskyld" sagde hun med et stort smil og julelys i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:10 pm

"Åhr, det gør skab ingen ting" smilte hun og så på hende
"Jeg syntes selv det er sjovt at lege med sproget, f.eks. vis nogen spørger mig om vi ikke skal et eller andet siger jeg: jo, det kan vi da gerne, gerne istedet for godt" sagd ehun
"Og så har jeg en smule dialekt, men den er nok ikke så tydelig"
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:12 pm

Hun smilede. Det lød faktisk ret sjovt. Hun havde aldrig tænkt på hvad hun sagde eller om hun havde en dialekt. Havde newyorkere det?
"Man kan svagt ane den, men jeg kan ikke regne ud hvor du kommer fra" indrømmede hun.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:14 pm

"Midten af kedelige England" sagde hun ligeud
"Og man skulle nok tro man snakkede almindeligt der, men nå ens forældre her dialekt får man den gerne selv" sagde hun
"Hvad med dig?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:16 pm

"England? Jeg har altid gerne villet til London" fortalte hun. Hun havde fået fortalt at England var et utrolig smukt sted. Men om sommeren regnede det vist en del.
"Hvor jeg er fra?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:20 pm

"Åhja, der kan da godt være flot, men London er bare ligesom alle andre byer" sagde hun
"Vis du vil se det flotte skal du søge mere ud på landet, mere op mod skotland f.eks." sagd ehun
Hun nikkede til hendes sidste spørgsmål, som tegn til at det var det hun mente
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:22 pm

Lyttede interesseret til det Miss Harphin fortalte. Hun ville jo gerne se de smukke sider, af landet og ikke de ulækre gader inde i hovedstaden.
"Så.. Nord på?" gættede hun og smilede skævt.
Harley havde tænkt sig at drille hende lidt. Derfor brugte hun en tyk bondedialekt. "Prøv at gæt det"
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:24 pm

Hun lyttede til hendes dialekt
"Den er svær, der finder jo mange forskellige dialekter i hvert land! du bliver nød til at sige hvilket land" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:25 pm

Hun fortsatte med bondedialekten. "United States of America" svarede hun og smilede stort. Det var lige før at smilet gik fra øre til øre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skolegården - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skolegården
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hede I Skolegården.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: