Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
jahilla
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Jam
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Matthew
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Lilly
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
David
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Samuel
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Jayden
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Romeo
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Alex-
den nye dreng Vote_lcapden nye dreng Voting_barden nye dreng Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
den nye dreng Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
den nye dreng Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
den nye dreng Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
den nye dreng Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
den nye dreng Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
den nye dreng Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
den nye dreng Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
den nye dreng Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
den nye dreng Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
den nye dreng Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 den nye dreng

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 3:01 pm

tid: IRL
sted: trapperne
vejr: tridst og gråt med regn
omgivelser: ikke andre en borris
tøj: en grå T-shirt og et par slidte jeans samt et par grå/sort all star og så hans grønne kuffert

Borris tråde forsigtigt ind af døren og trak sin kuffert efter sig, han stoppe op foran den store smukke trappe med det smukke røde tæppe hvorefter han slap sin kuffert og begyndte langsomt at se nysgerigt rundt imens han betragte sit nye hjem *hvor er folk henne*tænkte han kort før han gik hen og satte sig på et af de første trappetrin og tog et papir op i lommen for at se hvor hans værelse var, men han ku ikke helt finde ud af planen over skolen så han sukke opgivne og lag brevet ved siden af sig hvorefter han så op på loftet*enligt et rigtigt hjem*tænkte han da han nu enligt var flytte fra børnehjemet.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 8:09 pm

Juliet kom løbende ned af gangen ved siden af hendes værelse... Hun skyndte sig hen til trappen og løb også ned af den... Hun bhevægede sig hurtigt og yndefuldt... Hun var klædt i en kjole med brede striber i sort, hvid og grå... Da hun nåede til den store af trapperne satte hun sig på gelænderet og gled ned af det... Hun smilede let for sig selv da hun stod nede foran trappen... Hun kiggede på det lille guld Dolce Gabbana ur hun havde om håndledet og fik et irreteret udtryk i ansigtet "For sent!" sagde hun mut og kiggede ned i jorden... Hun nåede aldrig hen for at øve... Hun havde ikke øvet endnu... Ikke siden hun havde fundet det talent... Sikke noget møg... Hun havde heller ikke øvet ballet i lang tid...

//Her er der et billede af kjolen
http://1.bp.blogspot.com/_XLtRjPxWcxE/ShUqIOodbSI/AAAAAAAAAJ4/syddVlHd8qc/s400/210509d+F21//
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 10:42 pm

Borris sad stille på trappen og betragte omgivelserne men gemte så et kort gab bag håndryggen før han lukkede øjene og sukke svagt *det her kommer til at tag tid*tænkte han men åbnede så øjene igen da lyden af fodtrin ku høres og en køn pige kom ned af gelænderet og stå nede foran trappen, han betragte hendes nysgerrigt og smilde lidt før han fik mod til at sige noget "daavs"sag han så venligt og så på hende med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 7:43 pm

Juliet hørte en stemme bag sig henvende sig til hende... Hun vendte sig chokeret om "Ej... Undskyld... Jeg fik bare et chok... Men hej... Mit navn er Juliet" sagde hun smilende og satte sig ved siden af ham... Hun betragtede ham kort... Han var en del yngre end hende for ikke at sige helt vildt... Hun smilede let og lagde hovedet let på skrå...
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 7:54 pm

Han smilde venligt "det gør skam ikke noget"sag han roligt og betragte hende lidt med hovdet let på skrå " Juliet det er et smukt navn"sag han chamerne og kløde sig lidt i håret med den ene hånd "borris er mig"sag han så og sendte hende et smil til "jeg er ny her"tilføj han og nikke lidt ned mod sin kuffert som stod et lille stykke fra trappen.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 10:35 pm

Hun smilede let genert over det han sagde... Hun lagde hovedet på skrå... Borris... Borris... Hvor havde hun hørt det navn før? Nåååh ja... Det var det hendes... Jadet var det hendes far hed... Hun sukkede stille... Hendes far... En person hun helst udelod at tænke på... Ligesom hendes mor... Hun smilede let til Borris "Hej Borris det glæder mig at møde dig" sagde hun med et blidt smil over læberne...
Tilbage til toppen Go down
Borris

Borris


Antal indlæg : 14
Join date : 25/07/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 10:39 am

Han smilde lidt forviret til hende "det er hyggligt at møde dig"sag han så og betragte hende nysgerrigt med hovdet let på skrå "hvad trin er du på?"spurgte han så og så lidt rundt før han igen så på hende, hun så nu ældre ud en ham selv og regnede derfor med at hun var på et af de høje trin.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 11:17 pm

Hun smilede let... Hvilket trin hun var på? Hun smilede let "Jeg er på 6. trin... Og hvad så med dig?" spurgte hun med en let stemme... Hun lod sine øjne glide rundt... Hvor gammel mon han var? 11 år? måske tolv... Han var ny... Måske var han på første trin? Godt nok startede hun på sit første, men hvis han var elleve passede det med at han var på,,, Første trin?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: den nye dreng   den nye dreng Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den nye dreng
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: