Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
jahilla
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Jam
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Matthew
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Lilly
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
David
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Samuel
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Jayden
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Romeo
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Alex-
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_lcapøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Voting_barøhm? hallo fremmede!?(Mikey) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 øhm? hallo fremmede!?(Mikey)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:17 pm

Dato : Irl

Årstid : Sommer

Dag : Irl

Vejr : Varmt , over 23 gr. Sommerbrise udenfor

Sted : Udenfor skolen lige ankommet.

Tid : 22:07

Omgivelser : ikke et øje at se O_O.. Wired??



Hun kløede sig lettere undrende i håret, mens hendes blik spejdede efter civilisation?, selv om det dog lignede at denne verden var helt udryddet for mennesker og alverdens små kravl. Hun kiggede mod den store skole og mumlede stille"er det her jeg skal gå" hendes sorte silmey skinny jeans var tæt på hendes tynde spinkle krop dog var hun ikke for tynd eller tyk, mens hendes lange lidt for store grå brune trøje hang lidt flagrende om hendes hofter samt ærmerne der dækkede hendes hænder som havde hun en spænde trøje på?. Hun kiggede lidt fra side til side igen indtil hun besluttet sig for at gå imod skolen med lettere varsomme skridt."Så er dette her som en slags efterskole.... og så nær sommer man.. jeg er virkelig dårlig til at finde steder" hun tog papiret frem fra baglommen og læste stille"5 Trin ? gad vide hvor det dog er henne af" hun trak på skuldrende ligeglad og gik indenfor på skolens område og sagde"man... hvor er alle folk henne"

Da hun endelig stod indenfor et sted opdagede hun til sin store skuffelse at hun havde holdt kortet over skolen forkert og forvekslede skolens indgang med hallen"årh!!! nej ... jeg så dårlig til at følge kort" hun lod sig dumpe ned på knæ og sad blot der med sænket hoved, med nederlaget i hånden(kortet over skolen) og sukkede dybt deprimeret
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:27 pm

Et skævt smil var plantede på Mikeys læber da han gik rundt i hallen, da han var på rundvisning på skolen. Han havde knap været her i en uge og havde alligevel endnu ikke set hele skolen, faktisk var Hallen det første sted han havde set. Mikey gik rundt i hallen, uden at have bemærket at der var andre til stede, han havde sine hænder begravet nede i sine flotte sorte jeans, hvor der dog var dukket huller frem på nede ved knæene, men det var naturligt ved bukserne, hullerne var hverken hjemmelavet eller et bevis på at hans bukser var ved at blive slidte. Han havde sorte converse sko på og en ternede skjorte på med farverne rød og sort, udover det havde han også et slips på. Mystisk, at han så fin ud i tøjet. Eller ikke? Mikey gjorde bare noget ud af sit udseende, selvom han godt vidste at det ikke var det vigtigste. Samt havde han også sort make-up omkring øjnene og hans hår sad pjusket og strittende som det skulle, med en let kedelig og dog alligevel en smuk farve efter hans mening, havde hans hår farven sort. En af hans yndlings farver. Han var ligeglad med om hvordan folk kiggede på ham, men lige nu var han jo også alene af hvad han vidste? Da han ikke havde fået øje på en eller mødt en på sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:32 pm

Scriple rejste sig langsomt op i det hun kiggede hen mod et hjørne og syntes at se en i mørket, hun kunne ikke hurtigt nok rejse sig, i det hun løb direkte hen mod fyren der gik rundt inde i hallen"Hallo!!! undskyld mig må jeg spørge dig om noget" hendes lange hvide platin farvede hår følgede hver en hoppende løbende bevægelse, mens hendes hånd viftede fra side til side over hendes hoved, mens hendes lange ærmer flagrede fordi trøjen hun havde på var alt aaaaaaalt! for stor. Hun smilede og tænkte*Yearh! endelig nogen der ved hvor de er, han ser ud til at vide hvor han er* hun smilede da hun nærmede sig og sagde"Hej!! undskyld mig må jeg ikke arh!" hun lukkede øjnene i det hun mærkede det glat lakeret gulv under de glidende sko hun havde på, gummi sko i converse dog var hendes blå tyrkis med små smiley hoveder foran. Hun faldt direkte ned på gulvet og gled den sidste halve meter hen foran fyren og lå blot der direkte foran ham i de smukke mørke blå skinny jeans samt hendes lange grå brune trøje(den på billedet) og hendes hår var spredt til siderne.."Øhm... ? er du elev her"
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:40 pm

Mikey fik et letter chok da en skikkelse.. eller en pige landede henne ved ham, hvilket gjorde at han automatisk gik et skridt tilbage. Han lagde sit hoved på skrå, imens at hans lyse blå krystal øjne hvilede på hende, bed sig da diskret i underlæben, efter at hun stillede ham et spørgsmål, "Ja, er næsten lige ankommet.. er ny" sagde han og fugtede let sine læber, og satte sig dernæst ned i hug ved siden af hende, det måtte have gjort ondt det fald.. "Er du okay" spurgte han og rakte sin ene hånd mod hende, eftersom han gerne ville hjælpe hende med op at stå igen. Hun var en smuk skabning, syntes han. Men det sagde han ikke noget til, holdte blot tankerne for sig selv, hvilket også mest var naturligt. Han undslap et lille fnis. "Du.. forskrækkede mig virkelig..." sagde han stille og lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe, inden at han kort kiggede ned af sig selv, tjekkede om hans tøj sad perfekt.. Idet at han smilede let, og så hen mod hende igen, "Mikey Silvers" præsenterede han sig venligt, med et sødt smil, imens at han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 10:47 pm

Scriple kiggede stille på ham som en lille katte killing eller hunde hvalp med armene let oppe ved brystet og hovedet os let på skrå efter som hun prøvede at ha hans blik over for hendes, og det gjorde det ikke bedre da han satte sig på hug ved hende rødmede hun blot rouge agtig nuance kom frem over de smukke blege kinder og hendes smil blev lettere afholdende dog genert"Hej... og øhm? ja det tror jeg at jeg er" Hun tog i mod hans hånd og blot den varme hånd af hans i hendes fik hende til at smile fjoget dog så hun mega! uskyldig nuttet og genert ud men os temmelig nørdet agtig men så alligevel lignede hun en skønheds dronning, lidt ala scene kid og alligevel sig selv. hendes blonde hår flagrede med hende da hun rejste sig op og stod blot der og holdte hans hånd stadig mens hendes over læbe kun, let blev fugtede af hendes jordbær røde lille nuttet tunge der strøg sig hurtig sensuel over læben og hendes blik var pinlig berørt mod jorden. Hun slap hurtigt og sagde"øhm?" hun roede sig fjoget i håret og så på ham temmelig taknemmelig" tak fordi du kom til undsætning jeg ny og lige kommet til, jeg aner ikke hvor jeg er men dette må vel være hallen?" da hun opdagede han så ned af sig selv gik hun i panik inden i og kiggede os hurtigt ned af sig selv, hev ærmerne op så hun ikke så, så sjusket ud og satte håret lidt mere sexet og så på ham med dette nuttet blik og de grøn gulige blå øjne og sagde"det må du undskylde mit navn er Scriple jizzy maclaine" Hun lukkede øjnene, lagde hovedet let på skrå, og smilede nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:06 pm

Mikey trak hende forsigtigt med op at stå. "Du behøver ikke at undskylde, sket er sket, ikke?" spurgte han med et lille grin der undslap fra hans læber. "Ja.. hallen er det eneste sted, jeg sådan lige har fået set af skolen" sagde han og lod sine hvide og flotte tænder glide lidt frem, før at han bed sig i læben. Hun var virkelig flot og uden at han vidste af det, blev han blød i knæene. "Åh.. okay" smilede han sødt, imens at han kiggede på hende, slap da også hendes hånd. "Så vil jeg kalde dig for Scrip.. fra nu af.." fniste han og blinkede drilsk med det ene øje. Idet at han rødmede let og den røde farve kunne ses på hans kinder, "Uhm.." mumlede han, og lagde sin ene hånd på sin kind for at mærke om han var blevet syg, eller hvad der end skete med ham. *Åh.. flot Mikey!* tænkte han letter irriteret over sig selv, han var dårlig til det med at være lidt fremme i skoene, normalt var han bare en stille, rolig, genert og alligevel en meget flot fyr. Som mange piger faldt for, dog lidt pga hans unikke udseende, fordi han gjorde så meget ud af sig selv. Af og til kunne han da også gå i slidt tøj og sådan, men det var når han kun var rigtig meget i dovendyr humør!
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:12 pm

Hun smilede og børstede sig stille dog rødmende over kinderne på røven stille med hånden viftende og så lidt væk mens hun gjorde det og så om på lårenes side og sagde"Nøøj mine bukser haha" hun nikkede sødt og sagde"mmmh scrip det lyder godt, det er mit første kælenavn fra mikey silvers så vil jeg kalde dig silver som den lille nuttede japanske bjørnehund i de japanske film eller som det smukkeste sølv fra månens skær" hun blinkede lettere flirtende til ham men tog sig så til læberne blidt med fingeren og rødmede i det hun drejede lidt om på siden og så rundt og sagde"øh? skal vi gå hen til skolen forresten hvor er du så fra silver" hun smilede kært og kunne mærke hjertet banke hurtigere og hurtigere*hvor er han dog cute og den stil han køre er så pjuske punk(betyder stylet)* hun strøg håret blidt bagover så de små totter ikke generet hendes syn, så hun bedre kunne se på mikey mens de gik mod skolen. hun lignede et komplet udskud i forhold til smukke mikeys stil, dog var de begge som smukke engle selv om de blot var mennesker lignede de Dazzling greatures. Hun grinte let og så flovt ned og lod fingerne flette og svejede fra side til side med hofterne i det hun sagde"øhhh så Mikey er du kommet i dag eller for en uge siden eller noget? og har du mødt.... mødt andre piger end blot mig" hun tog sig uskyldigt til kinden mens den rouge nuance rødmen kom frem igen og hendes blik blev fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:20 pm

Mikey kiggede lidt på hende, da hun rettede på sit tøj? Gav hende elevator blikket.. da han kiggede fra hendes fødder op til hendes flotte røv og videre op til hendes bryster hvor hans smukke krystal blå øjne til sidst hvilede på hendes smukke ansigt. Han rystede kort på hovedet og håbede ikke at hun havde lagt mærke til hvordan han havde kigget på hende.. hvis hun havde.. tja så måtte han bare lade som ingenting, desuden havde han ikke så meget imod det alligevel. Han fniste lidt efter det hun sagde angående med et kælenavn til ham, "jamen.. så vil jeg takke for det unikke kælenavn.." smilte han nuttet, imens at han kiggede på hende, fulgte så godt med han kunne da de begyndte at gå, lagde sit hoved en smule på skrå, efter at hun begyndte at snakke igen, han var glad for at hun var så snakkesalig, da han ikke ellers selv vidste hvad han skulle spørge eller sige for den sags skyld. "Jeg er kommet for nogle dage siden.. kan ikke huske hvor lang tid tilbage.. om det er en uge eller hvad det er" fniste han så og trak svagt på skulderen, efter at hans rødmen forsvandt, dukkede den frem kort tid efter at hun spurgte ind til om han havde mødt andre piger end hende, idet at han sank en lille klump, varmen kunne blot mærkes i hans kinder og de var sikkert meget røde at se på. "Nej.. det har jeg ikke.. du er den første pige jeg har mødt også vel det første menneske på skolen" svarede han og sendte et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:27 pm

Hendes øjne betragtede ham hendes var lette gråblå som dirmandter der var sat i hendes øjne var det som, samt hendes tænder da hun endelig smilede med læber og tænder visende kunne man se de var perle hvide som havde hun fået dem ordnede i det hun sagde"årh jeg er lige kommet i dag, jeg har boet ved min families barnepige i temmelig lang tid så jeg egenlig fra frankrig" hun smilede og sagde det på fransk accent meget blød elegant blid stemme og meget smuk fransk pige accent der lød virkelig! sexet sensuelt og meget tiltrækkende. hendes gud glinsede fra løbe turens sved mod ham og hendes kinder blev os røde da hun så han rødmede"årh så silver? har i egenlig en et svømme bassing? her" hun kiggede på ham med et hævet øjenbryn i det hun tog sig til hovedet for at fjerne nogen hårlokker igen og sagde"fordi så vis du vil kan jeg finde min kuffert i mit værelse og så kunne vi mødes ved svømmebassinget og bade samme måske?" hun kiggede mod ham og betragtede hver en bevægelse af ham*hvor er han dog smuk og så hot* hun bed sig let forførisk i underlæben rimelig tændende og som tegn på hun godt kunne li hvad hun så, i det hun smilede da de endelig stod indenfor på skolen ved gangen op til sove salene.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:39 pm

"Ah.." sagde han bare lavt imens at han kiggede på hende, det ville han gerne.. det ville da være dejligt med en svømme tur, så hvorfor ikke? "Så ses vi ved svømmebassinet." smilte han nuttet, efter at hans rødmen forsvandt lige så stille. Men hans øjne hvilede bare på hende, stod helt stille, som om at hans fødder var sømmet fast til gulvet. Utroligt, han havde ikke været så længe på skolen, og ej eller snakket med nogen som sådan, men mødte så denne smukke pige og han kunne så småt mærke sommerfugle i sin mave. Mikey vidste dog godt at han skulle.. og dermed ville han også holde lav profil, han begyndte da ikke allerede at have crush.. på hende? Selvom hun var smuk og lidenskabelig, sød og flink. Han havde ikke regnet med sådan et møde, hvor han fandt det lidt morsomt, som de mødte hinanden på. "Mhm.." mumlede han idet at rødmen begyndte at stige frem i hans kinder igen.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:45 pm

hendes øjne funklede mens de lignede stjerner, samt hendes læber var smukke glinsende som hendes lange blonde hår, læberne var let adskildte og hendes hud så smuk gyldenbrun alligevel lettere bleg i det, samt hendes makeup var sort men der var intet andet end streg og øjenskygge der var over det smukke ansigt af hendes. Hun smilede kært og krammede sig ind til ham i det hun pjuskede hans hår let med de smalle smukke finger igennem hans pande hår og sagde"okay Silver så ses vi nede ved poolen" hun grinte kært og begyndte at løbe i det hun vendte sig om og viftede vinkende med hånden og sagde"Ses!!" hun gik op på værelset og kom så senere ned til poolen iført en stram smuk sort bikini, med snor i hver side ved hoften og snor på ryggen og ved nakken, Bikini og trusser kunne blot hives i og så ville hun ellers stå nøgen men hvem ville dog prøve at gør den lille smukke prinsesse helt forsvarsløs. hun kiggede rundt med det hvide håndklæde over armen som en anden butler og sagde"Silver???" hun kiggede rundt og havde sat det lange blonde platin farvede hår op i en hestehale for det ikke skyggede samt nogen totter hang i hver side for at lave en helhed og gør hendes ansigt nuttet samt makeuppen var fjernet og hun så mere uskyldig ud nu. hun stod der helt forsvarsløs og kiggede forvirret rundt i det hun førte hånden op til læberne og sagde"Hmmm??"
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:56 pm

Mikey løb hurtigt op til sit sove værelse, hvor han trak sit tøj af og smed det på sengen, hvorefter at han fandt sine badebukser frem, som også var ternede.. bare med farverne sort og hvid, det var ikke fordi han bare elskede det mønster, han smilede skævt, idet at han løb ned og hen til svømning poolen, så hurtigt han kunne. Blev lidt forpustet af det da Mikey ikke helt var i så god form igen, selvom der dog kunne ses nogle muskler på hans mave. Helt veltrænede var den ikke endnu. Efter at han fik øje på Scrip, listede han sig hen bag hendes ryg, og hviskede mod hendes øre, "Så er jeg her..", et charmerende smil dukkede frem på hans læber, imens at han kiggede på hende, og afventede spændt på hendes reaktion, han vidste ikke om hun ville blive forskrækket, hvis hun blev.. var det ikke meningen, overhovedet ikke! Stille førte han sine arme omkring hende. For at hun skulle vide at han ikke var til for at skræmme livet af hende fra vid og sans.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:01 am

Scriple stod blot der helt for sig selv i det hun hørte stemmen ved sig og tog hænderne flovt op til munden og kiggede lammet ud mod poolen i det hun mærkede hans arme om sig og mærkede rødmen stige hende til hovedet.. BUKSTAVELIGT!. hun sank stille og sagde så"Silver??" hun lod blidt fingerne glide hen af hans arm i det hun stod tæt på af ham nu nærmest røven mod et vis sted ved ham og sagde lettere genert"Skal vi hoppe i det dejlige vand nu vi helt alene Silver??" hun kiggede sig over skuldren og smilede kært til ham mens hendes nuttet smil blev lettere forførisk og betragtede hvad han havde på, i det hendes blik var et specielt sted ved hans badebukser over rødmede hun og hoppede hen til vandet og sprang ud i det så det spreøjtede op på Mikey og da hun endelig kom op grinte hun og rakte kært tunge til ham"mmmmh! prøv at fange mig smukke" hun grinede virkelig sødt og svømmede så stille lidt ud på det dybe dog kunne man godt stå op lidt i nu, mens hun holdte øje med ham.. Hendes bryster var meget tydlig ved den stramme smukke bikini og det var klart hun ikke brugte B skål!...
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:10 am

Mikey rødmede kraftigt, da de stod så tæt. "Mhm.." sagde han stille med et skævt smil i mundvigen, efter at hun spurgte om de skulle springe i vandet. Men lavede dernæst en hurtig arm bevægelse, som han mente ville beskytte ham, fra det vand som Scrip sprøjtede op på ham. Han fniste så lidt, da hun svømmede længere ud i vandet, men fik kuldegysninger da hun kaldte ham for smukke.. det havde han ikke lige regnet med. Idet at han så gik hen til kanten af svømning poolen og sprang så ud i vandet, uden at han sagde noget, begyndte han at svømme efter hende, så hurtigt han kunne, han ville da gerne se om han ikke kunne fange hende? Det gjorde ikke så meget hvis det ikke lykkedes ham, det fandt han ikke så pinligt igen, med at han var en dreng, og hvis han tabte over hende. Selvom at han endelig burde kunne fange hende med de muskler som han havde.. men altså så var han sød imod piger, og tog det ikke så ilde op når han konkurrerede imod dem.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:15 am

Scriple svømmede i cirkler og sagde"naaa na naaa naaa" hun grinte kært og så mod ham i det hun endelig blev forpustede og stoppede op midt i det hele og sagde"åååårh jeg dog helt smadret nu haha" hun var ikke vand til at svømme så meget selv om hun havde en danseres og svømmers krop så var hun slet ikke vand til at blive jagtet, hendes funklende øjne var mod Mikey igen i det hun nærmede sig ham og krammede ham blidt og sagde overgivende med sin franske forførende accent" øv altså nu fangede du mig jo, nå men jeg overgir mig" hun grinte og kørte blidt fingeren ned af hans brystkasse og over rødmede rigtig genert og så stille væk et kort øjeblik med det røde i kinderne og sagde så da hun vendte sig mod ham" så hvad skal vi lave i vandet Silver??" hun kiggede stille rundt og sagde"Hmmm tror du egenlig os at alle sover nu??"
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:22 am

Mikey stoppede op med at svømme da hun kom hen til ham i stedet for, hvilket han blev glad for, kunne også lidt ses på ham.. Mikey orkede ikke rigtig at svømme så meget mere og i al fald ikke i den fart. Han rødmede igen da hun kørte en finger ned af hans brystkasse, imens kiggede han lidt på hende, "Uhm.. ved ikke" sagde han mere eller mindre genert, den røde farve kunne stadigvæk let ses på hans kinder, idet at han bed sig forførisk i underlæben, "Ja.. det tror jeg, medmindre at der er nogen som har svært ved at sove.. det ved jeg ikke" smilte han og fugtede let sine læber, imens at han betragtede hende. Mikey vidste dog ikke hvad hun havde i tankerne.. Og han vidste heller ikke om de overhovedet måtte svømme i poolen på denne tid? Han trak dog svagt på skulderen, han havde intet imod at få en eftersidning, hvis det var ulovligt. Han nød at være sammen med hende og det var det han kun ville tænke på også hende.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:25 am

Scriple smilede nuttet og sagde"hvor er du dog kær og hmm??, lad os blot svømme hen til kanten og nyde at være i vandet og forresten silver så fik jeg dig aldrig spurgt men har du nogen talenter inde for musik eller kunst eller andre grene??" hun kiggede undrende på ham og tænkte*han er så smuk og gad vide hva lvl han går på eller rettere trin?* Hun nussede ham i håret lidt og lagde sig stille op af ham og rødmede utrolig meget og sagde"årh du dejlig varm Silver" hun smilede kært og så nuttet på ham mens hendes blonde hår glinsede og øjnene af hendes funklede som dirmandter"så silver hvilket trin går du på??"

//sorry det korte svar//
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:37 am

"Jeg har ikke nogen.. talenter ingen for musik.." sagde han stille og kiggede lidt ned af sig selv, inden at hun lige pludselig stillede sig så tæt op af ham, som fik ham til at rødme svagt. Imens lod han sine øjne hvile på hendes, "7. trin.. det anden højeste trin" svarede han med et nuttet smil, imens at han betragtede hende. Hun var virkelig smuk.. og han blev mere eller mindre fristet af som hun stod så tæt op ad ham.. men han sagde ikke noget til det.. Førte sine arme ned omkring hendes talje, hvor han samlede sine hænder, da de mødtes foran ved hendes mave. "Hvad med dig.. har du et talent inden for musik.. og hvad for et trin går du på?" spurgte han nysgerrigt og lagde sit hoved en smule på skrå. Han ville gerne lære hende bedre at kende, ingen tvivl om det. Han håbede på at venskabet ville blive et langvarigt venskab, selvom de også måske flirtede lidt med hinanden på dette tidspunkt, han vidste jo ikke om der vil ske mere end det, om de ville komme til at gå længere frem i deres venskab, det ville tiden vise, ikke? Han ventede spændt på svar, men efter hvad han kunne bedømme, så hun ud til at være yngre end ham, hvilket han også regnede med, han ville syntes det var lidt underligt, hvis hun var ældre end ham? Selvom alder ikke har den så store betydning igen, men alligevel. Et skævt smil dukkede frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:51 am

Scriple så stille mod Mikey og krammede sig til ham i det hun smilede og sagde"jeg er glad for at ha en ven som dig silver og ja jeg har lidt med sang og klaver så har jeg dog også gået til dans og alt muligt andet" hun grinte sødt og sukkede let i det hun kiggede ud over vandet og smilede kært i det hun stille sagde"så Silver....??? har du nogen søde værelses kamarater??" hun kiggede spørgende på ham og nussede sig blidt op af ham og sagde"mmmmh dejlig varmt" hun grinte let og tænkte*hvor ser ha egenlig sød ud og jeg håber ikke han har noget i mod at jeg er så klæbende lige nu men jeg går dog en svær tid i møde så det burde vel være lidt okay og vi begge nye og jeg flirter ikke rigtig med ham og vil nødig såre ham eller noget så det er vel okay???*
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:03 am

"Jeg ved det ikke.. har ikke mødt dem endnu.. så" sagde han og bed sig diskret i læben, med mere efter tanke, kunne han ikke lide den måde hun lagde sig op af ham.. Han fniste lidt af det hun sagde..uden at sige noget til det, han trak sig lidt væk fra hende, "Hvad med dine klasse kammerater? .." spurgte han og så lidt rundt i svømning poolen, han sukkede lydløst, "Jeg må nok hellere se at komme op i seng" mumlede han med et nuttet smil.. "Er virkelig træt" tilføjede han og begyndte at svømme ind til kanten, uden at hun havde svaret på hans spørgsmål, han syntes det var lidt akavet. Hvorefter at han stillede sine hænder på kanten, da han nåede der hen og rejste sig op med overkroppen, idet at vandet begyndte at sive ned af ham, han satte sig ned på vand kanten, inden at han rejste sig helt op og fandt et håndklæde frem, hvor han begyndte at tørre sig. *Flot.. Mikey.. * tænkte han og bed sig dernæst hårdt i læben, faktisk var han slet ikke træt.. han løj lidt, men det gjorde vel ingen skade? Desuden vidste hun ikke om han løj, det var kun de nærmeste som vidste hvorfor og hvornår han løj.
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:17 am

Scriple så mod Mikey i det han gik op af poolen og sagde stille"jeg.... jeg har heller ikke mødt mine i nu" hun sukkede og sagde"jamen.... så... så godnat" hun sukkede og bed sig i undeerlæben og så ikke mod ham men vendte ham ryggen og en lille tåre fladt ned af hendes kind og ramte det smukke vand i det hun tænkte*flot Scriple!* hun vidste inderst inde han løg hvorfor skulle han ikke han så ikke træt ud.. hun tog den anden side og hev sig op og vandet dryppede blidt af hende i det hun tog sit håndklæde med et riv og gik hurtigt den anden!? vej og ned af gangen med hastige skridt"mmmh! jeg vil ikke.... jeg går bare videre uden at se tilbage... træt min bare.... dumme mig" hun tog håndklædet om sig og løb ned af gangen og ned til trappen og satte sig blot der og stirrede mod en stor dør
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 8:53 am

Mikey vendte sig om da han stod op og han så efter hende. Sukkede lydløst. Han vidste ikke rigtigt hvad han ville, og han troede ikke at han ville gøre hende så meget ked af det? Trak sig svagt på skulderen. *Når jeg prøver at slippe af fra det.. kan jeg alligevel ikke gøre det* tænkte han og løb dernæst hen af den anden vej, hvor Scrip løb hen, og ned af gangen, hvor han til sidst stoppede op da han så hende siddende på trappen. Han tog en dyb indånding. "Vil stadigvæk godt være venner.. hvis vi ikke flirter.. med hinanden" sagde han stille og bed sig hårdt i læben, han gad det virkelig ikke, efter alt det de bare lige havde været igennem, troede han lidt at der ville blive noget imellem dem.. han havde fået forhåbninger.. men.. han rystede svagt på hovedet, inden at han kiggede på hende igen og afventede svar.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 9:16 am

//Out.. eh ja har skiftet navn og vil gerne starte på en frisk.^^' Håber det er i orden? :3//
Tilbage til toppen Go down
Scriple

Scriple


Antal indlæg : 27
Join date : 14/07/10

øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 7:53 pm

Scriple sukkede og sagde"nej det ligemeget jeg burde ikke altså.... undskyld jeg går i seng nu og blot lad som om vi ikke mødtes i aften" hun kiggede ikke på ham men gik direkte forbi uden at lægge mærke til ham ikke fordi hun hadet ham men hun hadet sig selv for ikke at ha stoppet for at a gået for langt og nu hadet han hende sikkert eller så anderledes på hende...

//Ok??//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Empty
IndlægEmne: Sv: øhm? hallo fremmede!?(Mikey)   øhm? hallo fremmede!?(Mikey) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
øhm? hallo fremmede!?(Mikey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Hallen-
Gå til: