Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
jahilla
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Jam
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Matthew
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Lilly
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
David
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Samuel
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Jayden
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Romeo
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Alex-
En stille dag i butikken.  Vote_lcapEn stille dag i butikken.  Voting_barEn stille dag i butikken.  Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
En stille dag i butikken.  Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 En stille dag i butikken.

Go down 
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

En stille dag i butikken.  Empty
IndlægEmne: En stille dag i butikken.    En stille dag i butikken.  Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 4:31 pm

Dag. Søndag
Dato. 27/6 - 2010
Tid. 16:25
Vejr. solrigt, ikke en sky på himlen!
Omgivelser. instrumenter, samt en af Matthew's kollegaer.

Matthew sad bag disken, med sin guitar. Han spillede en lille stille melodi, der mindede ham om Jahilla. Hvis han dog bare kunne være sammen med hende nu ... Matthew satte lidt gang i melodien som han selv havde skrevet. Han var riemlig tilfreds og det fik et lille smil til at dukke op på hans læber.
Matthew kiggede rundt i butikken, alt imens han spillede på sin guitar. Der var intet andet at lave, da dagens små jobs allerede var blevet lavet. Så nu var der ikke andet end at sørge for kunder.
Det var helt utroligt vejr udenfor, så Matthew var lidt irriteret over, at han så bare skulle sidde indenfor i musikbutikken på hovedgaden hele dagen - i hvert fald indtil lukning.
Matthew havde haft jobbet helt siden han ankom til Abingdon - ca. tre år. Han var godt tilfreds, da der var en god kommunikation iblandt de der arbejdede der og så var jobbet i musikbutikken jo også givende på den måde, at Matthew lærte noget hver dag omkring musikken, såsom hvad der var godt at høre, nye koncerter eller diverse detaljer ved musikinstruments-mærker.
Matthew spillede en ny sang og sang selv til.
Tilbage til toppen Go down
 
En stille dag i butikken.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon by-
Gå til: