Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
jahilla
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Jam
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Matthew
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Lilly
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
David
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Samuel
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Jayden
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Romeo
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Alex-
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_lcapHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Voting_barHent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:46 pm

Dato: ??
Dag: Fredsag
Tid: 17.01
omgivelser et roligt men rodet værelse
vejr: aner det ikke

Jayden lå afslappet på sin seng med hænderne bag hovedet med et tilfredst udtryk i ansigtet. Han havde været 'syg' og bedt Jared om at hente sin taske og utroligt nok var han gået med til det da Jayden brugte hundeøjnene, men hvad Jared ikke vidste var at Jayden havde en plan om at gå på jagt i Jareds taske efter mulige svagheder da Jared ikke lignede en der havde sådan nogen. Jayden rejste sig roligt på fra sengen og gik hen til Jareds taske. Han lynede den op og begyndte at kiggede rundt iden. hmm hvad havde vi her; sokker, trøjer, herotiske blade og kondomer ?! han skyndte sig at proppe dem ned igen og ledte viderer og pludselig ramte hans hånd noget plastik og han trak det op. I hans hånd var nu et lille plastikglas med piller, gad vide hvad de var til?
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Sv: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:53 pm

//Jared har kraftedme ikke erotiske blade i sin taske! han har ikke brug for noget af den slags, ellers går han fandme bare ud og voldtager en eller anden random tøs/fyr/ethan//

Jared kom gående hen af drengenes korridor på vej hen til sit værelse efter sit møde med lilly. Tja...han vidste ikke hvad han skulle sige. Hans skridt var så godt som lydløse og hvis man ikke havde set ham ville man nok ikke vide han var der. Det var nok også derfor Jayden ikke opdagede ham da døren til værelset gik op og Jared trådte ind.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Sv: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:00 pm

//haha nånå han er vel en sund ung mand ikke xD haha kan godt li du lige fik Ethan med, men du rør ham ikke!!!//

Jayden raslede lidt med plastik flasken og kunne høre hvordan de små piller trillede rundt derinde. Der gik et par sekunder inde Jayden nåede at opfange at Jared var trådt ind i væreslet. Han vendte bliket imod ham og proppede lynhurtigt pilerne ned i tasken igen som om intet var sket, selvom Jared nok havde set det "H-hej Jared.. Fik du m-min taske? jeg ha- øhm jeg har ikke kigget i din i hvert fald.." forsøgte han og kiggede uskyldigt op på Jared.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Sv: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:11 pm

//han er ung men ikke sund^^ jo jeg gør så...//

Jared løftede blikket hvorefter hans blik blev mødt af en nervøs Jayden ifærd med at pakke Jareds taske. Han forstenede nærmest i en bevægelse og der gik et par sekunder før han kunne reagere på det han lige havde set og det Jayden havde gjort. "Hvad...har du lavet" spurgte han en smule stift og så på tvillingen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Sv: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:53 pm

//good point ^^ okay sså bare ta ham (jeg giver ham bare op) xD//

Jayden kiggede med store hundeøjne op imod Jared "i-ikke noget" stammede han og håbede inderligt at Jared ikke havde set det. Han fremtvang et lille nervøst smil. Han sad som forstenet og prøvede at holde masken, men vidste egentlig godt at Jared højst sandsyndeligt ville blive sur nu. Han grinede lidt nevøst sådan 'hehe' agtigt stadig med et fremtvunget smil
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Sv: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:58 pm

//i know <3 yesyesyesyesyes *at løbe hen og voldtage ethan*//

Jared hævede et øjenbryn af det lille møgdyr og håbede virkelig ikke at han havde fundet glasset med piller og sprøjten som lå i en inderlomme. Siden Jayden sikkert ikke havde hørt om Jareds sygdom før, kunne han jo let komme til at tro at det var stoffer, hvilket Jared virkelig ikke håbede han gjorde. "Drop det der og fortæl mig hvad du lavede i min taske" sagde han roligt, men med en faretruende undertone. Med en let bevægelse kastede han Jaydens egen taske på hans seng hvorefter han vendte blikket mod ham og afventede svar.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Sv: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:55 pm

Jayden trak sine arme ind til kroppen for at forsvare sig selv, vis nu Jared kunne finde på at gå til angreb. pillerne som Jayden havde fundet før havde han ikke givet nogle tanker, han tænkte slet ikke så langt som at det måske kunne være stoffer "J-jeg øhm-Jeg ..øh.. jeg ledte efter heroiske blade!" hans ansigt lyste op og han synes faktisk selv at han havde taklet det meget godt. Nu var det bare om Jared ville tro ham, det håbede han for han var begyndt at blive lidt bange for Jareds blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Empty
IndlægEmne: Sv: Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk   Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Det smukke landskab - Jared
» Wauw!- Jared= privat!
» ölüm çocuklar - Jared og David
» Phew.. Livet er sq hårdt synes du ikke Jared?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: