Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
jahilla
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Jam
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Matthew
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Lilly
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
David
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Samuel
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Jayden
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Romeo
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Alex-
Abingdon historie Vote_lcapAbingdon historie Voting_barAbingdon historie Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Abingdon historie Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Abingdon historie Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Abingdon historie Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Abingdon historie Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Abingdon historie Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Abingdon historie Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Abingdon historie Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Abingdon historie Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Abingdon historie Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Abingdon historie Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Abingdon historie

Go down 
ForfatterBesked
Rektor
Admin
Rektor


Antal indlæg : 35
Join date : 15/05/10

Abingdon historie Empty
IndlægEmne: Abingdon historie   Abingdon historie Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 1:56 pm

Abingdon blev grundlagt i 1800 tallet af familien Carrey, som har igennem årene ladet den ældste søn blive Rektor på skolen. Det meste af skolen står stadig som den gjorde den gang, der er stadig tilladt at slå børnene når de ikke opføre sig ordenligt. Dog er det kun de ældre lærer der gør det, før hen så boet pigerne i et hus for dem selv og det gjorde drengene også. Det er blevet lavet om så de nu bor på samme gang, også går det altid lærer ude på gangen for at være sikker på at ingen elever laver ballade. Skolen har altid været sådan at hvis man laver nået lort i det, så bliver man enten slået eller man bliver sat til at gøre nået. Det kan være for alt fra at klippe græs til at hjælpe til i køkkenet, det er læreren der bestemmer det.

Kommer mere
Tilbage til toppen Go down
https://abingdon.danskforum.net
 
Abingdon historie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Historie-
Gå til: