Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
jahilla
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Jam
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Matthew
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Lilly
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
David
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Samuel
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Jayden
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Romeo
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Alex-
Kedsomhed inden timen - Ethan Vote_lcapKedsomhed inden timen - Ethan Voting_barKedsomhed inden timen - Ethan Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Kedsomhed inden timen - Ethan

Go down 
ForfatterBesked
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Kedsomhed inden timen - Ethan Empty
IndlægEmne: Kedsomhed inden timen - Ethan   Kedsomhed inden timen - Ethan Icon_minitimeFre Jun 04, 2010 7:59 pm

Dato :: 4 Juni
Dag :: Fredag
Vejr :: Dejlig sol
Tid :: 07:34
Til stede :: Ingen, timen er ikke startet endnu.

Der var helt stille inde i klassen og Christella sad på sin stol, mens musikken spillede i hende Ipod. Mens hun vippede på stolen, sang hun lavt med åp sangen der spillede. " Hey Soul sister.. " Sang hun stille og trommede på bordet imens. Hendes hår var sat op i en høj hestehale og i dag bestod hendes tøj af shorts, en lille top uden stropper og en hvid cardigan. Hendes øjne var lukkede og hun lagde ikke mærke til noget andet end musikken i hendes øre. Hun nynnede lidt også sang hun. Det ene vindue stod åbent og en lun brise fløj ind og tog fat i hendes opsatte hår, hvilket bare fik hende til at smile mere. Det var kedeligt bare at sidde og vente, og det havde hun udtrykket sig klart på tavlen. Der stod: IM SO FUUCKING BORED !
Christella sukkede lidt og åbnede langsomt øjnene da sangen sluttede. Heldigvis fortsatte en anden sang, men hendes opmærksomhed var rettet mod noget andet. Hun syntes hun havde set noget udenfor vinduet, men det var sikkert bare noget hun troede. " Jeg ser syner " Sagde hun stille og grinte lidt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed inden timen - Ethan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kedsomhed.
» soo meget kedsomhed
» Det var ikke min SKYLD! //Ethan//
» Faret vild? O.o- Ethan=Privat.
» venter på at der sker noget sjovt - Ethan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Klasse lokale-
Gå til: