Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
jahilla
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Jam
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Matthew
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Lilly
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
David
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Samuel
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Jayden
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Romeo
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Alex-
til Jam Vote_lcaptil Jam Voting_bartil Jam Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
til Jam Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
til Jam Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
til Jam Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
til Jam Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
til Jam Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
til Jam Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
til Jam Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
til Jam Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
til Jam Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
til Jam Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 til Jam

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Jam Empty
IndlægEmne: til Jam   til Jam Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:56 pm

dato: irl
tid: 20.00
omgivelser:tomt og mærkt

Ethan sad inde i hallen ved ribberne og tegnede på gulvet med en sprit tush. han brugte sin mobil til at lyse på det han tegnede og smilte svagt for sig selv. han gad ikke være på sit værelse og havde ikke lyst til at være sammen med allemulige andre. derfor sad han der helt alene og slappede godt af. han tænkte dog ikke over at han tegnede på gulvet og det var han egentlig også ret ligeglad med for han havde lyst til at tegne og han havde intet papir. så han måtte nøjes med gulvet og en sort sprit tush.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

til Jam Empty
IndlægEmne: Sv: til Jam   til Jam Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:13 pm

Jam var på vej ned mod hallen. Han løb. Han havde et drillende udtryk i ansigtet, og et smil på læberne. Han havde tirret en af de ældre drenge, i spisesalen, som så havde truet ham med tæsk, hvor Jam så bare havde provokeret endnu mere og så løbet. Drengen og et par af hans venner var så løbet efter med truende bemærkninger, og sendte ham irriterede blikke imens han flygtede. Jam havde ikke set om de stadig fulgte after, og selvom der var stille bag ham så løb han stadig, bare for en sikkerheds skyld, så Jam var på vej til at søge tilflugt i Hallen.
Jam fik lidt et chok over en svag skikkele i mørket der sad og lyste med... Ja hvad var det? en lille lommelygte? En mobil? Jam trak på skuldrende, og tænkte ikke på at være forsigtig og snigende, men istedet så bragede han ind af glasdøren ind til den store sal, og fik tændt lyset forholdsvis hurtigt. "Hej" sagde han højt og muntert, uden at se hvem det var der sad på gulvet og hvad personen lavede.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Jam Empty
IndlægEmne: Sv: til Jam   til Jam Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:26 pm

Ethan fik et kæmpe chok, da han hørte glasdøren braste op og han så hurtigt rundt, da lyset tændet. han fik hurtigt øje på en dreng og rejste sig derfor hurtigt op og gemte tushen væk, i håb om at drengen ikke havde set hvad han lavede "davs du" sagde han muntert og så hen på ham med et uskyldigt blik. han så lidt på glasdøren og lagde hovedet på skrå "er man på stoffer siden man er så højrystet?" spurgte han i en drillende tone og grinte lidt efter. han havde egentlig lyst til at være alene, men det var nu okay for ham der nu var selvskab, for han havde egentlig lidt lyst til at drille nogen eller hvertfald snakke med nogen bare lidt. og drengen virkede som en god person både at drille og snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

til Jam Empty
IndlægEmne: Sv: til Jam   til Jam Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:36 pm

Jam så kort om på døren for at sikre sig at det tykke glad ikke var gået i stykker. Det kunne ellers lige passe, og så skulle han betalt for det. Et lettet chok undslap hans læber og han så tilbage på drengen med et smil. "Ey, eh... Nej ikke helt, men det ville jeg næsten have ønsket" sagde han lidt forpusten og grinede lidt. "Jeg var vist lidt tirrende og provokendende overfor en fra trin 8... det fulge efter mig med et par latterlige truende bemærkninger og jeg løb vist fra dem her til sidst" sagde han og grinede igen. Jam så hen på drengen og smilede muntert. "åh, og undskyld jeg forstyrrede.. Jeg Hedder Jam.." sagde han så og gik med rolige skridt hen imod drengen.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Jam Empty
IndlægEmne: Sv: til Jam   til Jam Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:06 pm

Ethan stirrede på drengen med et stort smil og grint eblot efter "aha okay...jamen så er det jo ikke så slemt..er du sikker på de ikke er efter dig mere?" spurgte han og så lidt ud bag ham. han ville være sikker på dem fra trin 8 ikke var der. for han orkede virkelig ikke til at skulle havde nogen skyld i noget, da han var næsten sikker på dem fra 8 ville lade det gå udover ham også. han så hurtigt ned på det han havde tegnet på gulvet og gik nogle skridt hen mod ham så han ikke stod ved det han ahvde tegnet "det er bare helt okay jeg overlever nok...jeg hedder Ethan" sagde han og rækte sin hånd frem mod ham og smilte stort til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

til Jam Empty
IndlægEmne: Sv: til Jam   til Jam Icon_minitimeOns Maj 26, 2010 4:42 pm

Jam grinede lidt og nikkede til begge ting. "jeg er helt sikker. De droppede det allerede for 150 meter siden... Jeg fortsatte bare for en sikkerhedsskyld" sagde han muntert. Jam var allerede efter de 2 uger han havde været på skolen, lavet en masse rag i det, lavet ballade, drillet alle. De fleste ældre drenge kendte til Jam oj Jam var egentlig ligeglad. Jam tog imod drengens hånd da han præsenterede sig og smilede. "jamen godaften Ethan" sagde han smilende og klemte blidt om hans hånd, hvor han derefter trak sin hånd roligt til sig. Han lagde mærke til det der var tegnet på gulvet og smilede bare af det. "det er da flot" sagde han og nikkede hen mod det han havde tegnet. "men lad være med at underskrive det, for du bliver bare knaldet i det så" sagde han lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Jam Empty
IndlægEmne: Sv: til Jam   til Jam Icon_minitimeOns Maj 26, 2010 5:26 pm

Ethan nikkede kort og smilte stort "ja okay..selvfølgelig skal man være helt sikker" sagde han med et lille grin og kløede sig i nakken. Ethan strækte sig kort imens han lyttede til de ting Jam sgade. der gik dog lidt tid før han sgade noget. han så blot over på det han havde tegnet og tænkte over om han egentlig ikke bare skulle skive under på det og så bare give hans tvillinge bror skylden. den tanke fik ham tli at grine lidt og derefter vendte han blikket tilbage på Jam "tak skal du have...og bare rolig jeg lade være med at skrive under det ville nok være lidt dumt" sagde han med ets tort smil og grint elidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Jam Empty
IndlægEmne: Sv: til Jam   til Jam Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Jam
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Hallen-
Gå til: