Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
jahilla
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Jam
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Matthew
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Lilly
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
David
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Samuel
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Jayden
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Romeo
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Alex-
Reglerne for månedens ting ting... Vote_lcapReglerne for månedens ting ting... Voting_barReglerne for månedens ting ting... Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Reglerne for månedens ting ting...

Go down 
ForfatterBesked
Rektor
Admin
Rektor


Antal indlæg : 35
Join date : 15/05/10

Reglerne for månedens ting ting... Empty
IndlægEmne: Reglerne for månedens ting ting...   Reglerne for månedens ting ting... Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 9:00 pm

Her kommer der nogle regler for månedens ting ting og hvordan du gør det

man må ikke stemme på sig selv, da så ville alle jo bare stemme på sig selv. Man må ikke stemme på samme person flere gange under samme ting, man må dog heller ikke stemme på en person bare fordi man ikke vil havde personen tror et eller andet om nej. Så bare lad være med at stemme hvis man ikke kan det, dette er kun for sjovt så man kan ikke blive sur hvis man ikke vinder...

hvis du vil stemme på en så skal du skrive

Navn på personen
Hvad du stemmer på personen skal under
Hvilken grund

og det sender du til Rektor, Andy eller David.. også vil vi lægge stemmerne sammen
også kan man se hvem der har vundet den. 1

Månedens Klovn
Hvem har været fjolset i klassen, den som får alle til at grine
Månedens Par
Hvem er det sødeste par..
Månedens Profil
Hvem har den flotteste, mest kreative profil
Månedens Ballademager
Hvem har lavet mest ballade
Månedens Hjælper
Hvem har været den dygtige elev/lærer og bare hjulpet alle
Månedens Pjækkerøv
Hvem har pjækket mest fra timerne
Månedens Lærer
Hvilken lærer er bare den man glæder sig til at havde time hos
Månedens Kinderæg
Hvem er den som har været mest blondie
Månedens Kreative
Hvem har været mest kreavtiv, med at lave billeder eller musik
Tilbage til toppen Go down
https://abingdon.danskforum.net
 
Reglerne for månedens ting ting...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Juni Månedens ting
» Nyhed - Månedens ting
» Juli månedens ting
» Nyhed - Månedens ting
» Ting om Emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Regler-
Gå til: