Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Jam
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
David
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
Bitter? - Page 3 Vote_lcapBitter? - Page 3 Voting_barBitter? - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Bitter?

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:54 pm

Da Dana begyndte at grine, gjorde hun også. Hendes latter var smittende. "Hvorfor ville du dog skjule den?" spurgte hun både leende og undrende.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:59 pm

"Jeg syntes det lyder som om jeg er en bondejokke der holder kør og har grøntsager" Sagde hun -stadig med accent- og skar en grimasse. Hun havde intet imod kør og da slet ikke grøntsager! Men hun var ikke en bondejokke
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:02 pm

Harley grinede lidt af sammenligningen. Så skulle Dana hører nogen af dem fra bla. Montana og Tenesse. Det var helt vildt i de stater.
"Virkelig? Jeg synes at jeg lyder som en snob nogen gange" sagde hun og skar en grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 9:04 pm

"Skal du fornærme mig??" Spurgte hun og lavde sin accent endnu kraftigere da hun sagde det og spillede fornærmet
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:32 am

Kunne ikke lade være med at grine. Selv hvis hun havde været alvorlig, ville hun nok alligevel have grinet. Hende accent og så det at hun spillede fornærmet lød utrolig sjovt. Ikke på en dårlig måde, men må en god måde.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 1:31 pm

Hun grinte. Med Harley. Godt hun ikke havde fået værelse med en sur tøs uden humor! Hun syntes godt om Harley. I fritiden kunne de lave alt muligt sjov med billeder og sådan. Sidde på deres senge og hyggesnakke. Hendes tanker vandrede. Det gjorde de skam tit. Harley var faktisk hendes første rigtige 'veninde'
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 4:05 pm

Blev lidt lettet over at Dana også begyndte at grine. Det sidste hun ville var at fornærme hende eller noget. Hun kunne faktisk rigtig godt lide Dana. Hun var sjov og utrolig sød. De kunne jo en masse ting sammen. Dana virkede ikke som en der var bange for noget, og det var jo altid godt. Det ville blive vildt fedt at skulle bo sammen.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 8:37 pm

"Har de egentlig computere her?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun havde tit hjulpet sin far med at ordne billeder på computeren og hun var god til at lave effekter. Sammen ville de kunne lave vildt fede billeder!
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 7:50 am

Harley trak på skulderne. "Jeg ved det faktisk ikke" indrømmede hun. Hun havde jo ikke været på skolen ret længe, men gik ud fra at de havde computere. Det havde alle skoler vel? "Men mon ikke de har?"
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:49 pm

"Det håber jeg!!! Jeg er ret god til computer grafik. Så kunne vi måske lave noget med billeder og sådan" Sagde hun med et skævt smil. Harley havde nok ret. Det havde de jo nok. Det var en stor skole, så de burde have computere
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:10 pm

"Det ville jeg sætte stor pris på!" sagde hun både lettet og glad. Hun havde prøvet at rode lidt med Photoshop, men det var kun meget få ting hun kunne. Det ville være utrolig godt med en som kunne meget mere med billederne. Hun var sikker på at Dana var ligeså god, hvis ikke bedre, som hun sagde hun var.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:10 pm

Hun grinte muntert. "Så kunne jeg jo lære dig lidt" Sagde hun med et stort smil. Det skulle nok blive sjovt at sidde og rode med det sammen. Man kunne jo bruge hele dage på det! Først skulle der tages billeder. Så skulle man finde ud af hvad man ville lave på dem og så, måske, hænge dem op!
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 3:12 pm

"Det ville være dejligt" sagde hun med et ligeså stort smil. Det kunne godt være hun havde fået et dårligt førsteindtryk af Dana, men hun havde vist sig at være utrolig venlig og sjov. Det havde sikkert bare været en facade.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 11:26 pm

"Spiller du guitar?? Eller bare et instrument?" Spurgte hun nysgerrigt. Det var vidst blevet moderne at spille guitar og synge her for tiden. Hun spillede ikke selv, men hun sang da i badet og sådan
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 11:28 pm

Hun rystede på hovedet. "Nej, desværre" sagde hun med et skævt smil. Hun kunne måske ikke synge eller spille på et instrument, men hun kunne sagtens høre hvad der var godt eller dårligt.
"Spiller du på et instrument eller synger?"
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 11:34 pm

"Nej. Jeg spiller eller synger heller ikke" Sagde hun og rystede på hovedet. "Jeg prøver at skåne verdnen ved kun at synge i badet" Grinte hun med et skævt smil. Hun sang ikke dårligt, men heller ikke super godt. Sådan okay eller normalt hvis man kunne sige det sådan
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 11:40 pm

"Akustikken er sikkert bedre i badet" sagde hun med et smil. Det var altid sjovt at høre folk synge i badet. Specielt hvis de sang mega falsk.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 7:26 pm

"Meget bedere i badet!" Grinte hun. "Jeg elsker at lytte til min storebror! Han synger af lort!" Grinte hun. Det var faktisk meget sjovt at at lytte til ham. Han sang faktisk mega dårligt
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 7:29 pm

Harley grinede også. Drenge der sang i badet, var simpelthen bare for sjove. Hun havde kun hørt om få drenge der sang i badet, men måske ville de bare ikke indrømme det.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 7:37 pm

"Han har arvet det fra min far" Grinte hun med et skævt smil. Hendes storebror og hendes far kunne ikke engang synge Happy Bithday uden at ramme toner forkert!
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 4:02 pm

Hun lo og smilede så. "I har sikkert en masse fantastiske sangere i din familie" sagde hun i en drillende tone. Hun havde måske ikke mødt Danas familie, men hun kunne svagt fornemme hvor god storebroren var til at synge.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:50 pm

Hun fniste lavt. Til gengæld var hendes familie god til dyr. De elskede dyr! Faktisk surfede alle i hendes familie. Det var de faktisk gode til. Selv Dana. Hendes far var engang blevet angrebet af en Hvid Haj. Men det var ikke så alvorligt. Nu gik han helt amok med hajer og elskede dem! Og surfede stadig
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:52 pm

Hun prøvede at forstille sig Danas familie, men kunne ikke. Det var sikkert en meget blandet familie med nogen forskellige interesser i deres hverdag. Måske samlede de rundt om tv'et eller noget som hendes famile eller maden.
Tilbage til toppen Go down
Dana

Dana


Antal indlæg : 46
Join date : 17/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 9:02 pm

"Hvad med din familie??" Spurgte hun nysgerrigt. Hun bankede sin taske som en pude og satte sig til rette på den. "Fortæl!" Sagde hun med et nysgerrigt glimt i de havblå øjne
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 9:03 pm

"Øhm.. " mumlede hun og tænkte sig lidt om. Vidste ikke helt hvad hun skulle fortælle om sin familie. "Jeg har tre brødre, en mor og far" fortalte hun og trak lidt på skulderne med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bitter? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bitter?   Bitter? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bitter?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: