Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
jahilla
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Jam
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Matthew
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Lilly
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
David
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Samuel
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Jayden
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Romeo
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Alex-
Vandet er et med ens barndom Vote_lcapVandet er et med ens barndom Voting_barVandet er et med ens barndom Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Vandet er et med ens barndom

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 4
Join date : 11/12/10

Vandet er et med ens barndom Empty
IndlægEmne: Vandet er et med ens barndom   Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeLør Dec 11, 2010 11:41 pm

Tid: Eftermiddag ved 16 tiden.
Dato: Den 18 December
Dag: Søndag.
Sted: Svømmehalen
Omgivelser: Ikke spor mange
Vejr: Snevejr! :3
Årstid: Vinter.
Påklædning: Håret sat op i en hestehale. En rød Speedo badedragt og et barn sorte svømmebriller.


|||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Aubrey sad ved 3 meter vippen. Hun var ikke bange. Hun sad bare på kanten. Svømmebrillerne sad fint under hendes øjne. Aubrey lagde ikke mærke til de ældre personer der var sure og gnavne over at hun ikke hoppede. Og inden hun vidste af det blev hun skubbet end af 7. Års elev. Aubrey lignede fedtmule da hun blev skubbet. En flok drenge grinte bag hende. Aubrey svømmede noget fly hen mod kanten. Hun var en smule vred. Aubrey svømmede lidt frem og tilbage. Hun startede med noget kort Crawl. Bagefter 2 banners ryg. Også lige en bane Butterfly. Da Aubrey var nåede tilbage til kanten så hun hendes elestik sidde og flyde. Hun sukkede og hoppede igen. Da hun nåede over til den side hvor hendes elestik lå var ham der skubbede hende med elestikken. ''Vil lille pige ha' sin elestik tilbage?'' Aubrey blev hysterisk og rev den ud af hånden på ham og svømmede hurtigt som muligt hen mod kanten med noget bryst. AUbrey havde ikke svømmet så meget siden Oxfordøs Junior Svømmeklubs Semifinale.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Vandet er et med ens barndom Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet er et med ens barndom   Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 3:17 pm

Romeo sad på kanten af poolen i den store svømmehal. Han var iført helt sorte badebukser og hans våde hår hang en smule ned foran af hans hoved. Det havde været en usædvandlig kedelig dag og han havde besluttet at tage i svmmehalen. Dette havde vidst sig at være en mindre god ide da ingen af hans venner var her. Han sad i sine egne tanker da han hørte nogen drenge grine et sted. Han kiggede i retningen det var kommet fra kun for at finde at et par ynkelige 7 års elever der havde skubbet en lille pige ned fra 3 meteren. Normalt ville det ikke gøre ham noget, men da han fik øje på den 7 års elev der synes at have gjort det. Der formede sig et lille smil på hans læber da han så at det var en han havde stiftet bekendtskab med før ved selvfølgelig at give den højrøvede knægt en lærestreg. Han blev siddende lidt og betragtede den lille pige der let tog et par banner hvilket var temelig imponerende. han løftede øjenbrynet da han igen så 7 års eleven igen drille den lille pige, hun svømmede hurtigt væk fra ham og Romeo kunne hre hvordan han grinte. Han hoppede i vandet og bevægede sig langsomt igennem vandet indtil han kom helt hen bag ved drengen "du burde ikke drille små piger, hvorfor ikke drille nogen på din egen størelse, som ja, mig for et eksempel?" sagde han så. Drengen vendte sig hurtigt om og fik et forskræmt udtryk i øjnene "ja-ja-ja-jamen" lød det fra den forskræmte dreng. "smut hen og sig undskyld, nu" fortsatte han og drengen bakkede lidt tilbage "nu!" gentog romeo og drengen begyndte forskræmt at svømme i retning af pigen med ordene "ye-yes sir". Romeo smilede tilfredst mens han krydsede armene og satte sig over på kanten igen.
Tilbage til toppen Go down
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 4
Join date : 11/12/10

Vandet er et med ens barndom Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet er et med ens barndom   Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeFre Dec 17, 2010 6:20 pm

Den flok drenge der havde drillet hende kom hen mod hende. De kiggede bange tilbage. "Undskyld" Peb de. Aubrey smilede tilfreds. "Fjong" Drengene svømmede væk af rædsel. Hun satte sig op på kanten. Vandet løb ned af hende. Det plaskede når hun gik, Hun besluttede sig for at hoppe "Selv" ned fra 3 meteren. Hun kløede sig lidt i nakken. De skrigende børn som plaskede rundt. *1, 2, 3!* Hun satte sig halvt på knæ og lavede et hovedspring. Normalt pralede hun ikke, Mne hun mente at hun var talentfuld til svømning. Radioen smilede 'The Way i Are' Det følte som om hun hoppede i slowmotion. Musiken spillede i takt til hendes hop. Da hun endelig ramte vandet forsvandt tankerne hun sad under vandte og kiggede rundt. En masse ben sad rundt omkring. Aubreys hår føltes som det krummede sig fast til hendes nakke
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Vandet er et med ens barndom Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet er et med ens barndom   Vandet er et med ens barndom Icon_minitimeFre Dec 17, 2010 11:43 pm

Romeo gav drengene et lille nik som "i slipper den her gang" og betragtede den lille pige bane sig vej hen til 3 meteren igen, hans blik fulgte hende da hun ramte vandet i et hovedspring, meget talentfuldt det måtte han indrømme, han kunne nok ikke selv havde kunne gøre det bedre, han kunne jo nok faktisk slet ikke have gjort det bedre. Han kunne se hendes lille skikkelse lang tid efter hun var dykket under vandet og hendes brune hår bølgede efter hende som om det ikke kunne følge med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vandet er et med ens barndom Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet er et med ens barndom   Vandet er et med ens barndom Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vandet er et med ens barndom
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Svømmehal-
Gå til: