Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
jahilla
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Jam
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Matthew
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Lilly
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
David
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Samuel
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Jayden
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Romeo
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Alex-
What the...! Vote_lcapWhat the...! Voting_barWhat the...! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
What the...! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
What the...! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
What the...! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
What the...! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
What the...! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
What the...! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
What the...! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
What the...! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
What the...! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
What the...! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 What the...!

Go down 
ForfatterBesked
Ai

Ai


Antal indlæg : 12
Join date : 04/11/10

What the...! Empty
IndlægEmne: What the...!   What the...! Icon_minitimeMan Nov 08, 2010 4:01 pm

Tid: Ved to tiden, om eftermiddagen.
Dato: Den trettende November.
Dag: Lørdag.
Sted: Svømmehalen, eller hvad det hersens sted nu hedder.. xD
Omgivelser: Ingen! Eller svømmehals agtige vandomgivelser, men ingen mennesker på nær Ai.. ö
Vejr: Udenfor; Iskoldt blæsevejr, med en smule støvregn. Indenfor; Amm.. Svømmehalsvejr.. xD
Årstid: Efterår.
Påklædning: En neonpink bikini med bindebånd. På bikinien er der små hjerter i sort, og der er bindebånd.. ^^4

Ai gik forsigtigt igennem den store svømmehal. "Hallo?" kaldte hun ud i den tomme sal. Hun fik sjovt nok ikke noget svar. Hvem regnede hun i øvrigt også med var her? Hvem skulle måske være herinde, når der nærmest stod MENNESKETOMT på de bare vægge? Hun sukkede tungt, inden hun tog et lille stykke stof frem. Hun bandt det rundt om livet, så hun havde fået en lårkort bikini nederdel på. Den var i øvrigt sort, men dog en smule gennemsigtig, så det godt kunne ligne at den var grå. Hun smilede svagt for sig selv, inden hun satte sig ned, med fødderne i vandet.
Hun lod let hendes fødder strejfe vandets overflade, hvorefter hun stak de små, tynde, blege fødder ned i vandet med et lille smil. Til sidst var hendes fødder kommet helt ned under vandet, og hun kunne ikke lade være med at smile. Hun så kort ned af sig selv. Hun lignede noget der var løgn! Det mente hun i hvert fald selv. "Ai, du ser forfærdelig ud!" klagede hun til sig selv. "Du ligner noget der er løgn.." sukkede hun, og kiggede lidt ned af sin krop. "Du er helt lille og spinkel. Du er helt forkert! Du er alt for bleg og alt for tynd, og dit sorte hår ligner også noget der er løgn.. Tænk engang.." klagede hun. Hun så lidt ned på hendes mave. Hun var i hvert fald ikke fed, det kunne hun da godt se, hun var tvært imod alt, alt, alt for tynd, mente hun selv. Hun var tynd. En smule tyndere end normalt, eftersom at hun havde været på diæt, eller hvad man nu skulle kalde det. Hun havde i hvert fald droppet mad, og hun var derfor blevet for tynd! Hun sukkede tungt endnu engang. Hun åd hele tiden og alligevel blev hun ikke federe!
Hun tog forsigtigt den ene hånd op til hendes medaljon, hun havde omkring halsen og knugede blidt om den. Medaljonen, den betød alt for hende! Hun var faktisk besat af den, da det var en af de få minder hun havde om hendes familie. "Moar?" mumlede hun ud i den tomme sal. "Jeg er lige her, skat."
Ai spjættede forskrækket og væltede i bassinet. Havde hun lige hørt hendes mor, snakke til hende?! Hun nåede ikke at spekulere ret længe, da det ligesom gik op for hende at hun havde hovedet under vand - og hun kunne ikke svømme. Hun panikkede og plaskede ud med arme og ben, for at komme op igen. Efter et par sekunder, måske et pat minutters kamp, kom hun op til overfladen igen. Hun lagde ud med at hoste og hakke. "What.. The.. Fuck?" hostede hun, hvorefter hun fik revet sig hen til bredden. Hun fjernede det våde hår for øjnene og kiggede lidt rundt. "Se, Ai; Dét var syret." konstaterede hun for sig selv, hvorefter hun så lidt rundt, efter noget hjælp.
Tilbage til toppen Go down
 
What the...!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Svømmehal-
Gå til: