Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
jahilla
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Jam
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Matthew
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Lilly
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
David
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Samuel
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Jayden
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Romeo
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Alex-
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_lcapstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Voting_barstop mobning på internettet- vi gør forskellen! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 stop mobning på internettet- vi gør forskellen!

Go down 
ForfatterBesked
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Empty
IndlægEmne: stop mobning på internettet- vi gør forskellen!   stop mobning på internettet- vi gør forskellen! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 10:59 am

Heey alle her inde på Abingdon! er i nogensinde blevet mobbet, hvad på internettet eller over mobilen ?? vil i forebygge cybermobning og hjælpe ofrene ?? så bliv medlem af facebook gruppen "Cybermobning, Nej tak!" hvor vi skaber et fælleskab for de udstøtte!! linket:


https://www.facebook.com/topic.php?uid=131200973592759&topic=92&post=411#!/?ref=home
Tilbage til toppen Go down
 
stop mobning på internettet- vi gør forskellen!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Kreativ, Reklamer-
Gå til: