Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
jahilla
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Jam
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Matthew
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Lilly
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
David
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Samuel
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Jayden
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Romeo
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Alex-
En derude? KLIK HER!!! Vote_lcapEn derude? KLIK HER!!! Voting_barEn derude? KLIK HER!!! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 En derude? KLIK HER!!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 8:25 pm

*Tager en slikpind i munden og stiller sig op af en mur* Jeg vil emne med DIG! *Peger ude i det blå* Mon DU vil emne med mig? >.< *Falder sammen på knæ* Bebebe!!! Nogen som vil emne med mig!!! *Børster støvet af sig, og stille sig smart op igen* Jeg giver gratis slik! >____>
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 9:50 pm

Hihi! xD Hey Max xD Det vil jeg
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:08 pm

Uhhh! Jeg vil goooodt! Men mig skal logge nuw... Men vil geeeerne en anden dag xD
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 5:13 pm

Super! Yay! *Hopper op og ned* xD
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 5:58 pm

Me too!!!!jeg vil emne! xD
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 8:40 pm

*Total happyface* Så emner vi en dag Romeo ;D
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 12:11 am

Det må vi gøre^^ det er sq svært at finde nogen at emne med lige for tiden xD
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 12:53 am

Hov, hov... Du emner da med mig ;D
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 12:53 am

Altså det var til dig Romeo
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 3:26 pm

Haha ja Juliet det gør jeg joxD men dig, Jahilla, Lilly og Matthew er ikke så mange især når Matthew ikke har været på for tiden :S
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:22 pm

Haha.. Der er jo slet ikke så mange på siden..efter min mening o_____O Eller i det mindste Online.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 5:13 pm

Nej der er bare ingen... Pisse irreterende... Ham dersens klovnene kunne godt tage og reklamere lidt mere (Andy) xD
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 6:23 pm

Jup xD
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 1:00 pm

uUuUUh der fik du vidst den Andy xD ja der burde komme flere online!
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 5:28 pm

Kender ham vist lidt for godt fra sådanne sider ;b
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 7:49 pm

Ja det må du gøre ^^hvilke sider er du ellers på??
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 2:52 pm

Potterskolen, Young L.A, Vie la mort og her ;D
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTors Jul 29, 2010 7:53 pm

Go Juliet xD
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTors Jul 29, 2010 10:09 pm

Way to go girl! jeg er kun på Lost World og her xD
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTors Jul 29, 2010 10:40 pm

Ha' ha'... Bruger måske lidt for meget tid på det her og glemmer mit Irl liv lidt... Jeg har bare et meget beværligt Irl liv og så er de her sider mine tilflugtssteder ;D
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTirs Aug 03, 2010 7:51 pm

hmm ved hvad du mener^^ nu ved jeg ikke hvorfor dit real life er besværligt, men hey girl life is what U make IT! - so go on make it YOURS to decide - better make it goodxD
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 6:23 pm

Det er ikke så let... Når man har en syg far og en mor som er vildt stresset fordi hun skal tjene penge til familien + at man har to søskende som man også skal passe på, er det ikke altid lige let Men har lært at leve med det ;D
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 9
Join date : 15/07/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 1:21 pm

Det har man vel Juliet

- Og man kan sgu heller ikke sige det bedre Romeo.. Girl life is what U make it ^^
Sooo true xD
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 7:12 pm

Yeah vi har alle vores problemmer, mange af dem store, tro mig jeg burde vide det, men vis vi lader være med at mine os selv på dem hele tiden og er det på den lyse side så kommer man igennem ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En derude? KLIK HER!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En derude? KLIK HER!!!   En derude? KLIK HER!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En derude? KLIK HER!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» klik her eller jeg.......

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Plots/Søgninger-
Gå til: