Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Jam
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
David
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_lcapMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Voting_barMy girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 11:46 am

''Forklar det for mig... jeg forstår ingenting søde..'' mumlede hun ind mod hans hals
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 12:02 pm

//Skal vi lave et nyt emne eller to? heh//

"Min mor og Lily var ikke kun i familie, men også en slags... bedste veninder. Min far var næsten aldrig hjemme og jeg lavede rod i alting, så derfor måtte min mor tage sig af Lily hele tiden..."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 12:17 pm

''Det viste jeg ikke...'' hviskede hun stille og så op på hans øjne, hun kyssede ham blidt ''men jeg skal nok tage mig a dig søde...'' smilte hun og kærtegnede hans hals


//jaaah//
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 12:27 pm

//vil du oprette? :3//

Matthew lukkede blidt øjnene og nød Jahilla's kærtegn.
"Tage dig af mig?" lo han imens og kunne ikke lade være med at smile endnu mere, "jeg har taget vare på mig selv igennem hele mit liv."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 11:25 am

''så er det vist også på tide nogle andre gør det for dig søde!" sagde hun blidt og kyssede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 08, 2010 3:18 pm

//opretter du??//

"Mmm.." svarede Matthew og lukkede øjnene, da Jahilla kyssede ham.
"Du må da gerne tage dig af mig - du behøver ikke en gang tvinge mig til at blive hos dig - for jeg vil aldrig gå."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:51 am

Jahilla rødmede og så på sin dejlige kæreste. hun tog hans hænder mellem sine ''Jeg elsker dig Matt!" hviskede hun og rødmede
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:01 pm

Matthew smilede og iagtog, hvordan Jahilla's kinder fik den mest perfekte røde farve. Ikke overdrevet, ikke svag - men helt perfekt. Ligesom hende.
Matthew smilte stort og aede forsigtigt Jahilla's hænder, da hun tog hans i sine egne.
"Jeg elsker også dig." hans stemme var seriøs, den samme hæse stemme som altid, men ... den var fuld af følelser. Noget, som kun Jahilla kunne vække i ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD   My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
My girl! - Lilly, Og alle andre der skulle have lyst xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Say it ain't so - Lilly
» Don't leave me too- Lilly
» Just helping out - Lilly
» Party! - Lilly!<3
» Glæden ved musik - Lilly

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: