Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
jahilla
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Jam
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Matthew
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Lilly
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
David
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Samuel
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Jayden
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Romeo
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Alex-
Morgen - Elliott Vote_lcapMorgen - Elliott Voting_barMorgen - Elliott Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Morgen - Elliott Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Morgen - Elliott Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Morgen - Elliott Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Morgen - Elliott Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Morgen - Elliott Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Morgen - Elliott Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Morgen - Elliott Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Morgen - Elliott

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 2:31 pm

Tid - 11:00
Dag - Søndag
Sted - Trappen
Vejr - Solskin
Tøj - Nat tøj, altså en meget løs t-shirt.

Jahilla styrtede u på trappen, klokken var jo mange, morgenmad!!.
Hu så sig om på trappen, der var helt øde o sukkede, de var nok allerede igang med at spise. Hun rettede lidt å sit hår, men opgav hurtigt da hun ike engang kunne lade et par fingre glide igennem uden a der var mindst 3 knuder. Hun sukkede og satte sig ned midt på trappen.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 4:43 pm

Elliott kom lidt åndsfraværende gående hen til trappen og men stoppede så op, da han nåede til det første trin. Han lagde sin ene hånd på trappegelænderet og kørte sit blik ned langs trappen, hvor det til sidst landede på en pige, der ikke virkede videre bekendt. Men han var trodsalt også først kommet i går og havde ikke en gang set hele skolen endnu - eller dens mange elever. Han vippede hovedet på skrå og lod nysgerrigt sit blik glide op og ned af hende. Hun lignede en, der lige var vågnet nøjagtig lige som ham selv. Elliott var iklædt en syrligt grøn t-shirt, hvorpå der var skrevet ordene 'goodmorning sunshine', skotskternede natbukser og hvide tennisokker. Han havde endnu ikke fået sat sit hår, så alle hårstråene var fuldstændig filtret ind i hinanden, og fik ham til at se ret sjusket ud. Han havde som sædvanlig alle sine piercinger på/i, da han aldrig gad tage dem ud, før han gik i seng. Stadigvæk med blikket rettet mod den fremmede pige, begyndte han langsomt at gå ned af trappen, indtil han nåede cirka midten, hvor hun sad. Han standsede og satte sig ned på det samme trappetrin som hende, hvorefter han lagde hovedet på skrå og fandt sit allerstørste smil frem, inden han lænede sig lidt fremover og forsøgte at få øjenkontakt med pigen. "Godmorgen," hilste han og smilede til hende, så hans smilehuller kom til syne. Elller ... det var ikke ægte smilehuller. Han havde kun fået dem, efter han havde fået lavet sine to piercinger i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:03 pm

Jahilla hørte en stemme ved siden a hende, og tog en dyb indånding før hun vendte sig halvt om. Hun lagde sine hænder på sine bare lår og lagde let hovedet på skrå til samme side som ham, Hun smilte blidt ''Goodmorning'' sagde hun i et blidt tonefald og strøg lidt hår om på ryggen.
Hun tænkte sig om, men kunne ikke rigtigt komme i tanke om hvor hun havde set ham før, eller om hun overhovedet havde set ham før. Hun regte blidt sin hånd frem ''Jeg er Jahilla'' præsenterede hun sig hurtigt, men roligt og blidt, med et kærligt smil. Hun så lidt op på hans øjne og bed sig i læben. Hun havde altid svært ved ikke a synes om folks øjne. Hun løsrev sig lidt fra sine tanker igen-
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:13 pm

Elliotts smil blev en anelse større, idet hun vendte sig mod ham, så han bedre kunne se hende an. Så diskret som mulig lod han sit blik vandre lidt rundt på hans krop, hvor det til allersidst landede på hendes ansigt, da hun sagde, hvad hun hed. Med et bredt smil rakte han ligeledes hans hånd frem, tog fat i hendes og rystede den let og forsigtigt. "Det er et kønt navn," påpegede han med et skævt, drenget smil og blinkede til hende, hvorefter han blottede sine tænder i et strålende tandsmil. "Mit navn er Elliott, - kald mig hvad du vil, jeg har ikke rigtig noget kælenavn som sådan," præsenterede han sig selv og rettede sit hoved op igen, så det ikke længere lå på skrå. Han gav hendes hånd et blidt klem, inden han slap den og kørte den igennem sit uglede morgenhår.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:23 pm

Jahilla bed sig i læben og smilte så sødt til ham ''Tak.. men jeg ville nu hellere have min søsters navn'' grinte hun og rettede ryggen lidt inden hun strøg håret om på ryggen. Jahilla tog sin hånd til sig og lagde den på sit bare lår. ''Jeg kan også godt lide dit navn, det er sødt!" sagde hun blidt og trak lidt ned i sin trøje så man ikke kunne se hele hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:34 pm

Elliott lagde igen sit hoved en smule på skrå, inden han trak på et skævt smil i den ene mundvig. "Hvad hedder din søster?" spurgte han med et løftet øjebryn og bed sig i underlæben men smilede dog stadigvæk. Han kiggede kort ned på sine fødder, da der blev kort talepause og rettede atter sit blik mod hende, idet hun sagde noget mere. Han trak svagt på sine skuldre og sendte hende et kordialt smil. "Tak, skal du have. Jeg kan ikke så godt selv lide det. Det er et åndssvagt navn," sagde han og slog en kort latter op. "Jeg er faktisk opkaldt efter min oldefar.. han hed også Elliott.. og det får det bare til at stinke endnu mere, at han arbejdede i et omvandrende cirkus som klovn," fortalte han smågrinende og rynkede let på næsen.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:38 pm

Hun grinte og så op på ham med et blidt smil ''men jeg sys det er sødt!" sagde hun og lagde sit hovede på skrå til samme side som hans. ''Min søster hedder Sol.. min mor fandt hende i skoven, og var ikke sikker på hun var en pige eller dreng... min mor var kun 17 og havde lige fået mig... Senere fandt vi ud af at det var min far's datter... men ikke min mors.. men min mor går meget i kirke og tror meget på gud... så hun døbte Sol med det samme så ingen bjergtrolde skulle tage hende, siger hun'' hun rynkede på næsen over det og synes engenligt det var latterligt at hendes mor var så stærkt troende.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:48 pm

Elliott grinede lidt over hendes fortælling og pustede derefter til noget af sit pandehår, fordi det irriterede hans øjne. Men da det ikke gad fjerne sig ved hjælp af luft/pusten, måtte han løfte sin ene hånd og selv stryge det til side. "Min mor var også kun sytten, da hun fik mig," meddelte han med et svagt smil. "Men jeg kan ikke huske hende særlig godt. Jeg blev taget fra hende og min far, så jeg har boet hos min onkel siden, jeg var to år gammel," tilføjede han med rynkede øjenbryn. "Både min mor og far er alkoholikere, men min far kunne vist ikke styre sig lige så godt som min mor.. så han tævede hende hver gang, han var fuld. Hvilket han stort set altid var. Men de er ikke sammen mere. Min far sidder i fængsel, og min mor er på afvænning," fortalte han med en let skuldertræk, inden han vendte sine mundvige opad i et lidt kunstigt smil.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 6:59 pm

Jahilla så eftertænksomt på ham og bed sig i læben ''det er jeg ked af at høre...'' sagde hun blidt og lagde sit hovede på skrå. Hun viste udmærket hvordan han havde det. Hendes søster var altid blevet slået, heldigvis var hun selv fluttet ud før han var gået igang med hende. Hun sukkede og slog blikket ned. Hun tog sig hurtigt sammen igen og sendte ham et strålende smil
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:24 pm

Elliott trak på skuldrene og smilede sagte til hende. "Njah. Jeg er faktisk helt kold i røven over for det. De er bare to idioter, det er hvad, de er," sagde han med et undertrykt smil. Hans smil blev lidt større, da hun sendte ham det strålende smil. Men hvis det var det, han mente om sine forældre, så nedgjorde han også sig selv. Han var jo ikke en skid bedre selv. På druk hver weekend, smøgerne og så hans liiille bitte problem med stoffer. Han smilede lidt for sig selv, hvorefter han trak sine ben op til sig og lagde armene omkring dem. "Såh øh.. hvor gammel er du egentlig?" spurgte han og hævede smilende det ene øjenbryn.


Sidst rettet af Elliott Søn Jun 27, 2010 7:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:27 pm

''næsten lige blevet 16'' sagde hun med et smil og så op på ham. Han virkede rigtig venlig og åben. Hun lagde sit hovede ned på sine knæ og så op på ham med det sødeste smil ever ''Hvad med dig selv?'' spurgte hun i et let og roligt tonefald
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:42 pm

Elliott nikkede kort af hendes svar. "Tillykke," svarede han med et let smil og hovedet lagt på sned. Han kunne ikke selv holde et smil tilbage, da et forfærdeligt sødt smil kom til syne på hendes læber. "Jeg blev atten den tolvte juni," svarede han efterfulgt af et svagt gab, som han skjulte med sin ene hånd, før han sendte hende et skævt smil. "Så jeg er blevet totalt myndig nu," tilføjede han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 7:51 pm

Hun grinte kærligt og så på ham med et smil ''så er du jo gammel!" sagde hun og puffede blidt til ham. Hun så opmærksomt på ham og lod sit blik løbe ned over ham. han så da sød ud, og virkede rigtigt rigtig flink
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:03 pm

Elliott grinede og gengældte puffet. "Bah, jeg er ikke gammel nåh!," protesterede han med et kortvarigt grin og prikkede hende på overarmen, hvorefter hans hvide tandsæt kom til syne i et skævt tandsmil. Han vendte sit blik ned ad og hev lidt i en løs tråd nede ved hans ene bukseben. Efter noget tids tavshed kiggede han over på hende igen og smilede kordialt til hende. "Har du fået morgenmad endnu?" spurgte han smilende i et forsøg på at starte en ny samtale.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:06 pm

Hun så længe på ham og bed sig diskret i læben, og slog blikket ned. Hun sendte ham et stort strålende smil og rystede på hovedet da han spurgte om hun havde fået morgenmad. ''Nej ikke endnu... men morgenmad for mig er normalt ved 1 tiden" grinte hun kærligt og lagde sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:18 pm

Elliott hævede et øjenbryn og lo kort. "Det var sent. Jeg plejer faktisk ikke at spise morgenmad. Jeg er aldrig specielt sulten om morgnen," sagde han med et let skuldertræk og smilede til hende. Han slap den løse tråd, da han ikke ville gøre det værre, endd et allerede var. Han så lidt tænksomt ud i luften og prøvede at komme på noget at sige.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 8:54 pm

Hun bed sig let i læben og puffede blidt til ham igen medf et kærligt grin ''jamen så er vi to!" sagde hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 9:00 pm

Elliott smilede skævt til hende og puffede grinende tilbage. "Jaer. Jeg er egentlig normalt ikke vågen på det her tidspunkt, hverken søndag eller lørdag. Men jeg gik nogenlunde tidligt i seng i går, så jeg vågnede allerede klokken ti," sagde han og skar en grimasse, hvorefter han grinede lidt og lyste op i et smil bredt smil. "Jeg ankom faktisk først til skolen der i går. Du kunne måske vise mig rundt senere i dag?" spurgte han med et smil og skubbede/puffede til hende med overarmen.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 12:39 am

Hun grinte blidt og skubbede blidt til ham igen og nikkede ''jeg sover normalt til halv 1 der omkring!" grinte hun ''desuden nægter jeg a gå i kirke!!" sagde hun og smilte blidt. ''Jeg ville rigtig gerne vise dig rundt'' sagde hun kærligt og sendte ham et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:46 am

Elliott nikkede grinende til det andet, hun sagde. "Mh, kirke er sgu så kedeligt. Jeg tror heller ikke på Gud, så jeg ser ikke nogen som helst grund til, at jeg skulle gå med." Sagde han med et let smil og trak på den ene skulder. Han blottede sit hvide tandsæt, da det store smil bredte sig på hendes læber, inden han lagde en arm over hendes skuldre. "Fedt. Vi må finde ud af noget i eftermiddag," svarede han smilende og gav hendes skulder et forsigtigt klem.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 5:56 pm

Jahilla grinte blidt og smilte sødt til ham ''well jaaer.. og nu.. må vi hellere få noget a spise!" grinte hun og tog hans hånd og rejste sig op. Hun lagde sit hovede på skrå og gik langsomt mod spisesalen, men ventede tålmodigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 10:10 pm

Elliott rejste sig ligeledes op og gengældte hendes smil, inden han trissede over til hende. "God idé. Min mave er fuldstændig tom. Jeg nåede ikke aftensmaden i går," fortalte han med et let smil og lagde en hånd på sin mave. Han sendte hende et af sine skæve smil og placerede den anden hånd i nakken, hvorpå han kørte den længere op og rodede lidt rundt i sit hår. "Hvad er klokken egentlig?" spurgte han noget tid efter og løftede spørgende det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 12:45 am

''ehmmm jeg ved det faktisk ikke'' grinte hun blidt og så sig om efter et ur.
''Og du burde virkelig huske a spise, du er jo tyndere end en pind, og sikkert også svag og langsom!" grinte hun drillende og puffede blidt til ham inden hun begyndte a løbbe, hun grinte og kiggede sig over skulderen efter ham, men viste godt han sikkert ville indhendte hende hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Morgen - Elliott Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen - Elliott   Morgen - Elliott Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Morgen - Elliott
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Why me??- Elliott

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: