Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
jahilla
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Jam
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Matthew
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Lilly
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
David
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Samuel
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Jayden
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Romeo
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Alex-
Når det handler om at være tør... Vote_lcapNår det handler om at være tør... Voting_barNår det handler om at være tør... Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Når det handler om at være tør...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 4:25 pm

Tid: Eftermiddag, efter timerne er slut.
Omgivelser: Et par andre elever, men de fleste er yngre end hende.
Vejr: Lunt og skyfrit.
Sted: Ved bredden.
__________________________________________________________

Kimberley Joanne sad med fødderne i vandet, med et sagligt smil om læberne. Der var så varmt, og det var vildt dejligt at få fødderne i vandet. Hun lukkede de gråblå øjne og så op imod solen, og følte den varme på sit ansigt. Hun var faktisk ret træt efter første skoledag. Hun kom lige fra Italien, om morgenen, og havde havde så nået den tredje time. Og hun var mega sulten! Hun havde kun fået morgenmad, og så ikke mere.. Hendes mave rumlede svagt og hun rynkede panden.
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:11 pm

David så en sidde nede ved søen og overvejede lidt hvad han skulle gøre. han tog så sin trøje af og lagde den, hvorefter han løb ned mod vandet og skrang i lige ved siden af hende med et stort 'wuuuh'. han kom lidt efter op f vandet og svømmede hen til bredden og så op på hende med et stort smil "davs du" sagde han glad og grinte lidt. han kunne se det var en af pigerne fra hans klasse trin og kunne godt kende hende fra timerne.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:16 pm

"Hej David!" hilste hun med et vink og bredt grin. Selvom hun kun havde gået der en halv dag, kunne hun godt huske David. Han var så også en af de eneste hun kunne huske. Men David var så.. Hyggelig, så ingen kunne glemme ham på så kort tid.
"Ude for at nyde vandet var?" smilede hun og kløede sig på næsen. Hun elskede sol, selvom hun faktisk meget bedre kunne lide sne. Men det spillede ingen rolle, da hun var noget af en vandhund. Men selvfølgelig havde hun ikke taget badetøj med, til denne her lækre sø. Vandet var utrolig klart, og der svømmede nogle små fisk rundt, hvis man kikkede godt nok til at få øje på dem.
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:34 pm

David grinte lidt og smilte stort til hende "hej nye pige som jeg syntes virker virkelig venlig og hyggelig, men som jeg simpelt hent ikke kunne forstå navnet på i klassen idag" sagde han med et undskyldende blik. det var ikke fordi han havde glemt hende, for han havde fra da hun kom ind i klassen syntes hun virkede venlig, men han havde ikke lige fattet hendes navn. han nikkede kort "jep det er dejligt" sagde han og smilte glad. han utrålede en masse barneglæde og det virkede som om han bare nød livet så meget som muligt. han satte sig op på bredden ved siden af hende og så lidt på sine nu meget våde bukser.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:42 pm

"Den nye pige som du syntes virker virkelig venlig og hyggelig, men som du simpelt hen ikke kunne forstå navnet på i klassen i dag, hedder faktisk Kimberley Joanne, men alle kalder hende for noget mærkeligt, hver i sær." Hun sendte ham et bredt grin og pegede på hans bukser. "Nu blev du altså vååd." konstaterede hun og følte lidt på hans knæ. "Jeps, meget våd."
Enten syntes mennesker om hende, eller også så hader de hende. Hun er barnlig og rebelsk, men alligevel venlig og hjælpsom. En trofast og loyal ven.
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 8:59 pm

David grinte lidt af hende og nikkede stille "aha..okay..så tror jeg at jeg vil kalder dig 'pige som jeg syntes virker virkelig venlig og hyggelig, men som jeg simpelt hent ikke kunne forstå navnet på i klassen idag'" sagde han med et grin og lagde sig ned, med fødderne i vandet "ej okay..jeg må finde et navn til dig så..et ordenligt et" sagde han og så op på hende med et smil. han så lidt på sine bukser ofg nikkede "ja det er sku noget være noget..." sagde han med et skævt smil og så på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 5:47 pm

K.J. skar ansigt. "Andy kalder mig for småkage. Men ham kender du vel ikke. Det er ham der også er ny, ham med det røde hår." Hun smilede skævt. Andys hår var virkelig bemærkelsesværdigt, og hun overvejede at farve sit eget en eller anden vild farve for at håne lærerne. De trængte til noget modgang gjorde de. "Men så skal det også være et meget godt navn, ikke? Husk nu at det lyder meget kreativt." Hun smilede af ham og kløede sig i håret.
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 6:57 pm

David stivnede kort i kroppen, da han hørte han sagde Andy. han grinte kort og så på hende "småkage...og jeg kender ham..han er min..værelseskammerat" sagde han med et lille smil og kunne tydeligt huske Andy. han så ned i vandet med et fjollet smil og tænkte lidt tid på Andy, imens han lyttede til hvad hun sagde "ja..jeg skal nok være kreativ..bare lige giv mig lidt tid..skal lige finde på noget" sagde han og smilte til hdne.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 7:02 pm

Hun fniste af ham, og kløede sig på næsen. "Men i går da ikke på samme trin? Er det så okay?" KJ viste jo ikke rigtigt noget om reglerne på skolen, men hun havde på fornemmelsen at hun snart skulle lære nogle af dem. "Njar, det er jo bare et års forskel. Det lægger man sikkert slet ikke mærket til." hun smilede blidt til ham, og vippede med hovedet. "Selvfølgelig. Men tid har man aldrig nok af. Jeg kunne godt lige bruge et par timer mere fritid." sagde hun og smilede bredt.
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 5:38 pm

David så på hende og træk på skruldrende "de har vel set jeg render mere rundt med dem fra de ældre klasser og der var vel ikke mere plads andre steder?" sagde han og smilte. han så på avndet og plaskede lidt i det med fødderne. "sikkert rigtigt nok" sagde han med et lille skuldre igen. han så på hende og smilte af det hun sagde "jeg er helt enig med det...kunne også godt bruge mere tid" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 6:19 pm

Hun gned sit ene mørke øje, med det hånden gemt i ærmet på skoleuniformen. Hun hadede her her skoleuniformer, så hun havde klippet noget af sin nederdel af. Hun havde også syet en lilla (det skal lige siges at der også var hvide striber på) stofstrimmel på ærmet, og havde syet nogle diamanter på den venstre side af brystet, den modsatte side af våbenskjoldet med ørnen med rosen i kløerne.
"Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem jeg skal bo sammen med." sagde hun og så selv ud over vandet, imens hun hørte på de andre mennesker der larmede.
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 7:09 pm

David lyttede til hvad hun sagde og så på hende med et længsomt blik "hmm...det kan jeg godt forstå..hvorfor har du ikke fået det afvide endndu?" spurgte han tænksoimt og lagde hovedet lidt på skrå. han rejste sig op og så ned af sig selv. hans overkrop var tør, men han bukser var stadig små våde eller nærmere meget fugtige. han havde ikke gjort så meget ved de sorte bukser udover der var et hul ved knæet. men hans skjorte som lå lidt væk havde han lavet slid mærker på og puttet en masse nitter på.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 7:17 pm

KJ kløede sig i panden med sin tommelfingernegl, og betragtede ham med et fjoget grin. "Jeg har ikke rigtigt spurgt nogle, men jeg finder nok ud af det i aften." Hun smilede svagt og betragtede hans bukser, som stadig var helt gennemblødte. Men de havde heller ikke været ude i særlig lang tid, så mere kunne man vel ikke regne med.
Hun pludrede op i hans hår, som var en smule vådt. Men heldigvis ikke helt gennemblødt. Hun rakte tunge, men ikke af ham. Bare til.. verdenen ^^
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:21 pm

David så på hende og smilte skævt "ja okay..men ja du finder nok ud af det snart" sagde han med et skævt smil og kløede sig i nakken, imens han grinte og så på hende med et fjollet smil . han grinte lidt da han mærkede hun purede op i hans hår. han syntes det var en sjov fornemmelse. han tog fat i hendes håndled og snappede forsjovt ud efter hende.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:30 pm

Hun veg tilbage og hvinede. Men til alt uheld tumlede hun ned af stranden, og lige ud i vandet. Hun satte sig op og begyndte at hoste og sprutte, selvom hun stadig sad ude midt i vandet. Hun strøg sin hånd igennem det gennemblødte hår, og brød så ud i latter. "Neej! Nu blev jeg jo pisse våd!" skreg hun af grin og snøftede en gang. "Se nu hvad du har gjort!"
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:51 pm

David blev lidt overrakset over hendes reaktion og stirrede på hende med store øjne. han brød så ud i latter og syntes at det var utrolig morsomt "UUUNDSKYYYYLD!!" råbte han med et grin og syntes hun så meget morsom ud. han stoppede så rolig med at grine og betragtede hende lidt "helt ærligt...undskyld..det var ikke lige meningen du skulle falde i vandet" sagde han med et undskyldende smil og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
K.J.

K.J.


Antal indlæg : 50
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:01 pm

Hun trak sig tilbage til ham, og vred sit hår imens hun fniste. "Ej, det gør ikke noget." *Damn, nu skal jeg til at skifte til tørt tøj!* tænkte hun, og fniste igen. Hun så ned af sig selv, og så hvordan tøjet klæbede sig til hendes krop. Hun kløede sig opgivende i panden, og smed sig så i ryggen på sandet. Og selvfølgelig klæbede sandet også fast til hendes ryg og de andre våde dele på hendes krop, men det tog hun sig slet ikke af.
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:17 pm

David grinte lidt da han vred sit hår og alt vandet læb ud "okay godt...jeg havde altså ikke lige regnet med det ville reagere på den måde" sdagde han med et lille grin og satte sig til rette i sandet. han så på hvad hun lavede og rgrinte lidt "det der hjælper nok ikke noget" sagde han med et grin og smilte stort.


//min krea dødeÔo//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Når det handler om at være tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Når det handler om at være tør...   Når det handler om at være tør... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Når det handler om at være tør...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny indflytnig. endelig ved at være på plads - Marcus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: