Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
jahilla
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Jam
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Matthew
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Lilly
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
David
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Samuel
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Jayden
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Romeo
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Alex-
Baseball bøf eller skrigende piger!? Vote_lcapBaseball bøf eller skrigende piger!? Voting_barBaseball bøf eller skrigende piger!? Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Baseball bøf eller skrigende piger!?

Go down 
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Baseball bøf eller skrigende piger!? Empty
IndlægEmne: Baseball bøf eller skrigende piger!?   Baseball bøf eller skrigende piger!? Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:20 pm

Ja jeg vil gerne berette om en mindre uheldig episode som skete for mig og Ethan -.-" der sker tit uheldige episoder for os to, men dette var .. hvad kan man sige... en oplevelse/ et traume for livet?

Det startede alt sammen med at mig og Ethan kommer løbende ned ad gangen. En lille løbetur hvor vi vælter ind i nogle mennesker og glider ned ad gelæneret, flirter med piger osv. Pludselig for jeg den gode ide at flirte lige riglig meget med en chich fra 8 årgang, hvad jeg ikke har set er så at hendes 8 årgang- baseball kaptajn- bøf- kæreste står lige ved siden af - typisk mig jeg ved det -.-" - som de kujoner vi jo nok en gang er vælger vi at tage flugten og Ethan er så smart at hive mig med ind i en smal gang og ind i et rum som han nok havde forventet var et skab eller noget- det var det ikke og det var ikke smart - Vi står nu på et pigeværelse ansigt til ansigt med 2 piger kun iført undertøj (hvad fanden de lavede med så lidt tøj på må guderne vide xD)

Og mens de to let påklædte og meget skrigende piger leder efter noget hårdt at slå os med, vælger vi igen at tage flugten ud af værelset hvor jeg støder dirrekte ind i Baseball-bøfen og prøver fortumlet at stikke ham en løgn om at Ethan var syneren der flirtede med hans kæreste, men selv om vi er nøjagtig ens synes det ikke at hjælpe så meget på bøffens humør og vi er nu trængt op i en krog imellem 2 skrigende letpåklædte piger med hårde genstande i hænderne og en 8 årgang-baseball-bøf... hvad gør vi?!?!?!?! dam dam dam dam...

Som i kan se så lever vi endnu og det betyder at vi gjorde det eneste vi kunne gøre !!! - tog flugten..igen ... xD - håber i kunne li vores lille historie forhåbenlig bliver der flere af sådanne situationer :S
Tilbage til toppen Go down
 
Baseball bøf eller skrigende piger!?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Abingdon skoleblad-
Gå til: