Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
jahilla
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Jam
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Matthew
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Lilly
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
David
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Samuel
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Jayden
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Romeo
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Alex-
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_lcapMortanix - Spændende, originalt RPG! Voting_barMortanix - Spændende, originalt RPG! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Mortanix - Spændende, originalt RPG!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mortanix - Spændende, originalt RPG! Empty
IndlægEmne: Mortanix - Spændende, originalt RPG!   Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 2:43 pm

Dette er en RPG side om menneskenes kamp for overlevelse.

Læs mere herunder:


Verden lider. De grønne planter er ved at uddø. Nu tænker du sikkert at det ville være skidt for fotosyntesen og vores overlevelse. Men faktisk er så mange mennesker snart døde af den altødelæggende mortanix virus, at det er lige meget. Jorden ligger gold hen, det er umuligt at få medicinske planter til at gro. Der er få tilbage og hvis vi skal til at dyrke medicin igen må vi stoppe med at forsøge at få jorden til at arte os i et par år. Problemet? Virussen kræver hele tiden sine ofre. Medicinlagrene holder til 2 år i fremtiden. Organisationen Silence står bag alt dette. Det er dem, der har udviklet sygdommen for at rense ud i den menneskelige eksistens. De havde nok aldrig tænkt over hvor smitsom denne sygdom faktisk var.

Nu står vi her. Om du er Silence-tilhænger, hjemløs eller dronning af Finland – du er lige meget i smittefare. Der arbejdes på højtryk på en vaccine, men hvad skulle det hjælpe? Der er meget få, der har råd til at blive vaccineret og der vil måske blive udsendt en million vacciner. En million. Hvem skal have dem? Det er faktisk ganske nemt og enkelt at modvirke Mortanix, men dyrt. Kun de rigeste har råd til behandlingen og selv de kan ikke vide sig sikre på at der er mere medicin, når de kommer tilbage for at få en omgang mere. Heldigvis smitter man ikke, når man er i behandling.

Det siges at Silence kender den endelige kur, men ikke vil give den ud før deres job er gjort. Og de gør rent faktisk en indsats for at få deres job gjort med deres tilhængere, der får betydningsfulde mål, som de skal smitte med sygdommen. En præsident med Mortanix er en dårlig præsident. I starten kunne man se, hvem de valgte at smitte. Men ingen kunne regne et mønster ud og ingen kender ansigterne bag Silence.


Hvad skal der ske? Hvem forsøger Silence at gøre stille? Har de virkelig en kur?


Link: http://mortanix.forum-nation.com
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Mortanix - Spændende, originalt RPG! Empty
IndlægEmne: Sv: Mortanix - Spændende, originalt RPG!   Mortanix - Spændende, originalt RPG! Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 3:16 pm

Der er jeg på!! ^^
Tilbage til toppen Go down
 
Mortanix - Spændende, originalt RPG!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Out Of Game :: Kreativ, Reklamer-
Gå til: