Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Nat på Natklubben xD //Jahilla//

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
jahilla

jahilla

Antal indlæg : 490

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 7:52 pm

Hun rødmede og trykkede sig tættere ind til ham, hun smilte blidt og så op på ham ''jeg elsker også dig søde!'' hviskede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew

Antal indlæg : 443

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:00 pm

Matthew nikkede som tak til dj'en og straks blev der sat noget andet musik på, med mere fart i. Matthew dansede tæt på ad Jahilla.
"Bare slå dig løs!" lo han og smilte.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:09 pm

Hun grinte og rystede på hovedet ''det kan jeg ikke finde ud aaa'' klagede og men dansede alligevel tæt på ham
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:12 pm

"Det er jeg sikker på du kan." sagde han og grinte med et smil. Han var sikker på, at det var Jahilla, som han ville være sammen med og hurtigt, trak Matthew Jahilla ind til et tæt kram.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:18 pm

''lær mig det skath!" grinte hun og krammede blidt igen. Hun kunne egenligt godt danse, men hun var så genert når han var der.. han var jo så.. perfekt
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:33 pm

"Du skal bare vrikke lidt med numsen," grinte han og lavede et lidt for overdrevet vrik med hoften. "Altså, ja ..." han kiggede på Jahilla og blev mere rød i kinderne. Han begyndte lige så stille at nynne med til musikken.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:47 pm

Hun grinte og lagde sine hænder op over sit hovede og vrikkede lidt med røven ''vae det bedre?'' grinte hun og så op på ham med et stort kærligt smil
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:53 pm

Matthew smilt nervøs.
"Se da bare der.." han grinte kort, "det kan du da sagtens."
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:57 pm

''det ser da dumt ud!'' klagede hun og lagde sine arme om hans hals igen med et sødt smil
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:58 pm

"Neeeej," grinte Matthew og lagde armene omkring Jahilla's talje, "du ser aldrig dum ud - og vil aldrig gøre det."
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 8:59 pm

Hun grinte og bevægede sin krop i takt til musikken, helt tæt op a hans
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:02 pm

"Uha ..." mumlede han stille og smilte et nervøs smil. Hans puls satte op og musikken omkring dem blev hurtigere - rigtig diskoteks musik.
Matthew dansede nu tættere op ad Jahilla og kyssede hende hurtigt langs hendes hals.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:07 pm

Hun så op på ham med et blidt smil ''Hvad nu?'' spurgte hun blidt og tog sine arme op over sit hovede
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:09 pm

"Du ..." han grinte og iagtog Jahilla, "...tirrer mig." lo Matthew, lidt kort for hovedet.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:11 pm

Hun grinte ''neej jeg gør da ejii, jeg er altid sød! gør aldrig noget!'' grinte hun og sendte ham et lidt uskyldigt blik og dansede så tæt op a ham igen
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:13 pm

"Nej, ikke på den måde," lo Matthew og gispede lydløst da Jahilla bevægede sig så tæt op ad ham.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:16 pm

hun grinte blidt og viste udmærket godt hvad han mente men det morrede hende bare, hun kyssede ham på kinden og bevægede sin krop tæt op a hans
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:19 pm

"Hvorfor gør du det mod mig ... ?" sagde han og lod som om han hulkede. Det var rigtigt . han havde aldrig været så ... lad os bare kalde det 'fristet' før. Han kunne virkelig godt lide Jahilla og det gjorde bare det hele mere betydningsfuldt.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:20 pm

Hun grinte blidt og stoppede op med a danse''skal jeg lade være skat?'' spurgte hun blidt
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:24 pm

"Øh..." Matthew tøvede, "du bestemmer hvad du gør," Matthew rettede det hurtigt, "hvad vi gør, mener jeg ..."
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:25 pm

Hun grinte kærligt og dansede tæt op a ham igen
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:28 pm

Matthew lo og lagde armene om Jahilla.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeTirs jun 15, 2010 9:35 pm

Hun grinte og lagde sine hænder over hans, hun dansede stadig i takt til musikken tæt på Matt
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeOns jun 16, 2010 3:34 pm

"Se ..." sagde han og lo en latter, "... du kan da sagtens danse." han lagde armene omkring hende og hev hende helt ind til sig. Matthew aede Jahilla kærligt langs hendes kind.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitimeOns jun 16, 2010 3:55 pm

Hun grinte blidt og kyssede ham på kinde ''self kan jeg danse... men ikke særlig godt'' sagde hun blidt
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 2 Icon_minitime

Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: