Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
PLOT - skoleturen - Page 4 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 4 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 4 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 4 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 4 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 4 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

PLOT - skoleturen

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next
ForfatterBesked
jahilla

jahilla

Antal indlæg : 490

PLOT - skoleturen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:37 pm

Hun lagde sit hovede ind mod hans skulder mens de gik rundt blandt alle de andre elever, hun ville finde hans søster, og Lilly! hun smilte til alle de andre elever, gud hvordan skulle hun nogensinde finde ud a hvem alle de elever var?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew

Antal indlæg : 443

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:43 pm

"Mange elever, huh?" spurgte Matthew og iagtog Jahilla's ansigtsudtryk. Han smilte, da hun lagde sit hoved ind mod Matthew's skulder.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:45 pm

''rigtig mange...'' mumlede hun og smilte kærligt op til ham, men hun gav ikke op så let, hun skulle nok finde hans søster - og Lilly
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:46 pm

"Jeg ved ikke en gang hvordan min søster ser ud længere," mumlede Matthew og kiggede stadig rundt, "hun elsker at farve sit hår og sidste da hun gik ud ad døren, havde hun helt ild rødt hår." Matthew rystede på hovedet.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:48 pm

Hun grinte blidt og smilte til ham ''jamen vi skal nok finde hende... det kan da ikke være så svært'' sagde hun blidt
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:49 pm

Andy kunne ikke lade være med at give et grin fra sig, selv om han jo havde prøvet så havde det alligevel ikke gået så godt. men han var bare glad for at teltet stod op til David kunne se det "så længe du ikke skader dig selv, ellers får jeg en anden til at hjælpe" sagde han kærligt og lag sine arme omkring ham og krammede ham blidt ind til sig, dog var han et eller andet sted bange for at David ville falde fra hinanden. Og han glædet sig til at kunne se David som sig selv igen, og ikke havde ondt nogle steder "undskyld at jeg bare forsvandt her om morgenen, men jeg ville gerne havde sat det telt op.. selv om jeg hurtigt fat ud af at det virkelig er svært" sagde han og tog stille hans hånd i sin og gik stille mod den, mens han flettede sine fingere ind mellem hans

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:52 pm

Matthew kiggede rundt.
"Nej, det kan det vel ikke. Vi ligner egentlig tvilligner, på en eller anden måde." Matthew rystede på hoevedet. "Hun er godt nok meget mere fornuftig, end jeg er."
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:54 pm

hun rinte blidt og så op på himlen ''det er jo næsten umuligt!" grinte hun og kyssede hans kind
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:04 pm

"Nej, nej, overhovedet ikke. Hun er utrolig fornuftig. Men, jeg vil bare vide at hun har det godt. Og det er det. Hun behøver ikke en gang at snakke med mig, mere end nødvendigt." Matthew gav Jahilla's arm et kærligt klem.
Alex-

Alex-

Antal indlæg : 143

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:06 pm

Alex sad oppe i et træ ikke så langt der fra. Han sad og sov stille og roligt. Han havde det ene ben under sig. Han havde half armen omkring benene, men det ene ben var faldt ned fra træet, så det hang bare ned fra træet. Han havde kun den ene arm om benet nu, den anden lå på hans mave sammen med hans mobil.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:07 pm

Hun smilte blidt til ham ''jamen... jeg skal nok prøve a snakke med hende.. har jeg lovet søde..'' sagde hun blidt og rettede lidt på sit tøj. hun så ud mod søen og tænkte sig om og rystede så på hovedet ''vi skal lave skumfiduser over båelet i aften!" grinte hun og drejede en gang rundt om sig selv
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:10 pm

"Det er jeg også glad for." sagde Matthew stille.
"Ja, jeg har hørt det. Jeg tager min guitar med til bålet og så skal vi rigtig hygge!" Matthew gik om bag Jahilla og kyssede hende langs hendes hals - mens de gik.
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:10 pm

Lilly kom til syne, henne ved skovens kant. Hun traskede kort hen til et træ,men der hang et ben nede, fra det. Hun grinede nuttet, og kravlede kort derop. Hendes hår hang nede over hendes skuldre. Hun kom helt derop, men tabte dog et par ting på vejen. "Bøøh!" sagde hun nuttet og grnede til den sovede dreng, som sad deroppe. Der var et eller andet, ved ham, som minede hende om noget men hvad?
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:13 pm

David så på Andy og rystede stille på hovedet. han puttede sig helt forsigtigt ind til ham og var ret ligeglad med at det gjorde ondt. han lukkede sine øjne "jeg kan godt klare det..jeg kommer ikke tilskade..." sagde han helt sikkert i stemmen og var hundrede procent sikker på at hvis han bare vae tæt på Andy var alt godt. han så op på Andy og nikkede kort "det er okay...det var en sød tanke...men vi kan jo hjælpes ad" sagde han og gik stille med ham med et lille smil på læben. han flettede sine fingre ind mellem sine.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:14 pm

Hun rødmede og tog hans hænder i sine ''er det ikke lidt svært a gå sådan Matt? spurgte hun og grinte kærligt. hun fik øje på Lilly og lagde en finger på sine læber og så på Matt ''kom vi siger bøøøh til hende!" hviskede hun og trak ham med sig over bag træet så Lilly ikke kunne se dem
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:16 pm

Andy så ned på ham og satte hans taske ned ved siden af sin, inden han kyssede hans kind og nikkede "telte og mig kan bare ikke være venner.. men måske kan den bedre lide dig end mig" sagde han og havde endelig savnet David, selv om han jo havde set på ham om morgenen. men bare hans stemme fik ham altid til at slappe af "og tegningen på hvordan man gør giver ingen mening, det er jo bare sort, hvid og gråt" sagde han og rullede med sine øjne og synes at man skulle give alt en farve så ville det være lettere

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:19 pm

Han hørte hende med det samme. Han fik et chok og slog øjnene op med det samme. Han trak vejret lidt hurtigere end ellers. Han slog chokket ud med armene, men kan til at ramte Lilly lige i hovedet.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:21 pm

"Fair nok," grinte Matthew og tog Jahilla i hånden. Han lod Jahilla føre hen til Lilly. Der var mange elever omkring dem nu - alle var vist glade for, at der ikke var undervisning.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:21 pm

Lilly fik et chok da han rramte hende i ansigtet, hun tumlede bagover og kom til at gribe fat i ham. Hun væltede ud over træet, og fløj kort i luften. men desværre havde hun hevet ham med sig. så han ville tydeligvis ramme hende.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:22 pm

hun så op på sin veninde og hoppede op i træet ''BØØØH!" sagde hun og lagde sine arme om Lilly, men måtte hurtigt slippe igen da hun var ved a falde ned. hun kravlede ned og slog sine arme om Matt ''dumme træ'' mumlede hun og regte tunge a træet
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:25 pm

Alex greb fat i hende på samme tid, som hun greb fat i ham. Han faldt uheldig med hende ned af træet, det var ikke så lang ned som han hvade troet. Han fandt ned over hende. Han hovedet ramte blidt hendes. Han kiggede hende i øjne.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:26 pm

Matthew kiggede på dem alle.
"Holda op. Det var ellers lidt af et fald." Matthew klemte Jahilla ind til sig og gav hende et kys.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:28 pm

Pinligt.. hendes bedste veninde, står der, og pludselig lander en dreng oven på hende? Være kunne det vel ikke blive vel? Hun rødmede let, og mærkede at hans hoved rørte hendes. "Alex?" sagde hun undrede.. Det måtte være ham, hendes gamle ven, endda hendes gamle bedsteven. Det kunne hun jo næsten regne ud med, at han var klodset.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:28 pm

Hun kyssede ham blidt og så på dem da de faldt ned ''av av!'' sagde hun og grinte
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:31 pm

Matthew kunne ikke lade være med at smile.
"Se, han minder om mig," sagde Matthew, "jeg falder også." Matthew holdte omkring Jahilla.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 4 Icon_minitime

PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 4 af 16Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: