Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
PLOT - skoleturen - Page 3 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 3 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 3 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 3 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 3 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

PLOT - skoleturen

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next
ForfatterBesked
Matthew

Matthew

Antal indlæg : 443

PLOT - skoleturen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:29 pm

Matthew rakte tunge tilbage ad Jahilla - for sjov. Men kom så i tanke om, at hun så bare havde set hans piercing direkte. Det var ikke alle der var så vilde med piercinger og den slags.
"Jeg er ikke sød," sagde han og kiggede på hende, "jeg er farlig," sagde han og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla

Antal indlæg : 490

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:31 pm

hun grinte og puffede blidt til ham ''yeah right! tror jeg ikke på!" grinte hun og sendte ham et kærligt blik
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:38 pm

"Nåh, så dét gør du ikke?" spurgte han og grinte. Han tog blidt fat i hende og tog hende op til sig, så hun lå som en brud hos sin gom.
"Så, nu slipper jeg dig ikke. Der er nemlig kommet bekostninger på, hvis du skal komme ned!" Matthew begyndte at gå hen imod søen igen.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:41 pm

''neeeeeeji!'' hun grinte og slog sine arme om hans hals.. ''sæææææt mig neeed!" grinte hun og gemte sit hovede ind mod hans skulder
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:51 pm

"Næh!" grinte Matthew og smilte stadig. "Som sagt, du skal gøre noget for at få dig selv ned," lo han og stoppede op. Han kiggede ned på hende og holdte hende tættere ind til sig.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:53 pm

''så sig hvad jeg skal gøre barn!" grinte hun og så op på ham med et kærligt smil, hun så sig lidt om for a finde ud a hvor hendes trøje var henne a
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:54 pm

Andy fik endelig sat teltet op, selv om han var sikker på at det ville falde sammen igen. Dog kunne man da også bare kalde at han opgav, og håbede bare på det bedste. Han havde jo aldrig været den dreng som satte telte op, han holde sig jo stort set bare indenfor. han så sig omkring og fik øje på David, han gik hurtigt over til ham og lag sine hænder på hans kinder. han så ned på ham og ville jo bare helst havde at sin David lignede sig selv, hans tommelfingere nussede hans kinder. mens han bøjede sig ned og kærtegnede hans læber med sine, han slap lidt efter og tog hans taske fra ham "se jeg har sat teltet op" sagde han og vende sig om og pegede over mod det, han fik fornemmelsen af at hans finger skubbede luften hen mod teltet og det fald sammen igen. så hans hånd søgte hurtigt om i hans nakke og han grinte lidt "næste da" sagde han så

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:58 pm

"Ej, jeg skal nok lade være," grinte Matthew og satte Jahilla ned. Han så, hvad det var at Jahilla kiggede efter.
"Leder du efter den her?" lo han og tog hendes trøje frem. Han holdte den frem foran hende og så luntede han hen mod søen.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 3:59 pm

''Matt!!'' råbte hun og løb efter ham, hun grinte og hoppede op for a fange sin trøje inden han hoppede i vandet. ''miiiin trøøje!" grinte hun og løb efter ham
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:02 pm

Matthew lo høj og havde ikke tænkt sig at hoppe i søen igen. Nej, tværtimod.
Matthew lagde sig ned ved søen, med Jahilla's trøje i hånden. Han kiggede op mod hende.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:03 pm

''må jeg få min trøje søde? be om?'' grinte hun og satte sig ned ved siden a ham og greb ud efter sin trøje
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:11 pm

"Selvfølgelig," lo Matthew og grinte. Han rakte Jahilla trøje og sendte hende et kærligt smil.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:13 pm

hun så mistænksomt på ham og grinte blidt, hun tog sin trøje og rystede på hovedet a ham, hun kyssede ham kærligt og løb over til teltet for a finde en anden trøje.. og bh.. hun så ned a sig selv, hun var helt beskidt, og hendes tøj var stadig vådt.. hun sukkede men kom til a smile igen da hun kastede et blik over skulderen på Matt
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:41 pm

Matthew rejste sig op og gik hen mod Jahilla. Han smilte og stoppede op, da han så at Jahilla var ved at skifte trøje. Han vendte ryggen til hende.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:43 pm

hun grinte og trak hurtigt en kort nederdel op a tasken, hun tog den på hvorefter hun smed de korte short. hun vendte ryggen til ham og tog sin bh a. hun tog hurtigt en tør en op og tog den på ''nu må du godt kigge'' grinte hun mens hun lagde de våde tøj til tørrer i græsset
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:51 pm

"Okay," grinte Matthew og vendte sig om mod hende.
"Du ser nu stadig godt ud," mumlede han og blinkede til hende.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 4:54 pm

Hun grinte blidt og tog en sort top op a tasken, hun tog den på og satte sit hår op i en høj hestehale og tog hans hånd ''Tak Søde'' sagde hun blidt og smilte op til ham
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:10 pm

Matthew trak sine bukser på (han havde jo badeshorts på før) og tog Jahilla's hånd.
"Nå, min. Hvad vil du lave?"
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:11 pm

''vi har to 'opgaver'! finde din søster, og finde Lilly!'' grinte hun kærligt og så op på ham med et sødt smil
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:13 pm

"Min søster? Her? Nej - nej, nej, det går ikke. Tro mig, Tenna er ikke en der tager på camping - tværtimod!" Matthew kiggede på Jahilla.
"Jeg vil helst bare bruge min tid med dig."
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:16 pm

''Jamen... så går vi en tur!" sagde hun glad og kyssede ham på kinden, hun så sig om efter Lilly men gav til sidst op, hun smilte blidt op til Matt
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:29 pm

"Okay, hvor går vi hen?" spurgte Matthew undrende. Der var jo ikke så meget at lave og ikke så mange steder at gå hen.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:30 pm

hun trak på skulderen og smilte blidt til ham ''rundt om søen?'' spurgte hun Blidt og så ned mod søen, det var så flot..
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:34 pm

"Du viser vej," sagde Matthew og smilte. Han tog hendes hånd og lod Jahilla føre dem. Imens, kiggede han rundt på alle eleverne. Der var alligevel ret mange, og i blandt dem, var måske hans søster. Han rystede tanken fra sig.
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 5:34 pm

David så Andy og kunne mærke hans kinder blev helt varme og sikkert også meget røde. han lukkede sine øjne da han mærkede hans hænder mod sine kinder og nød at mærke hans læber mod sine. han bed sig stille i læben og kunne tydeligt smage den længe savnede smag, hvorefter han så hen på teltet. han skulle lige til at sige noget, da han så teltet fladt sammen. et lille grin undslap hans læber "godt forsøgt..jeg skal nok hjælpe" sagde han med et stort smil og krammede efter Andy. han havde bare lodet Andy tage sin taske, men nu ville han altså bare havde et kram af ham.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 3 Icon_minitime

PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 16Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: