Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Jam
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Matthew
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Lilly
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
David
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Samuel
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Jayden
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Romeo
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Alex-
PLOT - skoleturen - Page 11 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 11 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 11 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 PLOT - skoleturen

Go down 
+6
David
Heartie
jesper
jahilla
Andy
Rektor
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:04 pm

"Okay, da." sagde han, med en lav stemme. Han lagde sig lidt tættere på Jahilla, med et kærligt smil. Hvis det var at hun ikke ville have det, måtte hun endelig sige til. Og det var han sikker på, at hun ville.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:07 pm

Hun lagde sine arme om hans hals og smilte blidt til ham ''prøv nu a se sengen altså skat..'' grinte hun og så rundt om dem
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:09 pm

//går lige med mine hunde - er straks tilbage ^^//

Matthew snakkede med dj'en - om han ville gøre Matthew en tjeneste.
Matthew fik dj'en overtalt til at spille den sang, som Matthew for første gang spillede for Jahilla på deres første 'uofficielle' møde i skoven.
Matthew gik hen imod Jahilla, da sangen begyndte at spille og kiggede på Jahilla med store, forventningsfulde øjne.

(link: https://www.youtube.com/watch?v=vW1hv37imjw&feature=PlayList&p=
501095BC3A3C360C&playnext_from=PL&playnext=
1&index=4)
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:11 pm

//lille skath, forkert emne xD//
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:41 pm

//sry!! Blev lige lidt stresset ... sorry!!!//

"Vi benytter den da bare," grinte Matthew og lagde sig så ved siden af Jahilla. Han kiggede på hende - beundrede hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:47 pm

Jahilla grinte og lagde sig ind mod ham, hun lagde blidt sine hænder mod hans brystkasse og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:53 pm

"Det er godt vejr, udenfor," grinte Matthew og lukkede teltet op, "skal vi ikke lægge os et sted, for os selv?" Matthew ruskede lidt i sit hår, så det igen var pjusket.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:55 pm

hun tænkte sig om og så ud a teltet ''jamen så lad os det søde'' sagde hun blidt. hun kravlede ud a teltet og rejste sig hurtigt op
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:58 pm

Matthew gik ud af teltet, efter Jahilla. Han tog hende i hånden og kiggede rundt omkring sig.
"Hvad med ..." Matthew fik øje på et stort træ et stykke væk. Der var ikke nogen i nærheden og træets grene dækkede næsten rundt om hele træet selv - og så var der udsigt over søen.
"Kom med mig," sagde Matthew og gik i retning mod træet.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:07 pm

Hun holdt fast i hans hånd og fulgte efter ham. Hun så stadig op på hans øjne med et kærligt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:15 pm

Jahilla og Matthew nåede hen til træet. Han satte sig ned og bad Jahilla tage plads ved siden af ham.
"Se en udsigt," sagde han stille og kiggede ud over søen, som blev genspejlet af solens stråler. Svanerne på søen svømmede to og to.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:16 pm

Hun satte sig ned ved siden a ham og lagde sit hovede mod hans skulder, forsigtigt og blidt. Hun fulgte hans blik ud over søen med et blidt smil.
''det er smukt'' hviskede hun stille
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:21 pm

Matthew tog Jahilla's hånd.
"Ikke lige så smuk som dig," sagde han og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:24 pm

hun rødmede ''neji..det er meget smukkere'' mumlede hun blidt og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:31 pm

"A hva for noget ..." mumlede Matthew og kiggede på Jahilla, "det er ikke sandt. Der er intet der overgår dig."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:33 pm

hun grinte blidt og nikkede ''jo der er skat, masser''
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:36 pm

"Må jeg høre," sagde han og rettede sig imod Jahilla.
"Jeg nægter virkelig at tro det."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:46 pm

''jamen...alt muligt skat..'' sagde hun blidt og grinte ''jeg kan da ikke sidde her og sige hvad...'' sagde hun blidt ''en du er også smukkere end mig'' mumlede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:55 pm

Matthew kiggede overrasket på Jahilla.
"Jeg er ikke smuk..." mumlede han, "jeg er jo en dreng - sidst jeg så efter hvert fald." han grinte og blinkede en enkelt gang til Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:58 pm

Hun grinte blidt og kravlede op og satte sig på hans lår. Hun så på ham med et kærligt smil. hun havde et ben på hver side a hans lår og sate helt tæt ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:00 pm

"Du er skøn." sagde Matthew kort. Han aede hendes kind og lod hende læne sig helt tilbage til sig. "Og der er intet der overgår dig."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:06 pm

Hun grinte blidt og kyssede hans kind kærligt ''Tak skat'' sagde hun sødt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:15 pm

"Ingen problemer," lo Matthew og sendte Jahilla et kærligt smil. Han kiggede ud over søen og var stadig opmærksom på selve teltpladsen - folk måtte da snart til at skulle i seng (lad os bare sige, at der var blevet spist m.m.)
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:28 pm

Hun så lidt på ham med et kærligt smil ''vil du blive siddende her hele natten eller hvad?'' spurgte hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:32 pm

"Nej da," sagde han og grinte, "du bestemmer hvor vi går hen og hvad vi laver." Matthew kiggede op mod solen - der nu var begyndt at tage afsked. "Men klokken er tydeligvis sent på aftenen, så."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PLOT - skoleturen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 11 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: