Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Jam
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
David
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
PLOT - skoleturen - Page 2 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 2 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 PLOT - skoleturen

Go down 
+6
David
Heartie
jesper
jahilla
Andy
Rektor
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:53 pm

hun rystede på hovedet med et smil og vente sig om så han kunne skifte ''overhovedet ikke'' sagde hun blidt og rødmede *hvordan kan man spørge om sådan noget? han må da bare se endnu bedre ud uden trøje* tænkte hun og rystede på hovedet a sig selv, hvad var det dog for nogle tanker hun fik i sit hovede
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:56 pm

"Tak," sagde han og lukkede sin skjorte op.
Matthew var veltrænet - han løftede vægte og trænede i det hele taget. Men på det sidste, var man begyndt at kunne se det - ret så meget.
Matthew smed sin skjorte ind i teltet og lukkede til. Han tog sin anden trøje på og lagde sine hænder på Jahilla's skuldre.
"Du behøvede ikke at kigge væk," grinte han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:59 pm

hun blev lidt forskrækket og vendte sig om mod ham, hun trak let på sine skuldre ''man ved jo aldrig.. det kunne være du ikke ville have jeg kiggede?'' sagde hun undskyldende og tog hans hånd.. hun begyndte langsomt a gå mod søen, kiggede op på ham i smug
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:01 pm

Matthew fulgte Jahilla og kiggede rundt omkring dem. Han gav hendes hånd et lille klem og smilte.
"Du må gøre hvad du vil," grinte han med et smil, stadig med blikket på lærerne og eleverne rundt omkring dem, "det bestemmer du."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:06 pm

Hun grinte blidt og så op på ham, hun gik tæt på ham og så ned mod søen ''jeg kommer bare først!" grinte hun og slap hans hånd, og begyndte a løbe, hun smed sine sko mens hun løb og hoppede på hovedet i søen, hun kom op over vandet igen og sendte ham et stort smil, hun strøg sit våde hår væk fra sit ansigt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:09 pm

Matthew's blik var fuldt af overraskelse.
"Du snød!" grinte han og hev sn trøje op over hovedet. Han smed sine bukser (havde sorte badeshorts inden under) og hoppede på hovedet ned i vandet til Jahilla.
Matthew mærkede hvordan vandet lod ham under dens overflade og kort tid efter, var han lige ved siden af Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:10 pm

Hun grinte og kyssede ham på kinden ''gjorde jeg ihvertfald ikke!" sagde hun blidt og dykkede under vandet selvom hun egenligt ikke kunne svømme holdt hun sig okay oppe over vandet, hun så over på ham da hun igen kom op
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:14 pm

"Du er en rigtig vandhund, hva'?" grinte han og hev Jahilla ind til sig. Han holdte hende tæt og gav hende et kys på kinden. Derefter, bevægede hans læber sig ned langs hendes hals, hendes krave ben og venstre skulder.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:17 pm

''nej faktisk.. kan jeg slet ikke svømme og hader vand'' grinte hun og blev lidt overrasket over hans kys, hun rødmede og så på ham med et sød smil, hun tog hans hånd og svømmede, så godt hun kunne, ind til breden igen, hun hoppede op og satte sig på kanten og så lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:20 pm

Matthew svømmede efter Jahilla og satte sig ved siden af hende. Han mærkede solen på hans bare overkrop.
"Hvad? Du hader vand og bare det at svømme og alligevel hoppede du i?" Matthew var forundret, "hvorfor gjorde du det?"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:21 pm

Hun trak på skulderen og prikkede på hans mave ''måske så du skulle smide trøjen?'' grinte hun og så op på ham og strøg sit hår tilbage
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:33 pm

Matthew lo højt og kiggede på Jahilla.
"Var dét den eneste grund?" spurgte han og kiggede på hende, "prøv at se dig selv," lo han, "du er jo helt gennemblødt." sagde han og smilte.
"Du skulle bare have bedt mig om det," grinte han, "be' mig om noget og jeg gør det."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:36 pm

Hun grinte blidt og trak på skulderen ''og hvad så? kan vel tage andet tøj på? og ellers tørrer det nok i solen!" sagde hun og lagde sig ned på ryggen og kiggede op på den klare himmel, hun sukkede lidt og kiggede i smug på ham, gud hvor var han altså flot...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:45 pm

"Ja, solen tørrer det nok," lo han og smilte til Jahilla. Han lagde sig ned ved siden af hende og lukkede øjnene. Han nød virkelig solen, nu hvor den faktisk var der for real. Han lyttede til søens små slag mod breden og brisen der hev alt fugten fra luften.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:48 pm

hun åbnede sine øjne og så ham ligge på ryggen med lukket øjne hun bed sig hårdt i læben for ikke a grinte, hun kravlede ned til kanten a søen, og smed sin trøje, hun dyppede den ned i vandet og grinte blidt, og vred den over hans hovede så han blev plaskvåd ''upsi'' grinte hun og smed trøje før hun begyndte a løbe, stadig grinende hun så sig over skulderen og opdagede ikke hun løb ind i skoven, væk fra de andre
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:51 pm

"Hey!" råbte Matthew og grinte højlydt. Han tog sin trøje på og spænede hen efter hende. Bag sig, efterlod de alle lærerne og eleverne. Nu var det kun de to.
Matthew nægtede at lade hende løbe fra sig og grinte stadig, da han indhentede hen.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:53 pm

''arrrgh!" grinte hun og stoppede hurtigt op og håbede lidt hun kunne snyde ham til a løbe videre hun grinte og smuttede hurtigt om bag et træ
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:56 pm

"Du kan ikke løbe fra mig!" grinte han og stod på den anden side af det træ, hvor Jahilla stod.
Hurtigt, tog han blidt fat i Jahilla's arm og hev dem begge to ned og ligge. Jahilla endte ovenpå Matthew.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:57 pm

Hun grinte blidt og fik et lille chok ''det var tæt på!" grinte hun og kyssede ham i panden
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 2:58 pm

"Ih ja!" lo han og kiggede op på Jahilla.
"Så! Nu er det dig, der er højere end mig," han lo og lagde armene omkring Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 3:01 pm

hun tænkte sig om lidt og regte tunge a ham ''jamen... du snyder jooo!" grinte hun og trillede ned ved siden a ham. hun vendte sig om på siden og så på ham med et kærligt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 3:05 pm

"Mig?" spurgte Matthew forbavset, "snyder? Nej, nej!" han grinte og kiggede på Jahilla. Han kunne ikke få sit blik fra hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 3:06 pm

''jooohoooov!'' grinte hun og strøg ham blidt over brystet med en finger ''du snyder alllltiiid!" grinte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 3:12 pm

"Si' mig en gang, unge frøken -" han grinte, "hvor i alverden har du fået den idé fra? Jeg bruger blot min kondi til at fange et lækkert lam som dig!" Matthew rejste sig op fra skovbunden og rystede sin trøje for diverse blade og rakte hånden ned mod Jahilla for at hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 3:27 pm

hun grinte og tog hans hånd og rejste sig op ''Det jo fordi det er dig... du snyder.. du skal absolut være så mega sød a man ikke kan lade være a drille dig'' sagde hun og regte tunge a ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PLOT - skoleturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: