Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
PLOT - skoleturen - Page 6 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 6 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 6 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 6 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 6 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 6 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

PLOT - skoleturen

Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next
ForfatterBesked
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

PLOT - skoleturen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:50 pm

Hun kørte hendes hoved tæt op af hans så deres pander, var imod hinanden. "Hvis du er så muggen kysser jeg dig bare" grinede hun nuttet, hun ånede let på hans læber.. "Og jeg mener det!"
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-

Antal indlæg : 143

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:54 pm

Han holdte hende tættere end før, da hun lagde hendes panda mod hans. Han så stadig sur ud. "Som om, det ville du aldrig kunne få dig selv til," hviskede han stille og samtid lidt surt i det. han vidtse ikke hvorfor han var blvet sur. "Nej, det gøre du ikke."
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:56 pm

"så beviser jeg det!" sagde hun lettere irettret. Hun trykked elet hendes læber, mod hans, for at bevise at hun godt turde det!
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:01 pm

"Hva," mere sagde han ikke før hendes læber var mod hans. Han fik selvfølgelig et lille chok. Han havde ikke troet at hun ville gøre det. Han holdte hende tættere end til sig og kyssede med.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:03 pm

Hunnød det kort, underligt nok. Men til sidst fik hun dog trukket sig tilbage, så dere læber, var væk fra hinanden. hendes kinder havde en svag rød farve. "Ømm.. Jeg turde godt" grinede hun lumsk.
Matthew

Matthew

Antal indlæg : 443

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:04 pm

Matthew holdte Jahilla helt ind til sig og gav hende et kys på håret. Han så til, da Lilly kyssede Alex.
"Det perfekte par, ved I got, ikke?" spurgte han og stod helt tæt med Jahilla.
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:07 pm

Han fik et chok da han hørte Mattew sige det. han rødmede. De var jo kun venner, bedste venner. Han kiggede på Lilly, istedet for at kiggede på Matthew. "Hehe," han lo kort i øret på Lilly, så de andre ikke kunne hører ham
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:08 pm

"NEJ! Vi er KUN venner!" sagde hun bestemt.. "Jeg gjorde det øg.. Kun for at vinde min ære" sagde hun bestemt og nikkede, før hunlet prøvede at rejse sig fra ham.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:09 pm

Matthew lo, stadig med armene omkring Jahilla.
"Okay, så siger vi det." grinte han og smilte venligt til Lilly.
jahilla

jahilla

Antal indlæg : 490

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:09 pm

hun grinte blidt og så på Lilly og Alex ''se jeg sagde det jo! i er kærester!'' sagde hun og blinkede til Lilly, hun snuppede Lilly's mobil og bed sig i læben før hun begyndte a løbe ''nananana!'' sang hun og ville finde ud a hvad han hed på hendes mobil, hun gemte sig bag et træ og kiggede igennem ''Lilly din mobil er forvirrende!" hun kunne ikke engang låse den op og gav up, hun skulede ondt til Lilly og regte hende, hendes mobil
David
Admin
David

Antal indlæg : 234

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:10 pm

David så på ham med et lille grin og smilte skævt til ham "jeg har sat telt op før..så jeg kan godt klare det tror jeg" sagde han med et lille grin og nød kysset meget. han smilte stort og rettede sig en smule op "der er jeg enig...jeg synes ogsåat der burde være mere fave så de var nemmere..men det skal nok gå" sagde han og kyssede Andy på panden. han så på teltet og gik hen til det, hvorefter han begyndte at sætte det op "det er meget nemt faktisk" sagde han med et smil og så hen på Andy.
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:12 pm

Han klukkede kort til de andre. Han kiggede mod Jahilla. "Pas nu på hvad du siger," drillende. Han holdte stadig Lilly tæt ind til sig. Han smilte lidt til de andre før han kiggede på Lilly. "Ære? Har du stadig sådan en? Jeg troede nu ikke at du stadig havde den," sagde han drillende til hende.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:15 pm

"Det er jo klart Jazz, der er jo børnelås på" sagde hun drillede, og grinede nuttet. Jazz var Jahillas kælenavN! "Ære!? Det har jeg da!" ssagde hun bestemt. "Alex, nu skal jeg altså op og stå og du skal med" grinede hun nuttet.
Andy
Admin
Andy

Antal indlæg : 737

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:16 pm

Andy nød kysset på sin pande og lukkede sine øjne kort i, han satte sig bare ned på jorden og viste ikke hvad han skulle gøre "nej det er ikke, det er virkelig svært" sagde han og ville ikke indrømme at det bare var ham som ikke kunne finde ud af det, han så sig lidt omkring på alle de andre elever. inden han så på David igen og smilte stort, han var virkelig glad for at han havde fået det bedre nok til at han kunne tage med. ellers var Andy sikker på at han aldrig ville kunne havde klaret denne tur alene, selv om det ikke var aften endnu så var han alligevel fået store sommerfugle i maven og glædet sig til at finde ud af om David ville havde ham eller ikke

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:18 pm

Hun krydsede sine arme ''ALEXXX! gi mig min veninde!" sagde hun og tog Lilly's hånd for a få hende op a stå, hun grinte blidt, men faldt på røven da hun ikke var særlig stærk. Hun skulede ondt - for sjovt- til Alex ''hun er altså miiin!" grinte hun
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:19 pm

Han grinede sødt til Lilly. "Ja ja, så siger at du har ære.. Selvom du ikke har," sagde han ohg lo kort i øret på hende. "Så det tror du?" hviskede han i øret på hende. Han holdte hende hårdere ind til sig. Han smilte drillende til hende. Han lagde hende ned, hvor efter at han satte sig på hende. Uden at være tung.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:22 pm

"Hey hey hey, tykke" sagde huun drillede til ham.. "Kom så Jazz, hjælp mig lige her" grinede hun nuttet og smilede nuttet til ham. Et lille smil brød hen over hendes læber, da hun kiggede over på Jazz.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:24 pm

''Eyyy! Barrrn! hop a min veninde!" grinte hun og skubbede Alex a Lilly, hun greb Lilly's hånd og trak hende op og skyndte sig over bag Matt for a gemme sig. hun grinte og regte tunge a Alex
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:28 pm

Han sad på jorden, han så for sjov ud lidt sur. Han grinede stille. Han kiggede mod Lilly med det drillende blik. "Bare vente," mumlede han drillende. Han rejste sig op. Han løb hen til Lilly og tog hende om livet, og tog hende op. "Kan du så lade være? Fy, din lille slemme hund," sagde han drillende og grinede. Han holdte godt fat i hende.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:30 pm

''neeeji! hun er miiin! Alex vær sød!'' grinte hun og kravlede op på ryggen a ham, hun grinte blidt og slog sine arme om sin veninde så Alex næsten ikke kunne bevæge sig uden a falde
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:30 pm

Hun grinede nuttet. "i det ene øjeblik bliver jeg hevet op og stå og så er man pludselig i luften og hænger i dine arme" grinede hun nuttet, og kiggede hen på jahilla, med et kært smil. "Men Jazz! vi er iikke KÆRESTER!" sagde hun bestemt-
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:33 pm

"Jazz? Hun er min.. Og bliver kun min!" Sagde habn bestem med smilende. Han mærke hende på sin rygge. Han holdte Lilly helt ind til sig. Han knurrede for sjovt. Han grinede da Lilly kom med sit 'vi er ikke kærster' igen.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:35 pm

''Jo i kærester!" sagde hun og grinte blidt, hun kravlede ned a Alex ryg og løb over til Matt og hviskede blidt til ham ''Lad os kaste Alex i søen!" hun slog sine arme om Matt og kyssede ham på kinden
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:40 pm

"Nej.. Vi ER IKKE!" sagde hun bestemt og grinede nuttet. "Ømm.. alex, hold lige bedre fat i mig så jeg ikke glider ned" smilede hun drillede, og lagde hendes hoved på hans brystkasse.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 8:42 pm

"Jeg er med!" grinte Matthew da Jahilla ville kaste Alex i søen. Han kyssede hende og fjernede ikke sit tag fra Jahilla.
"Og du er min," hviskede han i hendes øre.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 6 Icon_minitime

PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 6 af 16Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: