Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
PLOT - skoleturen - Page 5 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 5 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 5 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 5 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 5 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 5 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

PLOT - skoleturen

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next
ForfatterBesked
Alex-

Alex-

Antal indlæg : 143

PLOT - skoleturen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:32 pm

Alex rødmede pænt meget. Han kendte pigen stemme, han kiggede stadig ind i hendes øjne. "Ja? Lilly?!" Spurgte han chokket. Han lukkede kort øjnene, før ahn åbnede dem og kiggede på hende. Kunne det være hende? Hans gamle veninde? Hvorfor skulle han også være så klodset når hun vatr der?
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla

Antal indlæg : 490

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:33 pm

hun grinte og så på sin bedste veninde liggende under en dreng, hun var ved a begynde a grine, men bed sig selv hårdt i læben, ''Matt så klodset er du altså ikke'' hviskede hun og grinte blidt
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:34 pm

"ALEX!" grinede hun kært og krammede ham nuttet. Det var så længe siden hun havde set ham. Alrt for længe.. Hun rødmede let da Jahilla, begyndte at grine. men hun kunne ikke få sig selv til at soige noget lige nu.
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:37 pm

Alex kunne ikke lade være med at grine selv. Han krammede hende blidt ind til sig. Han kiggede hende. Han havde savnet hende. Det var jo lang tiden siden at han hvade set hende. Hans kinder var stadig lidt røde i det, men ikke så meget som før.
Matthew

Matthew

Antal indlæg : 443

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:39 pm

"Jeg ved ikke om det er godt eller skidt ..." hviskede Matthew og kyssede Jahilla. Han smilte og kiggede rundt omkring dem.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:41 pm

hun rystede på hovedet a sin veninde og tog Matt's hånd i sin hun grinte blidt ''Jamen hej Lilly!''
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:44 pm

"Øh.. Alex, skal vi øh.. op og stå eller noget?" spurgte hun nuttet og gav ham et lille kærligt klem. "Ømm.. hej Jahilla" smilede hun nuttet til hende, men vendte derefter hendes blik mod Alex.. "Ja øhh.. det er så min bedsteven Alex" smilede hun nuttet, men hun kiggede ham i øjnene..
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:47 pm

Hun grinte blidt ''hej Alex!" sagde hun og smilte undskyldene til drengene hvorefter hun tog Lillys arm og trak hende op a stå, for a trække hende væk fra de andre ''Fortæææll!'' grinte hun og så på alex ''bedste ven eller kæreste?'' spurgte hun og så på sin veninde med et sødt smil
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:48 pm

"Er du nu også nervøs?" Hviskede han drillende i hendes øre, så de andre ikke kunne hører det. "Nej, det ved jeg ikke helt," sagde han smilende og drillende. Han så kort tænkesomt ud. Han greb hende om livet, han sig op, og fik hende til at satte på sit skød. "Fint?" Hviskede han hende i øret igen. "Hej," sagd ehan kort til de andre med et smil.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:51 pm

Først blev hun hevet op og så ned igen? "Ømm.. Jahilla, den ømm.. atger vi når vi øh.. Er alene i øh.. aften" smilede hun nuttet, oog mærkede hvordan Alex bare havde taget, om hendes liv og hevet hende, ned på hans skød, dog med fronten ind mod ham.. "Ømm. Nej det øh.. er jeg ikke" kom hun til at sige alt for højt.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 6:54 pm

Hun grinte a sin veninde og skyndte sig over til Mattigen, hun rystede på hovedet a dem og tog Matt'shånd i sin
''hvor skal i sove Lilly?'' spurgte hun blidt
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:01 pm

Alex bed sig i underlæben for ikke at grine for højt. "Det tror jeg nu," mumlede han grinende til hende. Han kiggede sødt på hende. Han holdte stadigvæk om hende, så hun ikke abre kunne gå igen. "Hvad har du så lavet på det sidst?" spurgte han sødt, og lagde hovedet let på skrå.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:05 pm

"Øh.. nej øh.. Det er jeg altså ikke" grinede hun nuttet. Hun kiggede hen på Jahilla, "Ømm.. jge ved ikke med, Alex, men heller ikke med mig selv" grinede hun nuttet.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:07 pm

hun grinte og rystede på hovedet hun så ud over søen, og op på himlen som var begyndt a blive lidt mørkere, hun lagde sine arme om Matt's hals og så lidt på sin veninde og hende, ifølge Zitta, kæreste!
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:13 pm

Han grinede lidt af Lilly, og rystede på hovedet af hende. "Det er du... Helt sikekrt," sagde han drillende til hende. Han trak på skulderne som svar til Jahilla. "Det ved jeg hellere ikke," svarede han så lidt efter. "Kan du så svare Lilly?"
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:21 pm

"Øm.. Der er altså ikke sket noget specialt, altså, andet end at Charlie er underlig" smilede hun nuttet. Hun betragtede ha kort.
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:23 pm

"Hmmm," mumlede han undrende. "Hvad laver du så her på skolen? Jeg vidste ikke at du var her, før idag!" Sagde han. Hans stemme blev lidt hård i det sidst. Men den var stadig sød. Han holdte stadig om hende.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:28 pm

Hun prikkede ham let, og kærligt på næsetippen. "Øm.. jeg kom kun for en uge siden, eller måske lidt mere" smilede hun nuttet, og prøvede let at rejse sig fra ham.
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:30 pm

ALex bed drillende ud efter hendes finger. "Okay.." sukkede han blidt og rullede med øjne. "Hvorfor har jeg så ikke hørte fra dig? Det er jo mega lang tid siden jeg har set dig," sagde han sødt og blidt til hende. Han holdte hende nede.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:32 pm

"Nu er det altså mig til at spørge! Uhh.. Har du så fået en kæreste?" spurgte hun drillede, da hun godtb vidste at han altid godt kunne lide hende.
Matthew

Matthew

Antal indlæg : 443

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:35 pm

Matthew syntes at det var tid til præsentere sig.
"Jeg er Matthew - Jahilla's kæreste." han smilte stort og gav Jahilla's hånd et kærligt klem.
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:38 pm

"Nej, det," mere fik han ikke sagt for Lilly sagde noget mere. Han rystede på hovedet at Lilly og hendes spørgsmål. "Hvad tror du selv kolge? Hvorfor skal du altid spørge om det? Du behøver det jo ikke," sagde han små surt, han kiggede på hende. "Jeg er Alex, som Lilly har sagt," sagde han til Matthew med et smil.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:41 pm

"Mugge, jov det bliver jeg jo nød til siden du ikke fortæller mig" det" sagde hun drillede, og kørte en finger over hans kind.
Alex-

Alex-

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:45 pm

Han fnøs kort af hende. Ig kiggede små surt væk fra hende. "Jeg fortæller dig da alt, eller når det sker noget.. Det kan jo ikke ske noget helt tiden," mumlede han små surt. Han holdte stadig om hende.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitimeSøn jun 13, 2010 7:46 pm

Zitta fik et let chok og vågnede op a sine dagdrømmerrier, hun rødmede lidt og puttede sig tættere ind til Matt

//lol sorry min søster ''jeg vil have mad nuuuu!" O.o -.-//
Sponsored content

IndlægEmne: Re: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 5 Icon_minitime

PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 5 af 16Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: