Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Øhh.. Er det her?-Jahilla Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla Vote_rcap 
jahilla
Øhh.. Er det her?-Jahilla Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Øhh.. Er det her?-Jahilla

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

Øhh.. Er det her?-Jahilla Empty
IndlægEmne: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:18 pm

Omgivelser: øhh.. Ingen nogle lige nu...
Sted: Jahilla og Lilly`s værelse!
Tid: Morgen.
Vejr: Udenfor er der lunt, men stadig blæser der lidt.
Dato:?
Årstid:Forår

Lilly kom trækkede med hendes kuffert hen af gangen. Hun prøvede nemlig at finde det værelse, hende og en anden skulle bo i. Hun traskede blot ned af gangen i lidt tid, og betragtede alle de døre, og vinduer som nu var der. men kort tid efter fandt hun en dør hvor der hang et skilt på dørhåndtaget. Det stod "Lilly Montago" øverst og det burde nok være der så. Hun nåede ikke at kigged længere nede, før hun havde åbnet døren. Hun havde en donut i munden, fordi hun skulle åbne døren. Hun elskede endelig donuts. De smagte så sødt... Hun tog let fat i den bagefter, dog kun med to fingre. Hun smilede nuttet, og betragtede kort det lille værelse.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla

Antal indlæg : 490

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:23 pm

Jahilla sad på sengen, på det flotte værelse. Hun var lige kommet ind og havde sat sig ned da døren gik op, hun så en pige komme ind, hun så sød ud. Jahilla sendte hende et blidt smil og skyndte sig over til hende for at hjælpe hende da hun så ud som om hun kunne bruge lidt hjælp. Hun smilte blidt og tog hendes kuffert for hende og trak den ind ved siden a hendes egen. Hun gumlede let på en slikkepind, og blev lidt overrasket over hendes hår da hun gik forbi et spejl. Hun lignede jo en der lige var stået op. Hun gik over til pigen med et blidt smil ''Halløj... Jeg er Jahilla'' sagde hun blidt og regte sin hånd frem mod pigen.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:30 pm

Lilly blev pænt forskrækket,da en pige pludselig tog hendes kuffert. Men smilede dog let, til den nye pige. Hunbed let fat i donutten og tog pigens hånd, og gav den et lille klem.. Der efter tog hun donutten mellem to fingre, "Øhh.. Jeg er Lilly" grinede hun nuttet, "Ømm.. Forretsen tak fordi du tog min kuffert" sagde hun nuttet og smilede til Jahilla. Hun virkede nu meget sød. Lillys hår sad pjusket som sædvandeligt. Hun havde sorte allstras på, som var pænt slidte. HUn havde derud over hendes stramme jeans som der var slide mærker hele vejen ned af, og en sort strog trøje, med en løs ternet sjorte ud over, men sjorten var rimlig kort. (Ligesom den på mit fil billed)
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:33 pm

Hun sendte hende et blidt smil ''Hyggeligt a møde dig'' sagde hun og lagde sit hovede på skrå ''undskyld min påklædning idag... det gik lidt hurtigt imorges'' grinte hun og så ned over sig selv, hun havde nogle korte shorts med sorte prikker på, og en løs t-shirt i pink på. hendes lange mørke hår sad uglet som om hun havde tuperet det hele, hun sukkede og rettede lidt på sit hår for a få det gladt. Hun gumlede videre på sin slikkepind og lod sig dumpe ned på en a de to senge i det lille værelse
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:37 pm

"Øhh.. ja sådan er det jo nogle gange," sagde hun stille og smilede kort igen. Hun tog en bid af hendes donut, som endelig var ved, at blive pænt lille, efter hun havde spist en delaf den nu. Hun satte sig på den anden seng, "Hvad er dine hobbies?" spurgte hun stille og køørte let en hånd gennem det mørke brune hår. Hendes hår var endelig ret krøllet, men hun nåede ikke rigtigt at gøre noget ved det idag, såsom at flade det. men det brugte hun heller ikke alt hendes tid på. Det meste brugte hun på at spille guitar og foldbold.. Ja fodbold var en dejlig sport, sjov og udfordrede.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:40 pm

Hun tænkte sig lidt om ''som de fleste andre piger... Shoppe...'' sagde hun blidt med et kært grin ''Og ellers elsker jeg a løbe lange ture i skoven'' sagde hun roligt og trak sine ben op til sig så hun sad i skræderstilling. hun lagde blidt sit hovede på skrå og smilte ''Hvadmed dig selv? hvad kan du godt li a lave?''
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:46 pm

"Øhh... Elsker at spille fodbold, og guitar.. Men det er nu også dejlidt at shoppe" grinede hun nuttet, og strøg let hendes hår om bag på ryggen. Det var endelig lidt langt, men ikke mega langt, bare sådan lidt. Men stadig var det ikke så slemt da det var temlig pjusket og en lille smule, krøllet. Men hun elskede dog også en ting mere, men det var kun hende selv som vidste hvad det var.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 3:51 pm

Hun grinte blidt og regte en slikkepind til Lilly da hun kunne se hun snart var færdig med hendes donut. ''Det lyder sjovt. jeg er dog ikke et konkurance menneske, så foldbold er ikke lige for mig'' sagde hun blidt og gyngede lidt fra side til side, hun så sig om i det lille værelse, det så hyggeligt ud, og hun var lettet over hun ikke havde fået en vildt snobbet person a bo sammen med. Lilly virkede meget sød og nede på jorden, sådan en pige som kan blive venner med alle. Hun kunne allerede li hende, sikker på de nok skulle blive gode veninder.. ''Har du været nede i byen endnu?'' spurgte hun blidt og så ud a vinduet for a få et glimt a byen.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 4:23 pm

Hun betragtede kort Jahilla..." Nej man skal godt nok være lidt kokurance menneske, før man vælger fodbold" grinede hun kært og tog imod slikkepinden.." Tak, øhh.. vil du ikke have en donunt?" spurgte hun kært og betragtede hende kort. "Nej jeg har ikke rigtigt været så mange steder andet end her og fodboldbanen" ggrinede hun nuttet og fulgte Jahillas blik ud af vinduet.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 4:25 pm

Hun sendte hende et sødt smil ''Neji tak, jeg holder mig til mine slikkepinde'' sagde hun med et grin og proppede en ny i munden og kastede pinden fra den forrige over i skrallespanden. ''Er foldboldbanen god så?'' spurgte hun med et grin og så tilbage på den flinke pige
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 6:50 pm

"Jamen okay da, men du siger bare til" grinede hun nuttet.. Hun betragtede hende, kort; Måske var et nyt venskab poå vej mellem dem. Men det burde det i hvert fald på et tidspuknt. Nu hvor de skulle dele værelse, hmm.. I meget lang tid..
"ja den var super dejlig" smilede hun ogh rejste sig kort. Hun gik hen til hendes kuffert og åbnede den kort.

//Sorry faldt i søvn >.<
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 6:53 pm

Hun så efter hende da hun åbnede sin kuffert, hun burde egenligt også pakke ud, men hun orkede det ikke lige nu. Hun lade sig ned på sengen, med sine ben ud over kanten ''det lyder sjovt, måske kunne du lærer mig a spille fodbold?'' grinte hun blidt ''om ikke andet bare for a prøve det'' hun smilte let ved tanken om sigselv spille en sport hvor man var afhængie a andre

//Np søde xD
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:02 pm

" Altid, det skal du næsten lære, men det er dog rarest at spille i coverse elelr gummistøvler, efter min mening" grinede hun nuttet og fandt hendes mobil frem. Hun probbe den let i bukse lommen før hun lynede tasken oog lagde sig fladt på ryggen. Hun smilede nuttet igen og kiggede hen på Jahilla.. "Har du så mødt nogle spænede mennesker såsom drenge" grinede hun nuttet, og drillede.

//He he xD
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:04 pm

Hun grinte blidt og rystede på hovedet ''Not yet, desuden gider jeg ikke drenge mere! efter min mening er de vildt irriternde og latterlige, de opfører sig stortset altid som små børn'' sagde hun med et blidt smil til Lilly
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:10 pm

"ja, men jeg har aldrig rigtigt haft andre end drenge, altså af venner" grinede hun nuttet, de hvor hun boede var der nemlig kun drenge og meget små piger, på fire år eller sådan noget. "Tror også det er derfor jeg faldt for lige fodbold." sagde hun nuttet. Hun var endelig glad for at have mødt Jahilla hun virkede som en god ven-
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:13 pm

Hun grinte blidt ''Jeg plejer stortset a holde mig for mig selv...det er underligt men mine venner ender altid med a være drenge.. og altid bøsser.... de er søde nok.. og nede på jorden..'' sagde hun blidt og tænkte sig lidt om ''Ja fodbold hører normalt til drenge er der mange der mener, men jeg vil væde med du kunne slå dem alle'' sagde hun med et kært grin
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:23 pm

Hun fnisede nuttet.. "Nu er det også enormt længe siden jeg har set dem.. Altså minde venner"grinede hun nuttet, men det var nok også fordi at Hende og hendes far flyttede på landet i en årgang. Hun kom endelig til at tænke lidt over det.. Hmm.. Hun red endelig også i en årgang, men ikke meget, hun var mere den dregede type, hvis man kunne kalde hende det.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:36 pm

Hun grinte blidt''så er det godt vi har hinanden nu!" sagde hun blidt og rejste sig for a finde sin mobil, hun kiggede i en a hendes tasker men sukekde bare, og kiggede så under sengen, hun tog den og skrev en hurtig besked hvorefter hun lagde den i en lomme.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:54 pm

"Yep!" grinede hun nuttet.. "Må jeg spørge om noget?" spurgte hun nuttet og strøg sig let gennem håret. Hun håbede da på at Jahilla ville svare ja, også til hendes spørgsmål.
Hun betragtede hende kort og smilede. Hun tog let hendes mobil op da den viprede. Hun trykkede på den grønne knap.. og ttog den op til øret. "Øhh.. Hallo" sagde hun kort.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 7:57 pm

Hun nikkede ''Ja spørg bare løs" svarede hun blidt og ventede roligt til hun var færdig med a snakke i mobil, hun rejste sig for a lægge noget tøj på plads, hun startede med a tage sine kjoler ud og hænge dem på bøjler, og ind i skabet igen, mens hun ventede
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 8:06 pm

"JA JA FAR!" sagde hun og klappede telefonen i. "Ja vil du ikke med i byen en dag, når vi får nogle flere venner?" spurgte hun og smilede nuuttet... ""Undskyld, men det var bare lige min far som begyndte at snakke om alt muligt unødvendigt snak som han tror at der er vigtigt" grinede hun kært.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 8:08 pm

''Jaah! det ville være super hyggeligt'' sagde hun med et smil og lagde noget mere tøj ind i skabet ''jeg ved hvordan forældre er 'har du nu husket.. bla bla bla husk nu ikke a gå for sent i seng.. bla bla bla'' efterabede hun sin mors stemme og grinte blidt til Lilly
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 8:10 pm

"Min far han er bare bange for drenge, husk nu at du ikke må være sammen med dem og bla bla bla"sagde hun og efterlignede hendes fars stemme, og grinede kært. "Han er så bange for at han lille pige kommer til skade" grinede hun nuttet og smilede til hende.
jahilla

jahilla

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 8:12 pm

Hun grinte sødt ''Jeg skal nok passe på hans 'lille' pige for ham! på min måde!" grinte hun blidt og klappede sine hænder ''skal vi ikke snige os ind under someones senge og sige bøøøøh! til dem? eji det ville være ondt!" grinte hun og lagde sit hovede på skrå og overvejede noget a lave
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitimeOns jun 09, 2010 8:18 pm

"det ville ellers være sjovt" grinede hun kært. Hun smilede nuttet og betragtede hende. "Vi kunne jo også gøre os pæne og tage på diskotek i aften" grinede hun nuttet og kiggede hen på Jahilla, med et stort og dejligt smil. Jahilla var allerede hendes bedsteven xD
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla Icon_minitime

Øhh.. Er det her?-Jahilla
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: